Сторінка 11 з 12

Re: Про Національне космічне агентство України

ПовідомленняДодано: 10 липня 2018 13:31
alex999
Дебіли-клептомани з кулявлобівської ОПГ не полишають спроб знову "паруліть" ракетно-космічною галуззю.



Re: Про Національне космічне агентство України

ПовідомленняДодано: 13 липня 2018 15:22
alex999
У XXI столітті провідні космічні держави для задоволення потреб людства в ресурсах знову повернулися до ідеї освоєння Місяця. Будучи найближчим до Землі небесним тілом, Місяць розглядається як складова частина майбутньої космічної інфраструктури Сонячної системи.

Місячна база, ресурси якої забезпечать розвиток космічної діяльності людства в близькому і далекому космосі, – це один з найбільш глобальних, дорогих, науко- і трудомістких проектів, який треба буде реалізувати людству в доступному для огляду майбутньому. Провідні космічні держави, такі як США, Європа, Японія, Китай і Росія, вже розпочали роботи з проектування та створення складових частин місячної бази.

КБ «Південне» також провело роботи з концептуального проектування місячної промислово-дослідної бази. У рамках концептуального проекту було сформовано її вигляд, попередньо визначено конфігурацію й інфраструктуру на різних етапах функціонування, строки реалізації проекту, а також основні технічні характеристики систем, що розроблюють, таких як космічна транспортна система для доставлення екіпажу і вантажів на поверхню Місяця та повернення на Землю, типові конструкції місячних модулів, засоби пересування по поверхні Місяця тощо.

У 2018 році КБ «Південне» в якості інституційного члена з власною концепцією дослідно-промислової бази на Місяці приєдналося до Асоціації місячного поселення (Moon Village Association), яка нараховує біля 150 членів із понад 34 країн з усього світу. Зокрема, членами Асоціації є: Міжнародна астронавтична федерація, Міжнародна академія астронавтики, Міжнародний інститут космічного права, ДП «КБ «Південне» ім. М.К. Янгеля», Корпорація Lockheed Martin, Асоціація космічної промисловості Австралії та інші.




https://www.facebook.com/yuzhnoye/video ... 566097938/
https://www.facebook.com/notes/yuzhnoye ... gn-office/участь-кб-південне-у-місячній-гонці/1771516106266484/

Re: Про Національне космічне агентство України

ПовідомленняДодано: 20 липня 2018 20:39
alex999
ВИНОСНІ ВИМІРЮВАЛЬНІ ПУНКТИ КБ «ПІВДЕННЕ»

При створенні комплексу «Морський старт» одним з важливих питань було забезпечення гарантованого прийому повних потоків телеметричної інформації (ТМІ) на всій ділянці виведення космічного апарату (КА). Траєкторія виведення КА, оптимальна в плані використання енергетики РКН, не забезпечує зони радіовидимості антенних систем станцій спостереження до кінця роботи маршових і рульових двигунів РН «Зеніт». Для отримання вимірювань на всій активній ділянці польоту РКН необхідно було мати два рознесених вимірювальних пункти. В районі старту для цього передбачалося використовувати вимірювальні засоби складально-командного судна «Sea Launch Commander», а на трасі польоту - плавучий вимірювальний пункт (ПВП) корабля «Селена». Але за рік до реалізації програми компанія «Sea Launch» відмовилася від ПВП (в основному з економічних міркувань) і доручила КБ «Південне» вирішити цю проблему із залученням американської системи супутникових ретрансляторів TDRSS. Вихідні дані на розробку адаптера зв'язку РТС «Сіріус» з передавачем ТДРС були видані НВП «Хартрон-ЮКОМ» (м. Запоріжжя). Ця організація успішно впоралася з поставленим завданням. Перші кілька років всі пуски за програмою «Морський старт» виконувалися з використанням системи TDRSS.


Зображення

Однак, посилення конкуренції на світовому ринку надання послуг із запуску космічних апаратів призвело до перегляду концепції застосування засобів прийому телеметричної інформації в сторону максимального зниження витрат на інформаційне забезпечення запусків. Альтернативою громіздким і дорогим засобам прийому телеметричної інформації, що встановлюються на стаціонарних вимірювальних пунктах, стали виносні вимірювальні пункти (ВВП). Це комплекс мобільних засобів прийому і реєстрації телеметричної інформації, що допускає транспортування повітряним, морським та автомобільним транспортом практично в будь-яку точку земної кулі.

Вперше в СНД ідея використання ВВП була реалізована 17 липня 1999 року групою фахівців КБ «Південне» в кооперації з НДІРВ (м. Харків) при запуску космічного апарату дистанційного зондування Землі «Океан-О» ракетою-носієм «Зеніт-2» з космодрому Байконур. Незважаючи на безліч організаційно-технічних проблем, що виникли в процесі створення першого виносного вимірювального пункту, завдання було вирішено у встановлений строк: виносний вимірювальний пункт був доставлений літаком і змонтований поблизу м. Салала в Султанаті Оман. Він забезпечив прийом телеметричної інформації про політ РН «Зеніт-2» і відділення КА «Океан-О» після виходу ракети з зони радіовидимості вимірювальних пунктів космодрому Байконур.


Зображення

В подальшому виносний вимірювальний пункт успішно застосовувався при запусках космічних апаратів «Метеор-ЗМ», «Січ-1М», OISETES та інших. Завдяки діловим і дружнім відносинам, які встановилися між КБ «Південне» і міністерством зв'язку Султанату Оман, вдалося отримати дозвіл на тимчасове зберігання обладнання ВВП в порту м. Салала, що дозволило істотно знизити основну складову експлуатаційних витрат - витрати на транспортування. З 2004 року «оманський» ВВП повністю забезпечував прийом ТМІ при запусках КА за програмою «Дніпро» з космодрому Байконур і пускової бази «Ясний».


Зображення

Зображення

Тож, з огляду на досвід «оманського» ВВП, КБ «Південне» в 2003 році запропонувало компанії «Sea Launch» використовувати цю технологію в рамках програми «Морський старт». Найбільш відповідним місцем для ВВП виявився острів Нуку-Хіва (архіпелаг Маркізьких островів Французької Полінезії) в Тихому океані. Починаючи з 2003 року ВВП «Нуку-Хіва» забезпечував прийом телеметричної інформації при запусках космічних апаратів РКН «Зеніт-3SL». Це дозволило відмовитися від дорогої оренди ресурсів супутникової системи TDRSS і істотно знизити витрати на інформаційне забезпечення пусків за програмою «Морський старт». Рівень фінансових витрат виявився майже на порядок (!) нижче, ніж в разі залучення системи TDRSS.

Ідея виявилася плідною. Після деякого часу, з огляду на досвід КБ «Південне», РКК «Енергія» приступила до створення власного ВВП (для відмінності він був названий мобільним вимірювальним пунктом - МВП) і незабаром успішно застосувала його на території Аргентини для інформаційного забезпечення запуску КА «Інтеграл».


Зображення

Зображення

Зображення

У 2002 році робота зі створення виносних вимірювальних пунктів була удостоєна Державної премії України. Серед лауреатів премії - співробітники КБ «Південне» А.В. Агарков, В.Г. Василина, О.Л. Макаров, О.Д. Морозов, Ю.Г. Петушенко, Є.Г. Савченко, В.Г. Сидоренко.


Зображення

https://www.facebook.com/notes/yuzhnoye ... 472902581/

Re: Про Національне космічне агентство України

ПовідомленняДодано: 25 жовтня 2018 12:43
Adam
РФ відмовилася запускати український супутник в космос
СЕРЕДА, 24 ЖОВТНЯ 2018, 19:30

Запуск українського супутника зв'язку "Либiдь" на орбіту в 2019 році не відбудеться.

Про це повідомило РІА Новини з посиланням на джерело на космодромі Байконур.

За його словами, зараз в російській ракетно-космічної промисловості формується маніфест пусків на 2019 рік - виробничий план, на який орієнтуються в галузі.

У цьому маніфесті про пуск українського супутника ані слова.

У грудні 2009 року Національне космічне агентство України уклало контракт з канадською компанією MacDonald, Dettwiler and Associates, Ltd на створення супутника "Либідь" на суму 254 мільйони доларів.

Запуск планувався на ракеті-носії "Зеніт" з космодрому Байконур ще в 2011 році, проте постійно переносився.

Re: Про Національне космічне агентство України

ПовідомленняДодано: 22 листопада 2018 09:16
Adam
У Південній Америці успішно запустили ракету-носій з українським двигуном
Середа, 21 листопада 2018, 21:27

У середу на космодромі Куру, що розташований на північному сході Південної Америки у Французькій Гвіані, відбувся запуск чотириступеневої ракети Vega, двигун до якої виготовив український "Південмаш".

Про це повідомляє прес-служба виробничого об'єднання в Facebook.

"Ракета-носій легкого класу Vega розроблялася спільними зусиллями Європейського космічного агентства та Італійського космічного агентства. Блок маршового двигуну четвертого ступеню розроблено КБ "Південне" та виготовлено "Південмашем", - зазначили у прес-службі.

Зображення

Там додали, що на сонячно-синхронну орбіту успішно виведено космічний апарат Mohammed VI-B, який збудовано на замовлення уряду Марокко компанією Airbus Defense and Space. Це другий супутник серії – перший Mohammed VI-А) було успішно виведено на орбіту в листопаді минулого року і теж ракетою-носієм Vega.

На заводі наголошують, що український ракетний двигун працює довше, ніж двигуни перших трьох ступенів разом узяті.


Re: Про Національне космічне агентство України

ПовідомленняДодано: 25 листопада 2018 09:02
alex999
Мокшанські тюлькокулявлоби продовжують підгрібати під себе космічну галузь

В Государственном космическом агентстве Украины (ГКАУ) обеспокоены готовящимися в правительстве планами по передаче одного из базовых предприятий ракетно-космической отрасли ГП "Южный машиностроительный завод им.Макарова" (ЮМЗ, Днепр) в подчинение Министерства экономического развития и торговли (МЭРТ), и реализация этих планов несет серьезные угрозы для стабильной работы отрасли, считает глава ГКАУ Павел Дегтяренко.

Комментируя по просьбе агентства "Интерфакс-Украина", обсуждаемую, в том числе, в корпоративной среде, целесообразность, а также вероятность переподчинения "Южмаша", по примеру перешедшего по предложению СНБО с 2018 года в управление МЭРТ ГП "НПО "Павлоградский химический завод" (ПХЗ, Днепропетровская область), глава украинского космического ведомства выразил уверенность: "Передача ЮМЗ в подчинение МЭРТ поставит крест на космической отрасли".

"Я не знаю, какие интересы стоят за этими планами, но эта инициатива губительна", - сказал он, уточнив, что "Южмаш" и КБ "Южное" – это базовые, образующие предприятия отрасли".

Глава ГКАУ также акцентировал, что предприятия ракетно-космической отрасли готовы расширить свое участие в государственных оборонных программах, равно как и в выполнении гособоронзаказа (ГОЗ).

"Нам есть, что предложить оборонному сектору, и сегодня эти работы ведутся нашими предприятиями, преимущественно, в инициативном порядке", - сказал П.Дегтяренко.

При этом он отметил, что "объемы ГОЗ мизерные, получить финансирование на создание опытных образцов даже того, что сегодня необходимо военным, нашим предприятиям пока не удалось".

"Я слышал тезис о том, что финансирование будет, при условии переподчинения "Южмаша", но это не государственный подход: сегодня ЮМЗ очень плотно завязан на участии в отраслевых программах по созданию ракетно-космической техники", - сказал глава ГКАУ.

При этом, он подтвердил, что проблема загрузки мощностей ЮМЗ в условиях разрыва прежней кооперации и решения задач диверсификации рынков сбыта продукции в новых условиях, остается актуальной.

"Вопрос увеличения загрузки мощностей "Южмаша", которая сегодня не превышает 15%, один из первоочередных. И завод, безусловно, имеет потенциал для увеличения работ по ГОЗ", - отметил он.

Оценивая целесообразность проведенной правительством в 2017 году передачи в управление МЭРТ ПХЗ, выступающего, среди прочего, головным исполнителем реализуемой совместно с США в рамках международных обязательств Украины по сокращению и ликвидации стратегических вооружений (СТРТ-1) госпрограммы по утилизации твердого ракетного топлива (ТРТ) МБР РС-22, П.Дегтяренко напомнил, что решение о переподчинении ПХЗ принято до его назначения главой ГКАУ (в июле 2017 года - ИФ), и выполнение госпрограммы по утилизации ракетного топлива, по-прежнему, возложено на ГКАУ.

"Да, это предприятие имеет узкую специализацию, его продукция крайне важна и востребована оборонным сектором. Но передача ПХЗ в управление МЭРТ уже привела к отсрочке ряда экспортных контрактов", - сказал собеседник агентства.

"В случае же передачи другому ведомству ЮМЗ, важные для космической отрасли и государства экспортные контракты будут просто аннулированы", - спрогнозировал он.

ГП "Южмаш" - одно из ключевых предприятий ракетно-космической промышленности Украины, известный в мире производитель ракетоносителей и спутников гражданского, научного и военного назначения. В связи с разрывом традиционной кооперации в условиях аннексии Крыма и военных действий на Донбассе, свыше 50% производственных мощностей предприятия находятся в состоянии фактического простоя. Сегодня ЮМЗ является участником международной промкооперации практически со всеми основными партнерами Украины в космической сфере, включая США, ЕС, страны Юго-Восточной Азии.

В условиях заявленной ГКАУ в 2015 году реформы космической отрасли, в ЮМЗ высказываются за скорейшую доработку и принятие разработанного с участием "Южмаша" законопроекта об особенностях корпоратизации предприятий космической отрасли, а также последующее безотлагательное начало процедуры корпоратизации.

В соответствии с принятым ВР в июне 2011 года законом Украины, МЭРТ как уполномоченный правительством орган, совместно с "Укроборонпромом" обеспечивает управление объектами госсобственности в ОПК. С 2016 года на МЭРТ возложены функции госзаказчика по созданию новых и наращиванию имеющихся производственных мощностей в ОПК. Вместе с тем, ст.23 раздела IV принятого ВР в июне нового базового закона "О национальной безопасности Украины", предусматривает создание в системе органов сектора безопасности и обороны центрального органа исполнительной власти,который обеспечивает формирование и реализацию государственной военно-промышленной политики.

14 ноября Кабинет министров на своем заседании поддержал предложение МЭРТ по созданию в аппарате ведомства подразделения в составе 15 человек, которое будет координировать проведение комплексной реформы космической отрасли.

На сегодняшний день в управлении ГКАУ, которое является центральным органом исполнительной власти, обеспечивающим формирование и реализацию госполитики в сфере космической деятельности, находится 25 предприятий и организаций космической отрасли. Деятельность ведомства направляется и координируется Кабинетом министров.


https://interfax.com.ua/news/economic/546975.html

Ще раз нагадаю про діяльність тюлькокулявлобів під час війни


Re: Про Національне космічне агентство України

ПовідомленняДодано: 22 грудня 2018 10:07
alex999
КОНЦЕПЦИЯ МОДУЛЬНОГО ТРАНСПОРТНОГО СРЕДСТВА ДЛЯ ЛУННОЙ ПРОГРАММЫ

Актуальность разработки новых концепций планетоходов

Конструкция новых транспортных средств должна обеспечивать доставку их по частям к месту эксплуатации с возможностью крупноузловой сборки, высокую унификацию составных частей, обслуживание и ремонтопригодность с минимальной трудоемкостью. Конструкции существующих планетоходов не предусматривали операций по ремонту и обслуживанию, так как имели ограниченный срок эксплуатации, что было вполне рационально для решения ими конкретных исследовательских задач. Для решения же различных функциональных задач в условиях освоения поверхностей различных планет конструкция транспортного средства должна предусматривать возможность оперативной смены устанавливаемого оборудования с минимальной трудоемкостью, что может быть достигнуто лишь посредством максимальной унификации как устанавливаемого оборудования, так и составных частей транспортных средств.

Преимущества унификации

Учитывая количество проблем, противоречий и отсутствие опыта в части решения подобных задач, в данном случае наиболее рациональным является создание максимально унифицированных транспортных средств, которые в том числе предусматривают возможность их использования в качестве «шасси» для передвижного оборудования. Такое решение значительно сократит трудоемкость обслуживания и ремонта, снизит номенклатуру запасных частей (что особо актуально в условиях пребывания на других планетах), позволит оперативно адаптировать транспортные средства для решения новых задач.

Принцип модульности

В процессе работы было создано следующее техническое решение: унифицированный колесный модуль (рис. 2), который содержит корпус, поворотные колеса с независимой подвеской, источник электрической энергии, соединители для стыковки его с другими такими же модулями, соединители для закрепления на нем функциональной нагрузки, электронную аппаратуру управления, навигации и связи.


Зображення

Унифицированные модули жестко стыкуются между собой в количестве, необходимом для выполнения конкретной функциональной задачи, и образуют самоходную модульную платформу (СМП) (рис. 3). Кроме того, модули могут стыковаться между собой посредством пассивного модуля (модуля без колес), увеличивающего длину СМП, если требуется перевозка габаритных грузов малой массы.


Зображення

На СМП устанавливается оборудование исходя из поставленной задачи. Блоки управления модулей соединяются между собой и образуют единую систему управления СМП, к которой подключаются блоки управления установленного на нее оборудования.

Работа СМП

Работа СМП осуществляется следующим образом. Унифицированные колесные модули доставляют на планету космическим аппаратом. Из модулей собирают СМП в соответствии с комплектацией, требуемой для выполнения конкретной функциональной задачи. При этом состыковывают сцепные устройства, электрические соединители и соединители блоков управления модулей. На СМП устанавливают функциональную нагрузку. Состыкованные блоки управления модулей образуют единую систему управления, к которой подключаются блоки связи и мониторинга окружающего пространства, а состыкованные блоки электроснабжения модулей, преимущественно в виде аккумуляторов, образуют единую систему электроснабжения. К единой системе управления подключается наружный интерфейс мониторинга окружающего пространства. Программное обеспечение распознает количество состыкованных модулей, формирует виртуальные дифференциалы и рулевые трапеции для обеспечения установки необходимых углов поворота управляемых колес, а также для соблюдения требуемых параметров движения. В систему управления закладывают алгоритм работы СМП с установленным на ней оборудованием в зависимости от функционального назначения. Далее система управления автоматически определяет параметры движения исходя из установленной функциональной нагрузки и заданной программы. Блок мониторинга окружающего пространства проводит сбор данных о наличии препятствий и особенностей рельефа местности, на основании которых система управления формирует команды на управление всеми приводами колес, корректирует параметры движения. Работу СМП контролируют из пункта управления и корректируют при необходимости. После выполнения функционального назначения осуществляют возврат СМП к месту хранения и обслуживания, при необходимости изменяют количество модулей и функциональную нагрузку для выполнения новой функциональной задачи.

Таким образом, СМП с установленным на ней оборудованием имеет возможность функционировать как единый агрегат, управляемый дистанционно. Установленное оборудование можно оперативно сменить в зависимости от изменения функциональной задачи (рис. 4 и 5), а также можно добавить или сократить количество модулей СМП. Можно провести быструю замену одного или нескольких модулей в случае их неисправности.


Зображення

Зображення

Целесообразность использования

Степень унификации модулей также может варьироваться в зависимости от задач. Например, не во всех случаях рационально каждый модуль оснащать поворотными колесами. При массовом производстве унифицированных модулей себестоимость их производства будет, возможно, значительно ниже по сравнению с опытными образцами. Целесообразность использования модульной платформы для некоторых видов работ в условиях Земли и других планет приведена в таблице.


Зображення

Правовая охрана данного концептуального решения обеспечена подачей заявки на изобретение а20180226 от 06.03.2018 «Самохідна модульна платформа».

Выводы

Предлагаемое авторами статьи максимально унифицированное транспортное средство можно оперативно адаптировать для выполнения конкретной функциональной задачи в условиях пребывания на поверхности различных планет.

В настоящей статье рассмотрено концептуальное решение, которое примет окончательный вид после формирования требований к доставке на конкретную планету, грузоподъемности и габаритам модулей, их проходимости, а также к оборудованию и грузам, которые необходимо будет перевозить (использовать в процессе работы в составе единого агрегата).


https://journal.yuzhnoye.com/files/issu ... PDF/16.pdf

Re: Про Національне космічне агентство України

ПовідомленняДодано: 31 січня 2019 00:26
Adam
Екс-керівникові "Укркосмосу" повідомили про підозру у зловживанні службовим становищем
Середа, 30 січня 2019, 20:53

Детективи НАБУ під керівництвом САП повідомили колишньому керівнику ДП "Укркосмос" про підозру у зловживанні своїм службовим становищем (ч.2 ст.364 КК).

Про це повідомляє прес-служба НАБУ.

"Цього ж дня позаштатному раднику повідомлено про нову підозру в організації зловживання службовою особою своїм службовим становищем (ч.3 ст.27, ч.2 ст.364, ч.5 ст.191, ч.3 ст.209 КК України)", - йдеться у повідомленні.

За інформацією НАБУ, слідство встановило, що впродовж 2011-2017 років підозрювані організували схему, в результаті якої вивели за кордон та легалізували 8,245 мільйонів доларів призначених для будівництва ракети-носія на потужностях ДП "ВО Південмаш", та виділених за кредитом Канадського експортного агентства під гарантії українського уряду в розмірі 292,4 мільйона доларів.

"Задля цього колишній генеральний директор ДП "Укркосмос" за вказівкою свого позаштатного радника підписав та передав представникам генерального підрядника проекту зі створення Національної супутникової системи зв’язку України — канадській корпорації Macdonald, Dettwiler And Associates Corp — документи з вимогою перерахувати кошти на рахунок компанії, підконтрольної позаштатному раднику цього ДП", - зазначили в НАБУ.

В результаті цих дій, 8,245 мільйонів доларів з отриманих компанією позаштатного радника, що зареєстрована Республіці Кіпр, були використані у власних інтересах підозрюваного.

"В результаті таких дій зірвано запуск першого українського телекомунікаційного супутника "Либідь", як однієї зі складових побудови Національної супутникової системи зв’язку України, проте на даний час Кабінетом Міністрів України продовжується обслуговування отриманого державним підприємством кредиту, за яким Канадському експортному агентству вже сплачено близько 6 мільярдів гривень", - додали в Бюро.

Екс-керівник ДП є третім підозрюваним у кримінальному провадженні, що розслідують детективи НАБУ. Ще двом особам — колишньому позаштатному раднику генерального директора Національного космічного агентства України та особі-посереднику — про підозру повідомлено в грудні 2018 року.

Зображення

Раніше повідомлялося, що канадська компанія припинила співпрацю з Україною щодо запуску телекомунікаційного супутника через зникнення 8 мільйонів доларів у офшорах.

Re: Про Національне космічне агентство України

ПовідомленняДодано: 31 січня 2019 07:12
alex999
Мені ось це особливо сподобалось :crazy:

Задля цього колишній генеральний директор ДП "Укркосмос" за вказівкою свого позаштатного радника підписав та передав

Re: Про Національне космічне агентство України

ПовідомленняДодано: 12 березня 2019 12:46
Oleh Nemchinov
Національне управління США з аеронавтики і дослідження космічного простору (NASA ) зацікавлене в залученні України до проектів з дослідження Місяця.

Про це повідомило у Facebook Посольство України в США за результатами зустрічі посла Валерія Чалого з адміністратором NASA Джимом Бріденштайном.

"Посол України в США Валерій Чалий провів зустріч з адміністратором NASA Джимом Бріденштайном. Було обговорено широкий спектр питань співпраці в галузі дослідження космічного простору в мирних цілях та активізації двостороннього діалогу у цій сфері, у т.ч. в рамках відповідної українсько-американської робочої групи, створеної в травні 2016 року", - йдеться у повідомленні.
Читайте також: Субмарину NASA "обкатують" на рекордній глибині, щоб відправити в космос

Як зазначили у диппредставництві, було домовлено про підготовку до підписання міжурядової Угоди про співробітництво та використання космічного простору в мирних цілях.

"Бріденштайн висловив вдячність за підтримку Україною космічних ініціатив NASA. Наголосив на зацікавленості у залученні українських підприємств до реалізації проектів у сфері дослідження Місяця", - повідомили також у посольстві.

Сторони відзначили значні перспективи поглиблення двосторонньої співпраці, наголосивши на позитивних прикладах українсько-американської взаємодії у космічній сфері, одним з яких є проект "Антарес".

Як повідомляв Укрінформ, у листопаді 2018 року з космодрому NASA було здійснено запуск ракети-носія "Антарес", створеної американською корпорацією "Орбітал АТК" за участю іноземних партнерів, зокрема й українських підприємств. Так, головна конструкція першого ступеня ракети була розроблена конструкторським бюро "Південне" та виготовлена на "Південному машинобудівному заводі ім. Макарова" у співпраці з українськими підприємствами "Хартрон-АРКОС", "Хартрон-ЮКОМ", "РАПІД" та ін.

Раніше, у листопаді 2017 року, з Центру космічних польотів на острові Уоллопс (штат Вірджинія, США) також було проведено успішний пуск модернізованої ракети-носія "Антарес". У рамках програми "Антарес" українська сторона виконала весь комплекс poбіт з проектування, відпрацювання та виготовлення матеріальної частини основної конструкції першого ступеня для ракети-носія, замовленої Національним кocмiчним агентством США.

https://www.ukrinform.ua/rubric-technol ... calij.html

Re: Про Національне космічне агентство України

ПовідомленняДодано: 01 липня 2019 07:31
alex999
Виконання підприємствами ДКАУ робіт на замовлення китайців

Зображення
Зображення
Зображення

Re: Про Національне космічне агентство України

ПовідомленняДодано: 01 липня 2019 16:30
zil1991
україну треба здати китайцям

Re: Про Національне космічне агентство України

ПовідомленняДодано: 03 липня 2019 06:44
alex999
Роботи, виконані КБ "Південне" на замовлення Індії

Зображення

Re: Про Національне космічне агентство України

ПовідомленняДодано: 12 липня 2019 06:46
alex999
Роботи, виконані КБ "Південне" на замовлення Південної Кореї

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Re: Про Національне космічне агентство України

ПовідомленняДодано: 12 липня 2019 13:41
zil1991
припиняйте постити ці дурниці! пан знурець написав, що україна не може в технології і вже ніколи щось годне не зможе виготовити та розробити.