Про АН–70

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7512
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Про АН–70

Повідомлення Oleh Nemchinov » 06 квітня 2006 11:57

http://www.vz.ru/news/2006/4/5/28870.html

Зображення

Военно-воздушные силы России не планируют принимать на вооружение транспортный самолет Ан-70, программа создания которого реализуется Украиной с участием России.

По словам главнокомандующего российскими ВВС Владимира Михайлова, российская армия не нуждается в иностранных самолетах такого класса. «Зачем нам еще один тяжелый самолет, когда их у нас и так вполне достаточно? Он просто не нужен», - говорит Михайлов. Михайлов привел аргументы, сославшись на высказывания министра обороны Сергея Иванова: «Ан-70 вышел за рамки среднего самолета, стал тяжелым», в то время как эффективность его как тяжелой машины невысока «В сравнении с Ил-76 в 2,8 раза ниже - по дальности полета, грузоподъемности, скорости и многим другим параметрам». «Самолет Ан-70 достаточно дорогая и ненужная для нас вещь», - заявил главком.

Как передает BBC, при этом Михайлов намекнул, что Россия, вероятно, выйдет из программы создания самолета. «Сейчас стороны проговаривают такую возможность разрешения ситуации: Россия заявляет о выходе из программы, Украина возвращает нам затраченные средства, после чего выходит с этим самолетом на рынок самостоятельно», - сказал он, не преминув уточнить, что Москва вложила в реализацию проекта больше, чем Киев.

По словам главкома, проблема не возникла бы, если Ан-70 по-прежнему создавался как средний самолет, а не «вышел в класс тяжелых машин». В то же время, Владимир Михайлов заметил: «Просто даже несерьезно говорить об этом самолете. Тем более, если учесть намерение Украины вступить в НАТО».
Востаннє редагувалось Oleh Nemchinov в 03 жовтня 2007 11:24, всього редагувалось 3 разів.
 

Аватар користувача
Ярослав
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 1139
З нами з:
22 лютого 2006 14:06
Звідки: Київ

Повідомлення Ярослав » 06 квітня 2006 13:28

ну й що? це було прогнозовано ще кілька років тому - тим більше що сам Міхайлов ненавидить АН-70 ще й бізнес причин
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7512
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Повідомлення Oleh Nemchinov » 06 квітня 2006 14:22

Ярослав написав:ну й що? це було прогнозовано ще кілька років тому - тим більше що сам Міхайлов ненавидить АН-70 ще й бізнес причин

З яких саме?
 

Аватар користувача
Ярослав Мезенцев
Member
Member
 
Повідомлень: 3041
З нами з:
10 березня 2006 11:09

Повідомлення Ярослав Мезенцев » 06 квітня 2006 15:08

Oleh Nemchinov написав:
Ярослав написав:ну й що? це було прогнозовано ще кілька років тому - тим більше що сам Міхайлов ненавидить АН-70 ще й бізнес причин

З яких саме?


Он готовит себе место в АНТК имени Туполева после отставки с поста главкома ВВС РФ. Потому и лоббирует его все эти годы, ну или по крайней мере вставляет палки в колеса его конкурентам по всему спектру вопросов ВВС России.
 

Аватар користувача
Askold
Member
Member
 
Повідомлень: 1573
З нами з:
23 березня 2006 22:06
Звідки: Lemberg

Повідомлення Askold » 06 квітня 2006 17:04

Це ще раз доказує що:

1. Росія ставить палки в еконоічний розвиток Украіни
2. Росія є НЕ НАДІЙНИМ партнером. Вона не є країною з якою вартує робити спільні проєкти (якшо ви памятаєте то колись був проєкт будови спільного танка, але Росія його саботажувала і відмовилась від закупу Украінських гармат до танка)
 

Аватар користувача
ZSky
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 2266
З нами з:
20 лютого 2006 13:59
Звідки: м. Київ

Повідомлення ZSky » 06 квітня 2006 17:37

Askold написав:Росія є НЕ НАДІЙНИМ партнером. Вона не є країною з якою вартує робити спільні проєкти (якшо ви памятаєте то колись був проєкт будови спільного танка, але Росія його саботажувала і відмовилась від закупу Украінських гармат до танка)

Це Росія відмовила у поставках гармат та обладнання Україні при пакістанському контракті.
Зображення
 

Аватар користувача
Ярослав Мезенцев
Member
Member
 
Повідомлень: 3041
З нами з:
10 березня 2006 11:09

Повідомлення Ярослав Мезенцев » 06 квітня 2006 17:38

Askold написав:Це ще раз доказує що:

1. Росія ставить палки в еконоічний розвиток Украіни
2. Росія є НЕ НАДІЙНИМ партнером. Вона не є країною з якою вартує робити спільні проєкти (якшо ви памятаєте то колись був проєкт будови спільного танка, але Росія його саботажувала і відмовилась від закупу Украінських гармат до танка)


Откель такая информация о танковых пушках? Дело в том, что Украина до пакистанского контракта вообще не имела производства артиллерийских стволов. И крупнокалиберных танковых пулеметов тоже. Налаживали производство на НПО имени Фрунзе в Сумах при активном (и подпольном) содействии специалистов с Мотовилихинских машиностроительных заводов - головных разработчиков и производителей танковых пушек в СССР. Потому непонятно, что такого мы могли им предложить? А вот что касается разработки совместно перспективного танка, то таки да, первоначальные наметки были, но в России после пакистанского контракта их закрыли. Так как официальная позиция Росвооружения и Росроборонэкспорта состояла в том, что Россия является единственным производителем и разработчиком советских танков. Факт наличия производства и КБ в Харькове однажды в "Красной звезде" даже приравняли к фактору наличия угрозы национальным российским интересам. При чем не самого завода - его списали (сам сдохнет у незалежных) - а именно КБ. Но его тоже быстро списали и видели угрозу только в наличии техдокументации по Т-80.

Кроме того, при разработке перспективного танка Россия потенциально вполне способна обойтись своими силами. Другое дело, что это выльется в такие деньги, что РФ этого не делает. На выходе получается ситуация "сам не гам, но чтоб и у вас корова сдохла". Работа Мотовилихинцев в Сумах как раз была попыткой выжить даже ценой помощи украинским конкурентам российских танкостроителей. Что поделать, если эти танкостроители сами не имеют заказов, а только пучат щеки от злорадства над Харьковом?
 

Аватар користувача
ZSky
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 2266
З нами з:
20 лютого 2006 13:59
Звідки: м. Київ

Повідомлення ZSky » 06 квітня 2006 17:58

Ярослав Мезенцев написав:И крупнокалиберных танковых пулеметов тоже

Не путаешь? С сайта Попенкера
Пулемет Корд создан на Ковровском заводе им. Дегтярева (ЗИД) в 1990х годах для замены состоящих на вооружении в России пулеметов НСВ и НСВТ. Основная причина замены - производство пулеметов НСВ в настоящее время находится на территории Украины.

Ярослав Мезенцев написав:Что поделать, если эти танкостроители сами не имеют заказов, а только пучат щеки от злорадства над Харьковом?

Особенно если учесть, что Т-90 индусы купили в ответ на Т-80УД Пакистана :lol:
 

Аватар користувача
Ярослав Мезенцев
Member
Member
 
Повідомлень: 3041
З нами з:
10 березня 2006 11:09

Повідомлення Ярослав Мезенцев » 06 квітня 2006 18:07

ZSky написав:
Ярослав Мезенцев написав:И крупнокалиберных танковых пулеметов тоже

Не путаешь? С сайта Попенкера
Пулемет Корд создан на Ковровском заводе им. Дегтярева (ЗИД) в 1990х годах для замены состоящих на вооружении в России пулеметов НСВ и НСВТ. Основная причина замены - производство пулеметов НСВ в настоящее время находится на территории Украины.


Для выполнения пакистанского контракта крупнокалиберные танковые пулеметы мы закупали в Болгарии. Переговоры также велись со Словакией (где осталось производство Т-72) и Польшей (тут все ясно). Потом делать НСВТ взялся каменец-подольский "Точмаш" (этот факт уже чито по памяти). Почему велись поиски по бывшим союзникам по Варшавсокму Договру, если сами могли делать с самого начала? Потому что производство умерло еще до контракта с Пакистаном. А пулеметы были нужны немедленно. И не снятые с порезанных танков - за это паки уже выставляли рекламации.

По поводу Т-90 не стоит забывать, что до нашего успеха в Пакистане русские имели в активе заказ на 40 танков в Южную Корею. Но потом там за провал работы сменился американский военный атташе, а в местном МО все кадры, отвечавшие за ВТС. И Корея вернулась к американской ориентации. В частности, закрыли переговоры по ВВС и ограничились только уже заказанным.
 

Аватар користувача
Askold
Member
Member
 
Повідомлень: 1573
З нами з:
23 березня 2006 22:06
Звідки: Lemberg

Повідомлення Askold » 06 квітня 2006 18:40

Пардон, я переплутав, але тут важливі не деталі а сам процес. А процес називаєтся \"Палки в Колеса\".
 

Аватар користувача
Ярослав Мезенцев
Member
Member
 
Повідомлень: 3041
З нами з:
10 березня 2006 11:09

Повідомлення Ярослав Мезенцев » 06 квітня 2006 18:50

Askold написав:Пардон, я переплутав, але тут важливі не деталі а сам процес. А процес називаєтся "Палки в Колеса".


Вы перепутали и процессы тоже. Танковая история - это попытка "убивания" украинского конкурента, когда выяснилось, что он не оправдывает надежд Москвы - сам не здыхает, а наоборот отчаянно борется. Самолетная история - это защита себя от "убивания" украинскими конкурентами. Потому как ничего подобного АНТК имени Антонова (по степени эффективности работы за эти 15 лет) в авиакомплексе РФ нету. И подарить ему еще и нишу средних ВТС в российских ВВС - это уже отдать Украине всю нишу транспортных самолетов ближнего и среднего радиуса действия (включая пассажирские и грузопассажирские). Вот почему целых два российских АНТК аналогичного профиля (имени Туполева и Ильюшина) да вкупе с многопрофильным концерном имени Яковлева не сподвиглись на такой подвиг - так это у русских надо спросить. Хотя... АНТК имени Антонова у нас одно, это национальное достояние. Потому ему хоть какое-то внимание уделяли. Плюс авторитет и "вес" Балабуева в глазах Кучмы. А в России как в той поговорке о семи няньках и ребенке без глаза. АНТК много, и на выходе все влачят жалкое существование. Зато в Москву пришел Боинг и создал свой центр, куда переманил 2 тысячи спецов с Туполева. Щас туда уже и антоновцы начали ехать.
 

Аватар користувача
Dragoon
Member
Member
 
Повідомлень: 2297
З нами з:
28 лютого 2006 00:03

Повідомлення Dragoon » 08 квітня 2006 00:56

Ярослав Мезенцев написав:Самолетная история - это защита себя от "убивания" украинскими конкурентами. Потому как ничего подобного АНТК имени Антонова (по степени эффективности работы за эти 15 лет) в авиакомплексе РФ нету

в подтверждение этой мысли говорит пр-ль компании "Ильюшин финанс Ко":
Эксплуатация нового регионального пассажирского самолета Ан-148 выгоднее для эксплуатирующей авиакомпании, в сравнении с существующими аналогами."Финансовый расчет эксплуатации на один летный час показывает,что прибыль от одного летного часа Ан-148 составляет 692 доллара,против 520 долларов для самолета Ту-334, 127 долларов для самолета Embraer-170",-дополнил источник.По его словам, соответствующие показатели в расчете прибыли на один пассажиро-километр составляют 1,52 доллара для Ан-148, 1,15 доллара для Ту-334, 1,28 доллара для Embraer-170. "Самолет Ан-148 находится на завершающей стадии создания (НИОКР) и имеет существенные ценовые преимущества перед основными конкурентами",-подчеркнул собеседник.

занятно как он "примирил" борьбу на рынке между RRJ и нашим Ан-ом 8) :
проекты RRJ и Ан-148 - дополняющие друг друга проекты. Основная ниша для самолета Ан-148-100 - 75 пассажиров, а RRJ - 95 пассажиров. Ан-148 нацелен в первую очередь на рынок России, в том числе для эксплуатации на Дальнем Востоке и Крайнем Севере, и других стран СНГ. RRJ нацелен больше на экспортные поставки за пределы стран СНГ, американский континент. Таким образом, как видно, у каждого из этих самолетов имеются свои "ниши" и они будут дополнять друг друга.
Зображення
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7512
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Про Ан-70

Повідомлення Oleh Nemchinov » 08 червня 2006 11:34

Київський державний авіаційний завод «Авіант» має намір поставити 2 літаки Ан-70 Міністерству оборони у 2008 році. Про це журналістам повідомив генеральний директор «Авіанту» Олег Шевченко, інформують «Українські новини».

Також він зазначив, що завод уже відпрацював 86 млн. гривень на проект з виробництва літаків Ан-70.

Крім того Шевченко сказав, що ціна на літак буде переглянута в бік підвищення. « ...ми ведемо програму про збільшення вартості літака, тому що...пройшли подорожчання металів... я думаю, ціна буде збільшена, але ненабагато», - сказав Шевченко.

Як повідомлялося, в кінці травня Росія офіційно заявила про вихід з українсько-російського проекту з виробництва літака Ан-70.

Спільна програма військово-транспортного літака Ан-70 здійснювалася відповідно до угод Росії і України про виробничу і науково-технічну кооперацію підприємств оборонних галузей промисловості в 1993 і 1999 роках.

Ан-70 належить до класу оперативно-тактичних військово-транспортних літаків.

Він призначений для виконання транспортних операцій і викидання десантів парашутним і посадочними способами.

http://ua.proua.com/news/2006/06/08/110454.html
Востаннє редагувалось Oleh Nemchinov в 03 жовтня 2007 11:10, всього редагувалось 1 раз.
 

Аватар користувача
Hvygura
Member
Member
 
Повідомлень: 454
З нами з:
26 квітня 2006 22:38
Звідки: м. Одеса, - перлина-умора

Повідомлення Hvygura » 08 червня 2006 20:51

А що кажуть арабськи шейхи? Було щось чути, ніби то вони зацікавлені у фінансуванні..
Козацькому роду нема переводу? Отож, добродію, переведіть, будь ласка, трохи грошей козакові, поки він не забрав в вас
геть усе!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7512
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

АНТК ім. Антонова продовжує роботу над АН–70 з росянами

Повідомлення Oleh Nemchinov » 19 липня 2006 13:20

proUA / 19.07.2006 13:02
АНТК ім. О.К. Антонова продовжує роботу над реалізацією проекту створення і серійного виробництва військово-транспортного літака АН-70 спільно з російськими партнерами. Про це повідомив генеральний конструктор підприємства Дмитро Ківа на прес-конференції під час міжнародного аерокосмічного салону «Фарнборо, - 2006» в Лондоні, повідомляє УНІАН.

«Ми почали другий етап випробувань літака і продовжуємо (роботу над проектом – ред.), незважаючи на проблеми, які були з ним пов’язані», - зазначив Ківа

Програма українсько-російської співпраці у створенні оперативно-тактичного військово-транспортного літака короткого зльоту і посадки АН-70 реалізується РФ і Україною на підставі угод, підписаних прем’єр-міністрами України і Росії в 1993 і 1999 роках. Участь в програмі російської сторони полягає у виробництві комплектуючих виробів, які складають більше половини найменувань всіх комплектуючих, що використовуються у виробництві літака. Росія бере участь в програмі одночасно і як виробник, і як замовник в особі Міноборони РФ.

Про недоцільність участі РФ в проекті раніше неодноразово заявляв Головнокомандувач ВПС РФ Володимир Михайлов.

Як пояснили представники підприємства, вихід Росії з проекту означає відмову російського уряду від купівлі літаків АН-70.

Раніше в інтерв’ю пресі Ківа оцінив заяви Росії, як політично мотивовані. «Ми продовжуємо реалізацію проекту, оскільки російська сторона ніде офіційно не підтвердила про вихід з програми. Ми впевнені, і я переконаний, що ця програма потрібна Росії і російським замовникам, оскільки літака на заміну, який би забезпечив перевезення техніки, немає», - зауважив Ківа.

Коментуючи претензії російської сторони до технічних стандартів, Ківа сказав, що вони не мають під собою підстав. «Вважаю заяви політичними, технічної сторони питання вони не стосуються. У нас є документи, які підтверджують, що літак повністю відповідає всім технічним вимогам, які були задані керівництвом Міноборони Росії», – наголосив він.

«Недавно, наприклад, ми отримали сертифікат міждержавного авіаційного комітету про відповідність літака сучасним нормам по шуму», навів Д. Ківа приклад високого дотримання якості стандартів.

За словами Ківи, в разі відмови російської сторони від співпраці її місце посяде інший партнер «(у нас – ред.) партнери, які хочуть працювати, є, але ми з Росією підписали угоду, і допоки вони не ухвалять рішення, ми не ведемо переговори. Ми впевнені: програма буде реалізована, оскільки такий літак потрібен ринку, сказав Ківа.

Аерокосмічний салон «Фарнборо-2006», разом з авіасалоном Le Bourget, є найважливішим всесвітнім майданчиком у сфері аерокосмічного устаткування і технологій. Виставка проводиться раз на два роки на аеродромі Фарнборо в Хемпширі (Великобританія). У 2004 році у виставці взяли участь 1360 компаній з 32 країн світу, сума обнародуваних замовлень становила 21 млрд. дол.

Із своїх сучасних і перспективних програм АНТК ім.. Антонова на «Фарнборо -2006» представляє регіональний реактивний літак покоління АН 148 і різні його варіанти; військово-транспортний літак короткого зльоту і посадки АН 70; АН – 124 -100 «Руслан» - літак з найбільшою вантажопідйомністю із серійно вироблюваних у світі; а також його модифікації, турбо-гвинтовий пасажирський АН – 140.

http://ua.proua.com/news/2006/07/19/130230.html
 

Далі

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей