Проекти минулого і сучасності

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4173
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 12 жовтня 2018 14:34

Пєтіни рукожопи, виявляється, розробили "Гайдук" і "Bata" :crazy: :P :lol:

Зображення
Зображення

Зображення
Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Isidor
Member
Member
 
Повідомлень: 117
З нами з:
14 жовтня 2017 15:15

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення Isidor » 12 жовтня 2018 19:31

А що ви хотіли? Зараз такий час, що адміністративний рекет та ігнорування авторських прав - це норма поведінки. А ви якщо чогось не розумієте, то це мабуть надовго, від слова "назавжди" (до травня).
Ну так вийшло, що "картинка" з гвінейської "Бати", коли вона вийшла з Варни у поход до Малабо - це продукт "КнР", а текстова частина - де характеристики (2006 р.) в'єтнамського поліцейського катеру ТК400 що від ДПЦК - все це потрапило на рекламні проспекти як продукт "КнР"! А те що ви розкрили і ще пишите про авторство миколаївців у темі "Гайдука", так це ж і є "державна зрада"!!!.
А може і не зрада? І йому соромно стало і він, після цього, вирішив (відмовитись) продати і завод і і "рукожопих"?
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4173
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 13 жовтня 2018 02:07

Isidor написав: ви якщо чогось не розумієте, то це мабуть надовго, від слова "назавжди" (до травня).


:(


Isidor написав:ви ... пишите про авторство миколаївців у темі "Гайдука", так це ж і є "державна зрада" !!!


:yes: :YesSir:
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Isidor
Member
Member
 
Повідомлень: 117
З нами з:
14 жовтня 2017 15:15

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення Isidor » 25 жовтня 2018 14:31

Глава ОСК рассказал о «сюрпризе» для российских военных кораблей в Сирии
Президент ОСК Алексей Рахманов рассказал, что тропический климат стал «сюрпризом» для российских кораблей во время похода к берегам Сирии. Теперь в корпорации задумались над новым поколением холодильных установок
В Объединенной судостроительной корпорации задумались о создании новых холодильных установок для военных кораблей после опыта, полученного во время сирийской кампании. Об этом в интервью РБК заявил президент Объединенной судостроительной корпорации Алексей Рахманов.

Рахманов — РБК: «Климат стал сюрпризом для наших кораблей в Сирии»
ПОЛИТИКА
«Оказалось, что тропический климат — сюрприз для наших судов. Охлаждение забортной водой со средней температурой 25 градусов не дает того эффекта, который дает охлаждение забортной водой со средней температурой 14 градусов. Так стало ясно, что нам необходимо новое поколение холодильных машин», — рассказал Рахманов.

Подробнее на РБК:
https://www.rbc.ru/politics/25/10/2018/ ... yandex.com

Ви розуміїте, це ж як же було написано ТТЗ на корабель (розділ "Зовнішні умови"), щоб так лоханутись з параметрами забортної води? На українських усіх проектах (для себе чи для іноземців) розрахункові параметри наступні - наружне повітря (літо) - +45 градусів; вода (забортна) - +32 градуси. А так як пише Рахманов, то системи кондиціювання (а це не тільки життеви умови, це і охолодження електроніки та озброєння) негодні, а кораблі - не боєздатні! А нове покоління холодильних машін залишилось в Миколаєві, на "ЕКВАТОРі"!!!!! Одну (з трех) ХМ зробили для корвета (лежить на складі). До речи, на "Сагайдачному" (в двічі більшому кораблі) холоду в двічі менше, чим на корветі. Тому, або люди, або - зброя.
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4173
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 25 жовтня 2018 16:45

– Программа строительства корветов сегодня фактически сорвана, будущее проекта 58250, и головного корабля серии «Владимир Великий» под вопросом. В перспективе, можно ли наладить производство суден подобного класса на вашем предприятии, где строительство корветов прежде осуществлялось?

– Теоретически да. В своё время мы даже участвовали в тендере на строительство корвета проекта 58250, который можно было построить и в Киеве. Но будем реалистами – первый украинский корвет если когда-нибудь и построят, то не скоро. Этот проект не просто очень дорогостоящий, важно другое – он требует стабильного, бесперебойного многолетнего финансирования. Сами понимаете, насколько это реально в украинских условиях. Так что это в лучшем случае далёкая перспектива, ресурсов на эту программу у Украины де-факто нет.

Второй фактор – корвет в своё время проектировался под вооружение европейского производства. А мы сегодня постоянно сталкиваемся с ситуацией, когда компании из стран ЕС крайне неохотно сотрудничают с Украиной во всём, что касается летальных вооружений. Насколько мне известно, по ряду образцов даже осуществлялась предоплата, но они так и не были поставлены, и есть большие сомнения, что эти поставки вообще осуществятся.

Таким образом, если сегодня будет принято принципиальное решение о необходимости завершения строительства корвета, прежний проект должен быть откорректирован с учётом нынешних реалий. Фактически, это будет во многом принципиально новый проект.

Комусь вже чешеться "откорректировать" пр.58250? На "Гюрзі" і "Кентаврі" не заспокоїлись?


«Гюрза-М» – морской катер, полностью приспособленный для действий в морских условиях. Вероятно, схожесть наименований этих проектов натолкнула кого-то на мысль провести параллели с кораблями, разработанными в своё время для Узбекистана, но на деле у них нет практически ничего общего.



Але ж на сайті ДПЦК написано: "Несення патрульної служби на прикордонних річках, озерах, лиманах, водоймах, зовнішніх рейдах і узбережних акваторіях морів з віддаленням від порту базування не більш ніж на 50 миль."


– У нас есть собственное конструкторское бюро, и все проекты, кроме самых ранних, мы осуществляли и сегодня осуществляем сами. Конечно, внешний облик некоторых наших изделий зачастую близок к разработкам ИПЦК, с которым мы долго и плодотворно сотрудничали на первом этапе. Мы и сегодня сотрудничаем с ними, и с другими организациями, но в целом опираемся на свои возможности, всё делаем сами – включая проекты, технические и инженерные решения.

:lol:

http://opk.com.ua/сегодня-заключение-контракта-с-госза/
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4173
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 14 листопада 2018 09:16

Швидкісний патрульний катер "Газель" (ДПЦК, м.Миколаїв)

Зображення

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4173
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 01 січня 2019 13:46

пр.58130МП (ФСК "Море")

Зображення

КаМО "Балаклава" пр.58130МП "Орлан"
побудований ФСК "Море" у 2012 році
Зав.№701;
Катер призначений для несення служби по охороні державного кордону України у територіальному морі, внутрішніх водах та для виконання інших завдань.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення



Схоже, це його попередник, побудований ФСК "Море" для прикордонної служби Туркменістану.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Він же в оточенні "Калканів" українського виробництва

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4173
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 02 січня 2019 18:40

Варіанти швидкохідного катера "Бриз-40"
http://srdsc.com/ua/projects/fast-patrol-boat-briz-40m/

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
Velizariy
Member
Member
 
Повідомлень: 561
З нами з:
20 червня 2007 23:10
Звідки: Київ

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення Velizariy » 19 січня 2019 20:35

http://opk.com.ua/%D1%87%D0%B5%D1%80%D0 ... %BD%D0%B8/
ЧЕРЕЗ КОНФЛІКТ РОЗРОБНИКІВ І ВИРОБНИКІВ НА РІК ЗАТРИМАЛОСЬ ВИРОБНИЦТВО РАКЕТНИХ КАТЕРІВ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО ФЛОТУ — ВМСУ
На цілий рік затрималось виробництво ракетних катерів для українського флоту «Лань» внаслідок конфлікту миколаївських розробників (Дослідно-проектного центру кораблебудування» (КП «ДПЦК») і київських виробників (ЗАТ «Завод «Кузня на Рибальському»).
Про це в інтерв’ю інформаційному агентству «Оборонно-промисловий кур’єр» повідомив представник ВМСУ на умовах анонімності, коментуючи плани закласти два ракетні катери до кінця 2018 року на ЗАТ «Завод «Кузня на Рибальському», які не були реалізовані.
Джерело ІА «ОПК» поінформувало, що до вересня 2018 року конструкторське бюро Заводу «Кузня на Рибальському» доопрацювало проект «Лані» до версії вже 64-метрового катера «Лань-ЛК» (експортна версія відома під назвою «Веспа»), повною водотоннажністю 640 тонн і швидкістю 40 вузлів — під озброєння розроблюваними ДККБ «Луч» протикорабельними крилатими ракетами (передбачено озброєння 8 ПКР «Нептун»).
Однак самі військові моряки за умови анонімності зауважили, що катер хоча й не вийшов зі свого класу, надто важкий. «Він на добрих 200 тонн важчий за необхідну платформу під ракетне озброєння, а це дуже великі ресурси. Кожна додаткова тонна водотоннажності корабля обійдеться ВМСУ в 100—150 тис. доларів. І якщо все-таки брати такий катер, то варто було б передбачити на ньому вертоліт» – таку оцінку дав фахівець ВМСУ.
У ВМСУ повідомили, що Дослідно-проектний центр кораблебудування (КП «ДПЦК») наполягав на встановленні на катерах газотурбінної установки виробництва миколаївського ДП «Зоря-Машпроект», Завод «Кузня на Рибальському» — на використанні дизельної установки, оскільки газотурбінної установки поки що не існує в природі, і на саме лише її створення буде потрібно не менше двох років.
При цьому на тлі конфлікту уповноважені особи військового відомства попросту боялися ухвалити рішення.
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4173
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 20 січня 2019 10:00

При цьому на тлі конфлікту уповноважені особи військового відомства попросту боялися ухвалити рішення.



П'ятий рік війни.

Зоряно-лампасні "херої" бояться відстоювати державні інтереси (причому не в окопі, а в теплому кабінеті).
Але вони абсолютно безстрашні у питаннях массової закупівлі гімноМАЗів-БОГДАНів-ВАРТ.
При цьому, за багаторічною традицією, ніхто ні в чому не "уіноватий". Бо "тупо немає повноважень".

А стадо різноманітних ховрашків-ікспердів старанно обходить стороною питання незрозумілої (хоча ні - дуже зрозумілої) монополії приватних (!) пєтіних рукожопів і ігнорування "сєвєрно-южним" міністерством оборони (незрозумілої державної належності) державних (!) розробників-професіоналів з ДПЦК.
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4173
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 12 лютого 2019 08:14

Аудиторський звіт за результатами державного фінансового аудиту діяльності державного підприємства «Дослідно-проектний центр кораблебудування»
за період з 01.01.2016 по 30.09.2018

Виконання науково-технічних розробок за кошти Підприємства в досліджуваному періоді здійснювались за 32 замовленнями, відкритими відповідно до наказів директора на виконання перспективних робіт.

За даними бухгалтерського обліку ДП «ДПЦК» по рахунку 231 «Незавершене виробництво» витрати по вказаним замовленням становили
станом на 01.01.2016 - 5 139,4 тис. грн,
станом на 01.01.2017 -6 736,9 тис. грн,
станом на 01.01.2018 та на 30.09.2018 - 7 048,7 тис. гривень.

Відповідно до Плану перспективних науково-дослідних робіт в 2017-2018 роках на Підприємстві за власний рахунок виконуються дві науково-дослідні роботи, а саме: по створенню мобільного вимірювального комплексу, шифр «Октагон», та по опрацюванню можливості створення корабля протимінної оборони, шифр «Бурштин». На даний час роботи не завершені.

Аналіз стану впровадження науково-технічних розробок, які виконувалися за власні кошти підприємства, засвідчив, що вартість робіт по п’яти замовленням на суму 2 974,8 тис. грн перенесено на замовлення за якими укладено договори, тобто їх доведено до стадії практичного використання.

Крім того, роботи за замовленням «Погреб» та «Захист», витрати на які склали 1 350,4 тис. грн, відповідно до актів приймання перспективних робіт від 24.05.2018, визнані завершеними. Головним бухгалтером Смірновою Н.В. пояснено, що документація є нематеріальним активом підприємства та у 4 кварталі 2018 року буде введено в експлуатацію.


Так, протягом досліджуваного періоду на обліку Підприємства без руху значаться три об’єкти незавершеного виробництва на суму 2 685,2 тис. грн за проектами «Кентавр», «Ласка» та «Каракал», які за розпочаті та завершені до 2016 року за технічнім замовленням Уральського заводу «Зеніт» (Казахстан).


Головним бухгалтером Підприємства Смірновою Н.В. пояснено, що у 2015 році відповідно до звернення ДК «Укрспецекспорт» вих. USE-20.3-1330 від 04.02.2015 прийнято рішення щодо розробки технічного проекту десантноштурмового катеру проекту 58181, шифр «Кентавр». Проект розроблено у 20і5-2016рр., який отримав зацікавленість як Міністерства оборони України, так і від МО Казахстану. Уральський завод «ЗЕНІТ» (Казахстан) планує розпочати будівництво катерів такого типу для потреб національних BMC. Останнє листування по цьому катеру відбувалось у серпні 2018 р.


За темою «Ласка» (пр. 58175) - проект розроблено у 2014 році на замовлення Уральського заводу «ЗЕНІТ» (Казахстан), за зверненням узбецької зовнішньоторговельної фірми УЗМАКСУСИМПЕКС. Проект «Ласка» не втратив своєї актуальності, на виставці KADEX-2018 в Астані в травні 2018 року, була проведена трьохстороння зустріч Україна-Казахстан-Узбекистан на рівні міністрів щодо зацікавленості в темі «Ласка». Останній запит про матеріали проекту «Ласка» від ДК «УКРСПЕЦЕКСПОРТ» та Уральського заводу «ЗЕНІТ» (Казахстан) від 01.06.2018 USE-20.1-6008.


По темі «Каракал» (пр.58170)- проект розроблено у 2015 році на основі технічного завдання Уральського заводу «ЗЕНІТ» (Казахстан), який проводив міжнародний тендер на розробку проекту корабля для потреб Міноборони Казахстану. Корабель планується будувати на заводі «Зеніт». Проект 58170 виграв тендер, але фінансова криза в економіці Казахстану не дозволила розпочати будівництво корабля. Технічні рішення, що закладені в проект 58170, мають актуальність і досі, про що говорить інтерес до проекту не тільки від МО Казахстану (модель корабля від ДК «УКРСПЕЦЕКСПОРТ» приймала участь у виставці KADEX-2018 в Астані в 2018 році), але й від інших замовників («Смарт Мерітайм Груп»).


Також, за темою «Лань» роботи виконані до 2016 року на суму 215,1 тис. грн, проте до теперішнього часу не впроваджені.

Головним бухгалтером Підприємства Смірновою Н.В. пояснено, що відповідно до Спільного рішення між Міністерства оборони України та ДК «Укроборонпром» від 23.11.2015 23573/3 ДП «ДПЦК» визначено, як єдину державну проектну організацію в Україні з ліцензією на виконання робіт із розробки науково-технічної документації в сфері військового кораблебудування, виконавцем робіт з розроблення технічного проекту ракетного катеру. У 2016 році підприємство проводило роботу з підготовки технічних завдань на складові частини ДКР «Лань», велись переговори з потенційними співвиконавцями ДКР, з Міністерством оборони України щодо істотних умов державного контракту. 21.06.2016 наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 55-дск ДП «ДПЦК» внесено до Реєстру виробників продукції, робіт і послуг оборонного призначення, закупівля яких становлять державну таємницю з виконання ДКР «Розроблення технічного проекту ракетного катера (шифр «Лань»). Виконання цих робіт були включені до фінансового плану підприємства на 2017 рік. Державний контракт між ДП «ДПЦК» та Міністерством оборони України так і не був укладений.


Крім того, на Підприємстві протягом 2016-2017 років проводились роботи за двома замовленнями, витрати на які склали в сумі 1 109,7 тис. грн , а саме: зі створення проекту малих протичовнових кораблів (МПК-500 та МПК-900) шифр «МПК» (1 033,3 тис. грн) та за темою «Кентавр ЗЛК» (76,45 тис. грн), які також не впроваджено.

Головним бухгалтером Підприємства Смірновою Н.В. пояснено, що технічна та комерційна пропозиції на створення малих протичовнових кораблів (МПК-500 та МПК-900) шифр «МПК», здійснювалась відповідно до Технічного завдання для BMC ВС МО Соціалістичної Республіки В’єтнам на підставі листа ДП «Укроборонсервіс» вих. 29/4.1.4-5752 від 28.07.2015 р. Робота продовжується. Останнє відрядження головного конструктора у тому числі за означеною тематикою до Соціалістичної Республіки В’єтнам здійснено у жовтні 2018 року згідно запрошення ДК «Укрспецекспорт» від 11.10.2018 р. № USE-16.3-11182.


За темою «Кентавр ЗЛК», відповідно до Протоколу наради від 10.06.2016, проводились роботи з підготовки документів для забезпечення закладки катерів проекту 58181 «Кентавр» на ПАТ «Завод «Ленінська кузня». У 2016 році велись переговори з ПАТ «Завод «Ленінська кузня» щодо укладання договору на розроблення робочої конструкторської, приймально-здавальної та експлуатаційної документації та договірного технічного проекту десантноштурмового катеру «Кентавр». Виконання цих робіт було включено до фінансового плану підприємства на 2017 рік. Договір між ДП «ДПЦК» та ПАТ «Завод «Ленінська кузня» так і не було укладено. Розроблені документи будуть використані при закладені катеру при будівництві його для іншого замовника.


Крім того, протягом періоду дослідження без руху значаться витрати по об’єкту «Бриз-40», вартість яких склала 1 376,7 тис. грн, по виготовленню скороченого технічного проекту швидкохідного катеру проекту 58165, який розроблено підприємством у 2014 році.

Головним бухгалтером Підприємства Смірновою Н.В. пояснено, що за результатами переговорів з Адміністрацією Державної прикордонної служби України, будівництво катеру проекту 58165 включено до Державної цільової правоохоронної програми (постанова КМУ від 30.03.2016 284-6 «не для друку»). Пояснення у Додатку 2 до звіту.

Проте протягом 2016-2018 років фінансування за даною програмою не виділялось, договори з Адміністрацією Державної прикордонної служби України на будівництво катеру проекту 58165 з ДП «ДПЦК» не укладались та відповідно роботи не виконувались.


http://dkrs.kmu.gov.ua/kru/doccatalog/d ... ?id=145657
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4173
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 04 березня 2019 09:21

Продаж Китаю технічної документації на великі надводні кораблі водотоннажністю 63 тис.т. і 9,5 тис.т.

Зображення

https://en.52wmb.com/buyer/68281265
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4173
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 04 березня 2019 09:25

Розробка технічної документації на патрульні кораблі прибережної зони "Концепція-35м" і "Концепція-60м" для болгарського суднобудівного заводу Mtg Dolphin Plc.

Зображення

https://en.52wmb.com/buyer/61863355
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4173
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 11 квітня 2019 07:04

Патрульний катер "Иридий" (ДП "ДПЦК")

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4173
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 13 квітня 2019 08:46

Антирадарні та антикорозійні фарби для виготовлення покриттів на корпусні конструкції надводних кораблів з маскувальними та антикорозійними властивостями.

Зображення

http://www.nas.gov.ua/UA/Messages/Pages ... ageID=4651
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Поперед.Далі

Повернутись до Флот

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей