Ан-178

Модератори: Global Moderators, News

Bogdan-The-Kozak
Member
Member
 
Повідомлень: 1032
З нами з:
08 вересня 2007 14:35

Re: Ан-178

Повідомлення Bogdan-The-Kozak » 13 квітня 2010 02:10

Украина предложила Индии совместную разработку транспортного самолета

12 апреля 2010 г.

Lenta.ru. Украина предложила Индии начать совместную разработку военно-транспортного самолета средней грузоподъемности, сообщает PTI со ссылкой на источник в Министерстве обороны Индии. Возможность создания совместного предприятия для разработки самолета сейчас рассматривается правительством Индии. Конкретных решений пока не принято.

По данным индийских военных, военно-транспортный самолет будет разработан на базе ближнемагистрального пассажирского лайнера Ан-148. Предположительно, грузоподъемность нового транспортного самолета составит 10-12 тонн. Военно-транспортный самолет на базе Ан-148 сможет заменить устаревшие Ан-32, грузоподъемность которых составляет 7,5 тонн.

В конце февраля 2010 года украинский Авиационный научно-технический комплекс имени Антонова начал разработку нового транспортного самолета, который будет создан на основе пассажирского Ан-158 (Ан-148-200). Модель самолета получит наименование Ан-178. По расчетам компании, новый самолет будет пользоваться спросом со стороны стран, на вооружении которых уже стоят устаревшие Ан-26 и Ан-32.

Следует отметить, что индийские военные не испытывают острой потребности в военно-транспортных самолетах в классе 10 тонн. На вооружении Индии сейчас состоят советские военно-транспортные Ан-32 и Ил-76, которые в перспективе планируется заменить на американские Boeing C-17 Globemaster III и Lockhed Martin C-130J Super Hercules. Грузоподъемность этих самолетов составляет 77 и 20 тонн соответственно.

В марте 2010 года АНТК Антонова приступил к модернизации индийских военно-транспортных самолетов Ан-32. Всего планируется отремонтировать и усовершенствовать 105 индийских транспортников. Стоимость работ, которые продлятся пять лет, составит около 400 миллионов долларов.

http://www.militaryparitet.com/teletype ... type/7413/
Доки Народ не розв’яже своєї головної проблеми – не усвідомить себе Нацією - доти жодна його проблема не буде вирішена на його користь.
УНА-УНСО.
 

Аватар користувача
Reaper
Member
Member
 
Повідомлень: 398
З нами з:
14 травня 2008 23:34
Звідки: Київ

Re: Ан-178

Повідомлення Reaper » 13 квітня 2010 09:47

Вже навіть не 15-20 тон, а лише 10-12... :?:
 

Freemind
Member
Member
 
Повідомлень: 154
З нами з:
29 серпня 2008 15:28
Звідки: Черкаси - Київ

Re: Ан-178

Повідомлення Freemind » 15 квітня 2010 22:10

Тут, трошки проскакує про "безстапельне" збирання:
http://www.aviaport.ru/conferences/17073/, http://www.kommersant.ru/doc.aspx?DocsID=795696
Хоча ідея блокового збирання не нова, американці ще Ф-18 в 70-х так збирали, але зараз в області контролю поверхонь технологія сильно просунулась вперед.
 

Freemind
Member
Member
 
Повідомлень: 154
З нами з:
29 серпня 2008 15:28
Звідки: Черкаси - Київ

Re: Ан-178

Повідомлення Freemind » 17 квітня 2010 23:11

Ще знайшов гарні фото.
Приєднані файли
290023_193_643_resize.jpg
290030_193_225_resize.jpg
290032_193_440_resize.jpg
290038_193_303_resize.jpg
290045_193_73_resize.jpg
358165_6_732_resize.jpg
Востаннє редагувалось Freemind в 06 травня 2010 15:52, всього редагувалось 3 разів.
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15111
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: Ан-178

Повідомлення congo » 18 квітня 2010 00:29

дякую
здесь водки нет
 

Аватар користувача
Reaper
Member
Member
 
Повідомлень: 398
З нами з:
14 травня 2008 23:34
Звідки: Київ

Re: Ан-178

Повідомлення Reaper » 18 квітня 2010 00:33

ДЯКУЮ!!!

Рампа якась не зрозуміла, я думав буде по аналогії з Ан-74 раз вже в них спільне коріння...
І це на базі короткого 148...
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7581
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: Ан-178

Повідомлення Oleh Nemchinov » 18 квітня 2010 09:25

А які розміри вантажного відсіку?
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
Reaper
Member
Member
 
Повідомлень: 398
З нами з:
14 травня 2008 23:34
Звідки: Київ

Re: Ан-178

Повідомлення Reaper » 18 квітня 2010 11:22

Згідно даних креслень:

довжина - 13,2 м (без рампи);
ширина - варіюєтся від 2,6 до 2,75 м;
висота - 2,75 м в районі центроплану.
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7581
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: Ан-178

Повідомлення Oleh Nemchinov » 19 квітня 2010 10:53

Reaper написав:Згідно даних креслень:

довжина - 13,2 м (без рампи);
ширина - варіюєтся від 2,6 до 2,75 м;
висота - 2,75 м в районі центроплану.

тобто тільки контейнери та легка авто-мото техніка
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
Reaper
Member
Member
 
Повідомлень: 398
З нами з:
14 травня 2008 23:34
Звідки: Київ

Re: Ан-178

Повідомлення Reaper » 19 квітня 2010 14:28

БТР трохи по ширині не входить...//
 

Freemind
Member
Member
 
Повідомлень: 154
З нами з:
29 серпня 2008 15:28
Звідки: Черкаси - Київ

Re: Ан-178

Повідомлення Freemind » 28 квітня 2010 00:06

А вони і розраховують первозити тільки 2 контейнери.
 

Аватар користувача
GUNNYGUN
Member
Member
 
Повідомлень: 287
З нами з:
15 жовтня 2009 16:58

Re: Ан-178

Повідомлення GUNNYGUN » 29 квітня 2010 09:53

Стоп-стоп-стоп, Україна-Індія, зараз Росія ще влізе і все перепаскудить
 

Аватар користувача
Reaper
Member
Member
 
Повідомлень: 398
З нами з:
14 травня 2008 23:34
Звідки: Київ

Re: Ан-178

Повідомлення Reaper » 29 квітня 2010 13:25

2 Freemind
А які шанси у проекту? Ан-178 реально будуть робити?
 

Аватар користувача
cytadel
Member
Member
 
Повідомлень: 1116
З нами з:
22 жовтня 2007 20:11
Звідки: Київ

Re: Ан-178

Повідомлення cytadel » 15 червня 2010 00:50

Індійська сторона направляла запит в ДП "Антонов", в якому висловила зацікавленість в Ан-178, який повинен в майбутньому замінити працюючі в країні Ан-12, повідомляє джерело РБК daily. КБ "Антонов" 9 червня представило новий проект транспортного літака Ан-178, яким вже зацікавилася індійська сторона. Як повідомив генеральний конструктор ДП "Антонов" Дмитро Ківа, новий транспортний літак може з'явитися вже в 2012 р. "Цей проект не дорогий, ми розуміємо, що коштуів не так багато, і плануємо крило і оперення використовувати від Ан-158 (модифікація Ан-148). Але модернізуємо двигун і авіоніку, розширимо фюзеляж, зробимо рампу разом з центропланом", - сказав він. За оцінками українських фахівців, спільний ринок збуту Ан-178 може скласти 700-800 літаків протягом 10-12 років. Коштувати він буде 20-25 млн дол. Як очікує українська сторона, літак може бути цікавий Міноборони РФ, авіакомпаніям Сибіру і Крайньої Півночі.


Крім того, за словами Д.Ківи, компанія веде переговори з Індією по співпраці в цьому проекті.


В той же час російські авіабудівники вже майже десять років ведуть з Індією переговори про спільну розробку перспективного літака MTA. За цей час його концепція змінилася з пасажирської на військово-транспортну. Літаки розроблятимуться на базі проекту КБ ім. С.В. Іллюшина Іл-214. Перші поставки намічені на 2014 р. MTA повинен замінити Ан-12 і американський C-130. Розрахункова вантажопідйомність - до 20 т. На сьогодні Індія може придбати 45 лайнерів, Росія - 100. Планується, що 65% робіт з виробництва літака виконуватиметься в Росії, 35% - в Індії.


Як наголосив президент ОАК Олексій Федоров, "відмова від МТА неможлива, оскільки ми дуже далеко зайшли в цьому проекті в частині взятих зобов'язань". За його словами, комбінація проектів МТА і Ан-178 при створенні експортного багатоцільового транспортного літака можлива і розумна.
Зображення
 

Аватар користувача
cytadel
Member
Member
 
Повідомлень: 1116
З нами з:
22 жовтня 2007 20:11
Звідки: Київ

Re: Ан-178

Повідомлення cytadel » 15 червня 2010 00:51

"в числе перспективных проектов Генеральный конструктор назвал разработку проекта грузового самолета Ан-178 с коммерческой нагрузкой 13,5-15 т. Это грузовой самолет класса Ан-12 и С-160, срок службы которых подходит к концу. Однако за длительный период их эксплуатации сформировался целый спектр задач для выполнения транспортных самолетов такой размерности. По статистике, до 70% транспортных задач, решаемых самолетами Ан-12 и С-160 – перевозка грузов массой 10-12 т на расстояние 2000-3000 км. Основной задачей Ан-178 станет перевозка грузов массой 13,5 т на расстояние 1800 км или 10 т на 3200 км. Особенность Ан-178 – перевозка всех существующих на сегодня видов пакетируемых грузов, включая контейнеры M2 с поперечными габаритами 2,44х2,44 м.
"
http://cytadel.livejournal.com/201197.html
Зображення
 

Поперед.Далі

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Lex459 і 3 гостей