Бомбардувальна авіація ПС України

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
cytadel
Member
Member
 
Повідомлень: 1116
З нами з:
22 жовтня 2007 20:11
Звідки: Київ

Бомбардувальна авіація ПС України

Повідомлення cytadel » 27 липня 2009 13:41

Зображення

Зображення

Зображення

Останні фото зі Старокостянтинова
Зображення
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7540
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: Бомбардувальна авіація ПС України

Повідомлення Oleh Nemchinov » 27 липня 2009 14:27

cytadel написав:Останні фото зі Старокостянтинова

крайні!!!!!!!!!!!
Прийшла повістка - іди служити!
 

Marichello
Member
Member
 
Повідомлень: 419
З нами з:
12 грудня 2008 11:22
Звідки: Украина

Повідомлення Marichello » 27 липня 2009 16:22

Это Су-24? и еще вопрос, всегда ли применяются тормозные парашюты и на сколько раз их хватает?
 

Аватар користувача
cytadel
Member
Member
 
Повідомлень: 1116
З нами з:
22 жовтня 2007 20:11
Звідки: Київ

Повідомлення cytadel » 27 липня 2009 16:48

Су-24М
Та у нас інших і не використовують у якості бомбардувальників. Старіші - списали те, що поважче - порізали.
Зображення
 

Аватар користувача
cytadel
Member
Member
 
Повідомлень: 1116
З нами з:
22 жовтня 2007 20:11
Звідки: Київ

Re: Бомбардувальна авіація ПС України

Повідомлення cytadel » 27 липня 2009 16:49

Oleh Nemchinov написав:
cytadel написав:Останні фото зі Старокостянтинова

крайні!!!!!!!!!!!

не зрозумів
Зображення
 

Аватар користувача
Sav
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 3203
З нами з:
07 березня 2006 18:05

Повідомлення Sav » 27 липня 2009 17:54

cytadel
- в авиации и около за слово \"последний\" бьют. \"Последний вылет\" это значит, что больше после этого вылетов не было и не будет. Ну и тыды...
"Пора уже, наконец, всем хорошим людям собраться и убить всех плохих людей"
 

Аватар користувача
Vladimir
Member
Member
 
Повідомлень: 89
З нами з:
06 березня 2009 20:55
Звідки: Донецк

Повідомлення Vladimir » 27 липня 2009 18:06

фото не совсем новое но все же красивое :)
Зображення
 

Аватар користувача
cytadel
Member
Member
 
Повідомлень: 1116
З нами з:
22 жовтня 2007 20:11
Звідки: Київ

Re:

Повідомлення cytadel » 27 липня 2009 21:23

Sav написав:cytadel
- в авиации и около за слово "последний" бьют. "Последний вылет" это значит, что больше после этого вылетов не было и не будет. Ну и тыды...


:Mol: каюся
Зображення
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 30635
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re:

Повідомлення Adam » 27 липня 2009 21:56

Marichello написав:всегда ли применяются тормозные парашюты и на сколько раз их хватает?

Как отслуживший срочную на аэродроме, укомплектованном МиГ-21 и МиГ-23: всегда! Но на сколько хватает - не знаю. В принципе - наверно надолго, так как тормозной парашют - это не просто веревки с нашитыми простынями - там система тросов и пружин. Хотя сбор тормозного парашюта не навивает романтизма: в конце ВВП самолет сбрасывает его, солдатик из аэродромной обслуги подбирает, в трубу, диаметром сантиметров 20 заправляется чехол, в который обычной палкой парашют и набивают.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Reaper
Member
Member
 
Повідомлень: 398
З нами з:
14 травня 2008 23:34
Звідки: Київ

Re: Бомбардувальна авіація ПС України

Повідомлення Reaper » 16 жовтня 2009 18:19

Без парашута Су-24 гальмує 1900 метрів при типовій довжині смуги в 2500 метрів. Тому використовується завжди...
 

Аватар користувача
Денис
Member
Member
 
Повідомлень: 1198
З нами з:
01 травня 2006 13:46
Звідки: Київ

Re:

Повідомлення Денис » 22 жовтня 2009 22:28

Sav написав:cytadel
- в авиации и около за слово \"последний\" бьют. \"Последний вылет\" это значит, что больше после этого вылетов не было и не будет. Ну и тыды...

http://lurkmore.ru/%D0%9A%D1%80%D0%B0%D ... 0%B8%D0%B9
Зображення
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2825
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Бомбардувальна авіація ПС України

Повідомлення alex999 » 21 березня 2013 09:47

ДОСЛІДЖЕННЯ МОЖЛИВОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЛІТАКІВ ТИПУ СУ-24 ЗА МЕЖАМИ ПРИЗНАЧЕНИХ ПОКАЗНИКІВ
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natur ... /03_01.pdf


Зображення

Зображення

...

Усі літаки Су-24 парку мають значний запас ресурсу (приблизно 1400 годин, найбільший 2144 годин, найменший 933 годин).

Експлуатація парку літаків типу Су-24 протягом понад 20 років у різних кліматичних зонах країни в різні періоди становлення ПС ЗС України дали значний важливий матеріал з питань впливу навколишнього середовища і інтенсивності використання літаків за призначенням на технічний стан і рівень надійності.

Більшість відмов на літаках пов’язана з наслідками впливу навколишнього середовища(корозійні ураження, втрата захисних властивостей ЛФП і спеціальних покриттів, втрата властивостей мастил, старіння гумотехнічних виробів, ущільнень і неметалевих матеріалів).

Деякі дефекти, відмови та несправності явно мають механічний характер, пов’язаний зі зносом і іншими факторами руйнування(знос і руйнування підшипників , знос рухливих з’єднань в механічній проводці управління, тріщини на кронштейнах кріплення агрегатів системи управління, перетирання трубопроводів при вібраціях, відмова замків фіксації стояків шасі, пошкодження підшипників половин стабілізатора, послаблення з’єднань та інше).

Слід особо виділити дефекти на відповідальних елементах, які пов’язані з виникненням тріщин втомного характеру(тріщини на елементах стояків шасі, на кронштейнах кріплення приводів, на обоймах підшипників коліс опор шасі, тріщини кріплень механізму управління ліхтарем, руйнування трубопроводів через тріщини, тріщини обшивки і підсилюючих елементів у вхідних пристроях двигунів, тріщини елементів панелей крила та бачків-акумуляторів паливної системи).

Особлива група дефектів пов’язана з зовнішньою негерметичністю гідравлічної і паливною систем. Багато дефектів, що характеризують внутрішню негерметичність(зменшення швидкості спрацювання через втрати властивостей ущільнень і збільшення зазорів, негерметичність гідроакумуляторів ).

...
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 


Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей