Суднобудівні заводи

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
Lavr
Member
Member
 
Повідомлень: 1622
З нами з:
29 листопада 2006 00:04
Звідки: Київ

Re: Суднобудівні заводи

Повідомлення Lavr » 17 листопада 2016 00:09

Батьківщина "Гетьмана Сагайдачного"))) Дякую за відео!)
Für Gott, Kaiser und Vaterland!
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2726
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Суднобудівні заводи

Повідомлення alex999 » 23 січня 2017 19:56

ТОВ "Чорноморська яхтенна верфь"

http://blackseayachts.com/history

BSY 90 - водоизмещающая моторная яхта. Материаль корпуса - сталь, а надстройка выполнена из алюминия. Район плавания - неограниченный. Яхта построена по проекту Конструкторского бюро Черноморской яхтенной верфи под надзором итальянского КО RINA.


Зображення
Зображення

Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2726
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Суднобудівні заводи

Повідомлення alex999 » 25 січня 2017 12:20

Ізмаїльський судоремонтний завод
http://idsr.com.ua/

Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2726
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Суднобудівні заводи

Повідомлення alex999 » 25 січня 2017 12:31

Іллічівський судноремонтний завод
http://isrz.net/
http://blascont.com/
http://marinetc.od.ua/

Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2726
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Суднобудівні заводи

Повідомлення alex999 » 25 січня 2017 12:34

Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод
http://oaoudp.com.ua/ua/poslugi/hosp-kssrz

Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2726
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Суднобудівні заводи

Повідомлення alex999 » 09 березня 2017 20:57

Центральне конструкторське бюро «Чорноморсудопроект» (ЦКБ ЧСП) було засновано в 1955 році наказом Міністра СРСР по суднобудівної промисловості як базове підприємство для розробки проектів торгових суден.
Зображення
Иргиз

Першим в бюро розроблявся проект невеликого транспортного судна дедвейтом 2050 т, типу «Иргиз», 1956 р Наступним проектом став проект суховантажного судна дедвейтом 16 040 т, типу «Ленінський Комсомол».
Зображення
Ленінський комсомол

У 60-ті роки проектне бюро розробило проекти першого вітчизняного суховантажного судна з парними широко розкритими люками (типу «Полтава»), проект першого в світі газотурбохода (типу «Паризька Комуна»), першого вітчизняного великого балкера дедвейтом 35 800 т (типу «Rigoletto », 1966). Серія суден цього типу (22 судна) була побудована на експорт.
Зображення
Rigoletto

В цей же час бюро початок використання в проектуванні масштабного макетування машинних відділень суден і їх окремих конструкцій. Перший макет був виконаний в масштабі 1:20, а потім перейшли на масштаб 1:10.
В кінці 60-х СРСР стрімко розвивав програму дослідження космосу. У 1968 р у співпраці з дослідницькими інститутами ми розробили проект судна "Академік Сергій Корольов" для стеження за космічними об'єктами. Судно було побудовано на Чорноморському суднобудівному заводі.
Зображення
Академік Сергій Корольов

У той же час були розроблені проекти транспортних суден з інтегрованими системами управління енергетичною установкою, системами та іншими технічними засобами однією людиною з навігаційної рубки. Один з них - проект багатоцільового судна дедвейтом 13 500 т, типу «Герої Панфіловців», 1969 р по якому було побудовано 45 суден, головним чином на експорт.
Зображення
герої Панфіловців

Сімдесяті роки характерні розробкою цікавих і складних проектів.
Таким є проект корабля комплексного постачання суден військово-морського флоту «Березина» (1970 р). Це один з найбільш складних проектів, розроблених ЦКБ «Черноморсудопроект». «Березина» - судно-постачальник, з високим рівнем механізації, які мають спеціальне обладнання для транспортування, приміщення для зберігання постачання на судні, що задовольняють всім вимогам з перевезення військових вантажів.
Зображення
Березина

У 1970 р бюро завершило проектування і почалося будівництво балкерів дедвейтом 52700 т, типу "Зоя Космодем'янська", на суднобудівному заводі "Океан". З 1972 по 1978 рр. було побудовано 8 суден.
Зображення
Зоя Космодем'янська

Цікавий проект судна з горизонтальною вантажообробкою, типу "Капітан Смирнов", що має швидкість 25 вузлів (1974 рік). Поки він залишився самим швидкохідним судном з усіх, спроектованих нами. В якості головної суднової установки була обрана унікальна газотурбінна установка загальною потужністю 50 000 к.с.. Серія складалася з 4 суден, побудованих на Чорноморському суднобудівному заводі.
Зображення
капітан Смирнов

Одним з найбільших суден у історії нашого проектування є нафторудовози (ОВО) дедвейтом 108 890 т, типу "Борис Бутома", побудований на суднобудівному заводі «Океан» в 1977 році. Всього побудовано 4 судна.
Зображення
Борис Бутома

У 1979 р ЦКБ розробило два проекти науково-дослідних суден для вивчення світового океану «Академік Микола Андрєєв» і «Академік Борис Константинов». Суду були побудовані на суднобудівному заводі "Океан".
Зображення
Академік Микола Андрєєв

У 60х - 70х роках основними замовниками суден були Міністерство Морського Флоту СРСР, Міністерство Рибної промисловості СРСР, Міністерство Оборони СРСР. З 1980 року з'явилися нові замовники: Міністерство Нафти і Газу, «Главнаука» (Науково-дослідна організація). Для них були розроблені проекти бурових суден для буріння пошуково-розвідувальних свердловин на нафту і газ в шельфі «Газпром-1» (1982 рік) і судно глибоководного буріння «Глибина» (1986 рік). Більше 20 спеціалізованих міністерств і департаментів промисловості СРСР брали участь у створенні цих суден, побудованих на Херсонському суднобудівному заводі.
Зображення
Газпром 1

У 1981 р ЦКБ розробило проект нового балкера класу "Panamax" дедвейтом 52700 т, в якому було враховано досвід експлуатації добре себе зарекомендували балкерів типу "Зоя Космодем'янська". У 1982 р суднобудівний завод "Океан" приступив до будівництва, а в 1983 р здав Чорноморському Морському пароплавству головне судно "Харитон Греку". З 1982 по 1994 рр. було побудовано 26 суден, з них 16 на експорт.
Зображення
Харитон Греку

На початку 80-х років був спроектований ліхтеровоз дедвейтом 39 980 тонн, типу «Олексій Косигін», здатний перевозити до 82 ліхтерів або 1460 контейнерів міжнародного стандарту довжиною 20 футів. З 1983 по 1989 р на Херсонському суднобудівному заводі було побудовано 4 судна.
Зображення
Олексій Косигін

У 1982 році був завершений проект унікального багатоцільового криголамно-транспортного судна для Арктики дедвейтом 9 700 т з дизель-електричною силовою установкою. У 1987 році «Вітус Берінг» - перше судно з цієї серії - зробив заполярний рейс по Північному морю без супроводу криголама, а потім відправився до Антарктиди з командою вчених і вантажем для науково-дослідної станції. За цим проектом було побудовано 5 суден на Херсонському суднобудівному заводі. Ці судна брали участь в антарктичних і арктичних експедиціях. Судна типу «Іван Папанін» з дизельною енергетичною установкою, стали продовженням цієї серії.
Зображення
Вітус Берінг

У 1983 р ЦКБ було доручено спроектувати для Міністерства рибного господарства СРСР приймально-транспортний рефрижератор-постачальник на 7620 мі. Він призначався для прийому рибопродуктів з суден, що працюють в море, для доставки їм вантажів, постачання, палива, води та ін. Суднобудівний завод ім. 61 Комунара з 1982 р побудував 28 суден, з них - 15 на експорт для компанії Laskaridis Shipping Co. Ltd. (Греція). Останнє судно серії носить ім'я головного конструктора проекту - "Конструктор Книш".
Зображення
конструктор Книш

Для цього ж замовника був спроектований багатоцільовий транспортний рефрижератор для перевезення бананів, фруктів, овочів, пакетованих вантажів і стандартних контейнерів 20 і 40 футів. Проект був розроблений в короткі терміни, документація передана суднобудівному заводу ім. 61 Комунара, і в 1998 р судно було здано замовникові.
В кінці 80-х років, передбачалося створення багатоцільових транспортних суден з подовженим навігаційним періодом в північних широтах і на Далекому Сході. ЦКБ "Чорноморсудопроект" була доручена розробка проекту лісовоза-пакетовози, дедвейтом бл. 7000 т за завданням Міністерства морського флоту під патронажем Сахалінського морського пароплавства. Класифікаційний проект був розроблений і затверджений в кінці 1989 р Судно необмеженого району плавання призначене для перевезення пиломатеріалів в пакетах і круглого лісу в пакетах і розсипом, труб великого діаметра, контейнерів міжнародного стандарту ІСО висотою 8 - 9,5 футів, а також навалювальних вантажів для експлуатації в північних широтах (до мінус 30С). Судно має посилений льодової клас «ВУЛ» Морського Регістру СРСР. Головне судно "Ramon Aboitiz" було побудовано на Херсонському суднобудівному заводі в 1994 році і передано філіппінських замовнику, який замовив ще три таких судна.
Зображення
Ramon Aboitiz

На початку 90-х років компанія KHALID FARAJ MARINE SHIPPING замовила судна для перевезення пакетованих вантажів різної колісної техніки, стандартних контейнерів 20 і 40 футових, дліномерних вантажів, обладнання на ролл-трейлерах, автотехніки, рефконтейнеров. Проект розробило ВАТ "Чорноморсудопроект" на клас РМРС. Головне судно "SONDOS" і друге "MOSA" були здані замовнику суднобудівним заводом "Океан" в 1995 і в 1996 році.
Зображення
Sondos

У 1993 р ЦКБ "Чорноморсудопроект" перетворено в Українське ЦКБ "Чорноморсудопроект", а в 1995 р в Відкрите Акціонерне Товариство "Чорноморсудопроект". У 2000 р отримано міжнародний сертифікат якості ISO 9001.Сертіфікат виданий Німецьким Ллойдом.
У 1993 г.ОАО "Чорноморсудопроект" на замовлення норвезької компанії Bona Shipping розробило класифікаційний проект двухкорпусного танкера для перевезення нафти і нафтопродуктів класу Aframax дедвейтом 83000/105 550 т.
На замовлення грецької компанії "AVIN" для будівництва на Чорноморському суднобудівному заводі був розроблений проект танкера для перевезення нафти, нафтопродуктів і каустичної соди (типу Kriti Amber) дедвейтом 45000 т. З 1994 р по 2001 р Було побудовано 6 суден.
Танкер був спроектований з подвійним дном, подвійними бортами і бути нижні цистернами, відсутніми тільки в районі діаметральної частини верхньої палуби, без поздовжньої перебирання в танковій частині, з гладкостінними вантажними танками на клас Російського Морського Регістру Судноплавства, а потім рекласифікувати на клас Регістру Ллойда.
Зображення
Kriti Amber

У 2000 році Російська судноплавна компанія «LAM» підписала з ВАТ «Чорноморсудопроект» контракт на проектування універсального суховантажного судна лісовоза дедвейтом 6800 т (проекти 16553 і 16553М). Судно Одногвинтові, однопалубне, трехтрюмное з мінімальним надводним бортом, з центральними вантажними люками, з кормовим розташуванням надбудови і МО, з баком, квартердек, транцевой кормою і бульбообразним носом. У 2001 році був також замовлено проект модернізованого судна з люковими закриттями фолдінгового типу та іншими кранами. Будівництво суден замовник почав в Китаї, куди була направлена в електронному вигляді вся документація проекту. У 2003-2004 рр. побудовано два судна «CITY» і «MANCHESTER».
Зображення
Manchester

На замовлення компанії GAMBIA PORTS AUTHORITY ВАТ "Чорноморсудопроект" розробило два проекти поромів для перевезення пасажирів і автомобілів пасажиромісткістю на 300 (Farafenni) і 600 осіб (Kanilai). Класифікаційні проекти схвалені Німецьким Ллойдом і замовником в 2002 р На початку 2004 р ВАТ "Київський суднобудівний судноремонтний завод" завершив будівництво та передачу трьох суден Замовнику.
Зображення
Badibu, Farafenni і Kanilai

У 2003 році ВАТ "Черноморсудопроект" почав розробку проекту багатоцільового морського буксира з упором 60 т. (Пр. 14060) і багатоцільового криголама для роботи на Чорному та Азовському морях потужністю 6000 КВт. (Пр. 14062). У 2005 р на суднобудівному заводі ім. 61 комунара на замовлення української компанії ДП "Дельта-Лоцман" завершено будівництво буксира "Гайдамака".
Зображення
Гайдамака

У 2003 році розпочато розробку класифікаційного проекту багатоцільового суховантажу типу "ріка-море" (пр. 17620) на замовлення голландської компанії "Damen Shipyards" Okean ", яка виграла тендер на будівництво цих суден, оголошений компанією" Укррічфлот ". Судно проектувалося на клас РМРС - КМμЛУIA1. У 2005 р за даним проектом було побудовано і здано в експлуатацію судно "Микола Бобровников".
Зображення
Микола Бобровников

У 2005 р здана в експлуатацію несамохідна плавгостініца для проживання персоналу, який бере участь в розробці Казахстанського нафтового шельфу в північній частині Каспійського моря.
Зображення
шкотів

За весь час існування нами було повністю спроектовано і побудовано суднобудівними заводами понад 500 суден по 60 проектам. Тут згадані тільки найбільш складні і цікаві проекти, розроблені ПАТ "Чорноморсудопроект". Безліч проектів суховантажів, рефрижераторів, балкерів, танкерів і інших суден, про які тут не згадується, також були розроблені нашим бюро.

http://chsp.mksat.net/
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2726
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Суднобудівні заводи

Повідомлення alex999 » 09 березня 2017 21:14

Класифікаційні і робочі проекти суден, розроблені ПАТ "Чорноморсудопроект" за останні роки


Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

http://chsp.mksat.net/buklet-kompanii/
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2726
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Суднобудівні заводи

Повідомлення alex999 » 11 березня 2017 11:22

«ХСЗ» модернізує «Donmaster Spirit»

На ПАТ «Херсонський суднобудівний завод» почалася розмірна модернізація суховантажного судна «Donmaster Spirit». Судно побудовано в 2002 році, його довжина в момент спуску на воду становила 96.3 м, ширина 13.6 м, дедвейт 4294 т.

В ході модернізації «Donmaster Spirit» розрізали по позначці 1/3 від носа. Судно подовжать до 119.3 м - за рахунок додавання 23-метрової вставки. Її Днищева і бортові секції вже виготовлені.

Вартість робіт за контрактом, як повідомляється, становить близько $ 1 млн. Модернізація розрахована на 100 днів.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення



http://sudostroy.com/hsz-moderniziruet- ... pirit.html
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2726
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Суднобудівні заводи

Повідомлення alex999 » 14 березня 2017 15:36

ПАО "Киевский судостроительно-судоремонтный завод" расположен в гавани на реке Днепр в центре Киева и имеет развитое транспортное сообщение. Решение о строительстве казенных пароходных мастерских и эллинга, позже преобразованных в КССРЗ, было принято Городской думой и правлением Киевского округа в ноябре 1896 года. В течение многих лет завод строил речные суда и баржи и был основной судоремонтной базой для судов всех типов на Днепре.

За время трудовой деятельности завода было:

построено более 150 корпусов судов;
произведен ремонт более чем 450 судов;
переоборудовано более 100 корпусов.

Реконструкция завода выполнена по проекту известной немецкой фирмы Ingeniertechnik und Maschinenbau GmbH. ПАО "КССРЗ" - акционерное общество, основанное на частном капитале. Продукция завода конкурентоспособна на мировом рынке.

На заводе постоянно работают более 300 человек - это квалифицированные руководители, инженеры и рабочие (сборщики корпусов металлических судов, электросварщики, судокорпустникиремонтники, газоэлектросварщики, трубопроводчики, токари, фрезеровщики, столяры, маляры), имеющие многолетний опыт работы в этой отрасли производства.

За годы работы заводом накоплен опыт организации строительства и ремонта судов. Система качества нашего завода сертифицирована на соответствие МС ISO 9001:2008. Мы готовы предложить оптимальную инженерную и организационную идею реализации любого проекта адаптированную к требованиям Заказчика.

Наш завод гарантирует высокое качество выполнения работ. Завод аккредитован Российским морским Регистром, Регистром Судоходства Украины, и английским Lloyd's Register. Мы готовы к деловому сотрудничеству, как с судовладельцами, так и с верфями.




http://www.kssrz.com.ua
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2726
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Суднобудівні заводи

Повідомлення alex999 » 05 квітня 2017 14:47

Судоремонтный завод вышел на новый этап развития. На сегодняшний день тут производятся масштабные работы по модернизации нескольких судов.


Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2726
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Суднобудівні заводи

Повідомлення alex999 » 06 квітня 2017 11:17

Морское Инженерное Бюро признано победителем в номинации "Обновление флота 2016" Национального морского рейтинга Украины

Согласно проведенному издательством "Порты Украины" Национальному морскому рейтингу Украины (рейтинг проводится уже в деcятый раз), Морское Инженерное Бюро признано победителем в номинации "Обновление флота 2016" как проектно-конструкторская организация, по проектам которой в различных странах мира было построено и сдано в эксплуатацию 11 судов, в том числе 8 танкеров, 2 сухогруза и многофункциональный буксир - пожарник.

Суммарный дедвейт сданных судов составил 73 тыс. тонны:

3 "сверхполных"танкера-продуктовоза-химовоза проекта RST27 (Красное Сормово, Нижний Новгород); Британское Королевское общество корабельных инженеров RINA дважды включало проект RST27 в число лучших судов года (Significant Ships of 2013 и Significant Ships of 2012).

3 уникальных комбинированных танкера-площадки с рекордным дедвейтом 5745 тонн в реке проекта RST54 типа "Балт Флот" (Окская судоверфь, Навашино); Британское Королевское общество корабельных инженеров RINA включило в 2014 году проект RST54 в число лучших судов года (Significant Ships of 2014).

2 танкера-продуктовоза проекта RST25 типа "Новая Волгонефть" (завод "Лотос", Астрахань);

2 многоцелевых сухогрузных судна проекта RSD49 типа "Нева-Лидер" (Невский судостроительно-судоремонтный завод, Шлиссельбург);

1 многофункциональный буксир - пожарное судно проекта TG17 типа "Пенай" (Окская судоверфь, Навашино).

Кроме того, 19 августа 2016 года на Невском заводе состоялся торжественный спуск головного многофункционального мелкосидящего аварийно-спасательного судна-буксира мощностью 5,2 МВт арктического плавания проекта MPSV12 "Бахтемир" (а 29 ноября 2016 году - второго судна этой же серии "Калас").

1 декабря 2016 года на Окской судоверфи было заложено головное многофункциональное морское водолазное судно-катамаран проекта SDS18.

24 ноября 2016 года Выборгский судостроительный завод спустил на воду головное ледокольное судно обеспечения мощностью 22 МВт класса Icebreaker 8 проекта IBSV01 "Александр Санников". Концептуальный проект судна выполнен Aker Arctic Technology, технический проект разработан Морским Инженерным Бюро.

Вышло на заводские испытания 96-метровое высококомфортабельное круизное пассажирское судно проекта PV09, построенное на Московском судостроительном заводе.

26 октября 2016 года на Бакинском судостроительном заводе Baku Shipyard состоялось подписание контракта на строительство двух железнодорожно-автомобильно-пассажирских паромов для линий Каспийского моря проекта CNF18C по заказу ЗАО "Азербайджанское Каспийское морское пароходство".

Поздравления победителей рейтинга проводились в торжественной обстановке 30 марта 2017 года.


http://meb.com.ua/news/news.html
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7527
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: Суднобудівні заводи

Повідомлення Oleh Nemchinov » 07 квітня 2017 15:42

alex999і все у Росії :(
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2726
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Суднобудівні заводи

Повідомлення alex999 » 07 квітня 2017 17:49

Oleh Nemchinov написав:alex999і все у Росії :(


Так отож :(
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1278
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Суднобудівні заводи

Повідомлення pustomelyk » 07 квітня 2017 21:14

Нібулон планує виробляти власні пасажирські судна нового покоління на підводних крилах і невеликі пасажирські лайнери
http://biz.nv.ua/ukr/markets/ukrajinski ... 37434.html
А там може й до ракетних катерів чи ще чого такого черга дійде 8-)
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2726
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Суднобудівні заводи

Повідомлення alex999 » 02 листопада 2017 22:51

ГП «ИПЦК» пройшло сертифікацію Регістра Судноплавства України

У 2017 році ДП «ДПЦК», відповідно до положень Статуту підприємства, почало розвивати ще один напрямок своєї діяльності – виробництво. Це передбачає роботи з будівництва нових кораблів і суден, а також роботи з модернізації та ремонту діючих кораблів і суден флоту та судновласників. Для останніх плавучих об’єктів передбачено й виконання, за необхідністю, рекласифікаційних й реноваційних послуг. Усе викладене вище супроводжується й відповідними проектними послугами.

Даний напрямок діяльності передбачає реанімацію частини виробничих потужностей державних підприємств в м. Миколаєві. Роботи в цьому напрямку вже розпочаті ДП «ДПЦК» з другої половини 2017 року у рамках різних замовлень. Деякі з них успішно завершені та мають позитивні відгуки замовників.

Для успішного просування діяльності в цьому напрямку підприємство отримало від Регістру Судноплавства України відповідне «Свідоцтво про відповідність підприємства» від 02.08.2017 за № СВП-224-3-75-17.

ДП «ДПЦК» планує активно розвивати свою діяльність за новим напрямком, що буде сприяти подальшому розвитку підприємства, залученню нових інвестицій в проектування та виробництво, а також зниженню частки рисків в діяльності ДП «ДПЦК».


http://srdsc.com/ua/srdsc-was-certified ... f-ukraine/
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Поперед.

Повернутись до Флот

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей