Штурмбот/бронекатер

Модератори: Global Moderators, News

vovic
Member
Member
 
Повідомлень: 153
З нами з:
17 січня 2015 20:03
Звідки: Одеса

Re: Штурмбот/бронекатер

Повідомлення vovic » 07 грудня 2017 00:30

alex999 написав:Як на мене, те повідомлення занадто суперечливе і малоінформативне, щоб з нього робити якісь висновки.

"смог обнаружить только визуально"
при цьому
"метристы метки катеров видели"

Ми не знаємо:
- на якій дальності;
- чим "дивились";
- в яких метеоумовах.


Ок. Зрозумів.
 

prince92
Member
Member
 
Повідомлень: 367
З нами з:
11 серпня 2010 18:33

Re: Штурмбот/бронекатер

Повідомлення prince92 » 07 грудня 2017 09:37

Isidor написав:Все це сказали ви.

Я сказав, що це не "невомодно" нахиляти борти, для зменшення ЕПР?
Isidor написав:Та і ЕПР при нахилах бортів не зменшується (це журналістське або побутове трактування - і я на це повівся!), а змінюється (принципово) характер відзеркалення радіолокаційного сигналу.

Ага, у всьому світі ЕПР зменшується, а у нас ні)
Якщо ви не знали, то ЕПР залежить від того, звідки радар "світить" на ціль(Якщо не брати до уваги використання інших матеріалів, спецфарб і тд) і на кораблях, при застосуванні технологій стелс, в першу чергу намагаються зменшити ЕПР для для РЛС інших кораблів і нахиливши борти, хвилі корабельних РЛС відбиваються від такого борту вгору/вниз. З іншої ж сторони ЕПР такого корабля для літака може бути навіть більшою, при вдалому знаходжені літака відносно корабля.
Тому ЕПР Гюрзи для корабельних/берегових РЛС є дійсно зниженим і вважаю, що розробники не могли цього не розуміти, при розробці катеру.
 

Isidor
Member
Member
 
Повідомлень: 9
З нами з:
14 жовтня 2017 15:15

Re: Штурмбот/бронекатер

Повідомлення Isidor » 07 грудня 2017 21:20

[*]Ага, у всьому світі ЕПР зменшується, а у нас ні)
Якщо ви не знали, то ЕПР залежить від того, звідки радар "світить" на ціль(Якщо не брати до уваги використання інших матеріалів, спецфарб і тд) і на кораблях, при застосуванні технологій стелс, в першу чергу намагаються зменшити ЕПР для для РЛС інших кораблів і нахиливши борти, хвилі корабельних РЛС відбиваються від такого борту вгору/вниз[*].

По-перше, я не просто це знаю, я такі розрахунки (як би простіше) - затверджую. По-друге, повторюю для тих хто з разу не зрозумів і придумає такі формулювання ("зменшити ЕПР для для РЛС інших кораблів"). Уклін бортів корпусу та стінок надбудови (не залежно від напрямку опромінювання) не зменшує ЕПР корабля, він її формує, за рахунок принципової зміни направленості відбиття радіолокаційної енергії і тому на приймальний пристрій радару (який первинно опромінює корабель) приходить менш енергетичний відбитий промінь. Як результат - при рівній дистанції випромінювання первинного радару, різна ступінь виявлення схожих цілей. Є такий інтегральний показник величини ефективної площі розсіювання відносно умовної площини - не більше ніж "ХХ" dB/м2 при куті падіння 0 град. з будь-якого напрямку при опроміненні радіолокаційними станціями Х-діапазону (3 см). Але це не зменшення ЕПР - це її реальна характеристика, яку отримають на математичній моделі поверхні або на металевій (з латуні) моделі корабля. При цьому результат порівнюється з пластиною, що стоїть поперек промінню радару в 3 см (це діапазон РЛС керування вогнем артилерії чи головки ПКР). А зниження реальної ЕПР, відносно розрахованого оригиналу, можливо отримати тільки якщо замість металевих конструкцій застосувати конструкції з радіопоглинаючих матеріалів або (частково) за рахунок покриттів зон "блискучих" точок чи усієї конструкції.
З іншої ж сторони ЕПР такого корабля для літака може бути навіть більшою, при вдалому знаходженні літака відносно корабля. В цьому немає дива. Змінюються умови опромінювання (кут на борт + палуба та дах надбудови), інший діапазон роботи авіаційного радару.

[*]Тому ЕПР Гюрзи для корабельних/берегових РЛС є дійсно зниженим і вважаю, що розробники не могли цього не розуміти, при розробці катеру[*].[/quote]. Враховуючи все що сказано раніш, то потрібно розуміти що ЕПР не знижена (бо не зрозуміло відносно чого, з чим порівнювати?), а просто не велика, і це різні поняття. Тим більш, що ми не знаємо параметрів ні корабельних, ні берегових РЛС, про які писалось. Але уклін стінок надбудови катерів - це гарно і для опанцерування і для зниження РЛ помітності. Віват миколаївським проектантам!
 

Поперед.

Повернутись до Флот

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей