Корабельна електроніка, АСУ, БІУС та озброєння

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4917
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Корабельна електроніка, АСУ, БІУС та озброєння

Повідомлення alex999 » 03 листопада 2019 09:05

Радіолокаційна станція "Обрій-1"

Зображення

Зображення
Зображення


Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

http://vertol.com.ua/article/rlk-obriy-1
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4917
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Корабельна електроніка, АСУ, БІУС та озброєння

Повідомлення alex999 » 22 січня 2020 17:09

"Квант-Радіолокація" щось збирає...

Зображення

https://dozorro.org/tender/UA-2020-01-21-000827-b/
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4917
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Корабельна електроніка, АСУ, БІУС та озброєння

Повідомлення alex999 » 03 лютого 2020 08:02

ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОПТИКОЕЛЕКТРОННИХ СИСТЕМ СПОСТЕРЕЖЕННЯ З КОМПЛЕКСУВАННЯМ ЗОБРАЖЕНЬ

Комісія встановила, що запропоновані автором дисертаційної роботи науково-технічні рішення щодо моделювання системи "ціль - ІЧ система спостереження - оператор", алгоритмів обробки сигналів ІЧ датчика виконані Державним підприємством "Науково-дослідний інститут "Квант" при розробці оптико-електронної системи спостереження та розвідки, шифр "Селена", в рамках виконання технічного проекту складової частини дослідно-конструкторської роботи, шифр "Селена-Ц".


https://rada.kpi.ua/files/dissertation/ ... 20V.I_.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4917
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Корабельна електроніка, АСУ, БІУС та озброєння

Повідомлення alex999 » 16 березня 2020 08:39

РОЗРАХУНКОВИЙ АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРЕХОДІВ ВИГОТОВЛЕННЯ ГІЛЬЗИ ДЛЯ ПОСТРІЛУ ПАСИВНИХ ПЕРЕШКОД КАЛІБРОМ 50 ММ

Запропоновано конструкцію та технологію виготовлення суцільної гільзи для пострілу пасивних перешкод калібром 50 мм зі сталі 15 з листової та пруткової заготовки. Проведено чисельне моделювання переходів формоутворення заготовки у програмному комплексі Ие/огт. Отримано розподіл критерію руйнування Кр в об'ємі напівфабрикатів після переходів формоутворення і графіки залежності зусиль процесів від переміщення інструменту. Результати моделювання показали, що отримання деталі із запропонованої листової заготовки є недоцільним через відсутність необхідного об’єму матеріалу для формування донної частини виробу. Збільшення товщини вихідної листової заготовки призведе до необхідності впровадження як мінімум одного додаткового переходу витягування з потоншенням, що робить технологію недоцільною у порівнянні з технологією отримання виробу об’ємним штампуванням. Запропонована технологія зворотного видавлювання з наступним витягуванням з потоншенням дозволяє отримати необхідний виріб за три технологічних переходи.


Без військової піротехніки сьогодні неможливо уявити жодну успішну військову операцію. Без неї сьогодні неможливо і створення більшості сучасних систем озброєння і захисту техніки. На сьогоднішній день існують сучасні вітчизняні системи які застосовують не тільки на сухопутній техніці, але й на кораблях. Одна з таких, була представлена у 2017 році на міжнародній виставці «Зброя та безпека» організацією ПрАТ «Завод «Кузня на Рибальському» під назвою Установка постановки пасивних перешкоду УППП-20 - 50-мм. Дана установка, це автоматична система постановки димових перешкод мультиспектральними димовими снарядами, яка призначена для захисту військових та цивільних транспортних засобів від несподіваних атак. Дана установка споряджається новими боєприпасами калібром 50 мм. Основною проблемою виробництва таких боєприпасів є гільза, конструкція якої є недостатньо технологічною для серійного виготовлення, оскільки складається з двох деталей (донна частина та корпус), що виготовляються механічною обробкою. Як наслідок, низька продуктивність та коефіцієнт використання матеріалу. Тому було запропоновано конструкцію суцільної гільзи (рис. 1), яку можливо виготовити методами пластичного формоутворення.Для серійного виготовлення гільз пострілів доцільно використовувати технології холодного листового (ХЛШ) і холодного об’ємного штампування (ХОШ) [1-4].

Виготовлення гільз калібром до 100 мм більш доцільне методами ХОШ, оскільки дозволяє збільшити коефіцієнт використання матеріалу з 0,6-4),65 до 0,9 у порівнянні з технологіями ХЛШ [1]. З іншого боку для технологій ХОШ характерні високі зусилля процесу і питомі зусилля на робочих інструментах, особливо на першому переході при отриманні порожнини у напівфабрикаті для наступних переходів витягування [3].

Метою даної роботи є розробка технології виготовлення суцільної гільзи для пострілу установки УППП-20 методами обробки матеріалів тиском, та розрахунковим шляхом, з використанням програмного комплексу DEFORM, оптимізувати технологію виготовлення.


Зображення

Зображення

Як видно з результатів моделювання отримання деталі із запропонованої листової заготовки є недоцільним через відсутність необхідного об’єму матеріалу для формування донної частини виробу. Збільшення товщини вихідної листової заготовки призведе до необхідності впровадження як мінімум додаткового переходу витягування з потоншенням, що робить технологію недоцільною у порівнянні з технологією отримання виробу об’ємним штампуванням. Запропонована технологія зворотного видавлювання з наступним витягуванням з потоншенням дозволяє отримати необхідний виріб за три технологічних переходи.


http://conf.mmi.kpi.ua/proc/article/dow ... 931/180945
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4917
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Корабельна електроніка, АСУ, БІУС та озброєння

Повідомлення alex999 » 26 березня 2020 08:20

Універсальний гіроблок 814.08.01 - 25шт.
Зазначений виріб призначений для скорочення часу і підвищення точності визначення азимуту об’єкту при виконанні торпедних стрільб по надводним цілям
Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4917
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Корабельна електроніка, АСУ, БІУС та озброєння

Повідомлення alex999 » 17 квітня 2020 08:11

КОРОЗІЙНОСТІЙКЕ НАНОКОМПОЗИТНЕ ЗАХИСНЕ ПОКРИТТЯ

Зображення

Корисна модель належить до галузі матеріалознавства, а саме до корозійностійких радіопоглинаючих покриттів, які використовуються для захисту від електромагнітного випромінювання (ЕМВ) морських суден, а саме надводної частини борту, палуби та надбудов. Також може використовуватись для промислових об'єктів, а саме, нафтопереробних заводів, електростанцій, припортових споруд тощо.

Для ефективного поглинання ЕМВ в широкому діапазоні частот використовують багатокомпонентні системи, складовими яких можуть бути полімерні в'яжучі, наповнювачі: наномагнетит, нікелевий ферит, електропровідна сажа, вуглецеві нанотрубки, вуглецеве нановолокно, гексаферит барію та ін. Вони складаються з набору матеріалів, зібраних разом для забезпечення технологічного результату, поєднання міцнісних, електромагнітних, адгезійних властивостей, корозійної стійкості. Високе поглинання у поєднанні з низькою товщиною покриття є важливим при застосуванні його в об'єктах, де масогабаритні характеристики належать до основних. До таких об'єктів належать зокрема морські судна, конструкції електростанцій, мікроелектронні НВЧ-пристрої, тощо.


В основу корисної моделі поставлено задачу розробити корозійностійке нанокомпозитне захисне покриття, яке б в результаті заявлених нами компонентів забезпечило ефективний захист морських суден та інших об'єктів від електромагнітного випромінювання.

Поставлена задача вирішується тим, що корозійностійке нанокомпозитне захисне покриття містить синтетичні в'яжучі, наповнювачі та розчинник, згідно з корисною моделлю, як в'яжучі воно містить епокси-поліуретанову смолу і твердник, як наповнювачі застосовують карбонільне залізо, вуглецеві нанотрубки та перліт, як розчинник - ацетон.


Зображення

Як видно з наведених у Таблиці даних, заявлене корозійностійке нанокомпозитне захисне покриття забезпечує ефективний захист об'єктів від електромагнітного випромінювання. В порівнянні з найближчим аналогом, дозволяє розширити функціональні можливості в діапазоні 10-17 ГГц, підвищити поглинальну здатність покриття по відношенню до електромагнітного випромінювання та зменшити його товщину до 1 мм.

Таким чином, наведені приклади підтверджують досягнення технічного результату при здійсненні заявленої корисної моделі











КОРОЗІЙНОСТІЙКЕ НАНОКОМПОЗИТНЕ РАДІОПОГЛИНАЮЧЕ ПОКРИТТЯ

Зображення

В основу корисної моделі поставлено задачу розробити корозійностійке нанокомпозитне радіопоглинаюче покриття, яке б в результаті заявлених нами компонентів за одне нанесення забезпечило ефективний захист морських суден та інших об'єктів від електромагнітного випромінювання.

Поставлена задача вирішується тим, що нанокомпозитне радіопоглинаюче покриття містить синтетичні в'яжучі, наповнювачі та розчинник, згідно з корисною моделлю, як в'яжучі воно містить епокси-поліуретанову смолу і твердник, як наповнювачі застосовують нікелевий ферит, вуглецеві нанотрубки та перліт, як розчинник - ацетон.


Зображення

Як видно з наведених у таблиці даних, заявлене корозійностійке нанокомпозитне радіопоглинаюче покриття забезпечує ефективний захист об'єктів від електромагнітного випромінювання. В порівнянні з найближчим аналогом, дозволяє за одне нанесення досягти потрібного результату.

Таким чином, наведені приклади підтверджують досягнення технічного результату при здійсненні заявленої корисної моделі.
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Lach
Member
Member
 
Повідомлень: 10
З нами з:
03 листопада 2018 13:19

Re: Корабельна електроніка, АСУ, БІУС та озброєння

Повідомлення Lach » 04 травня 2020 17:23

Hello!

I have some questions about Osa-M and topics around. Maybe someone of you would know answer for at list some of those questions.

Questions about 9M33M3.

How many types of 9M33M3 do we have? I theory I read about 3, i.e.: 9M33M3, 9M33MЗ and 9MЗЗMЗ. In a source that looked credible, I read that 9M33M2 after replacing the igniter, got the name 9M33MЗ. This missile, people who have read about Osa-AKM, known as 9M33M3. This AKM missile has an effective range of 10km. But in many sources 9M33M3 used on Osa-MA and Osa-MA-2, has an effective range of 15km. So, how does it come that there is 50% of difference of effective range? There have been two missile, one which is modernized 9M33M2, installed on the ground - 9M33MЗ - and second installed on warships - 9M33M3 - with better rocket motor etc.? Or this 50% of range had been achieved in some other way, but we are still talking about the same missile?

Questions about Osa variants.

Work on Osa and Osa-M began simultaneously. They modernization programs were Osa-AK and Osa-M2. Up to this moment, both land and sea system, were their own equivalent, am I right? Next, the roads of those systems diverged. Osa-AK was modernized once again to Osa-AKM, but Osa-MA was something more than just modernization of Osa-M2. Am I right, or not? I'm asking because I'm wondering why there wasn't land equivalent of Osa-MA-2? If Osa-MA was equivalent of Osa-AKM, then there is a mystery. ;) But if Osa-MA was something more than just Osa-AKM, then Army couldn't made system which would be equivalent to Osa-MA2, by just upgrading Osa-AKM.

Questions about 9M33M5.

Does anyone know anything about 9M33M5? I've read that 9M33M5 was a 9M33M3 with installed SARH head. But is it truth? 9M33M5 could attack targets move 5m above the water, so maybe it also got better electronics of some sort? And why 9M33M5 are not available for land's Osa, since they are the peak achievement of missile 9M33 family?

Questions about Ukrainian threads.

I read some rumors about 9M33 with IR head. In that thread there was some suggestion that such a variant of 9M33, could be somehow connected with Ukraine, but I don't know how. Does it mean - for example - Artem made some variation of 9M33 with IR head of R-27 (it is just a speculation of mine)? Or, could Ukraine get such rockets with an IR head after the collapse of the Soviet Union, along with ships?

Anyway, what variants of Osa-M systems had Ukraine on its warships, after the Soviet Union collapse?

Questions about 9M33M4.

Does anyone know anything about 9M33M4? Is it possible that it was 9M33M3 with IR head from R-27, which didn't entered to service? I've read somewhere that 9M33M4 was a variant of the missile dedicated to Osa-MA, but I don't know if I can believe in this information.


Do you know the answer to any of my questions?

Best Regards,
Lach
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4917
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Корабельна електроніка, АСУ, БІУС та озброєння

Повідомлення alex999 » 05 травня 2020 09:47

Lach написав:But in many sources 9M33M3 used on Osa-MA and Osa-MA-2, has an effective range of 15km. So, how does it come that there is 50% of difference of effective range?

Як варіант, "джерела" плутають "Дальність ураження" з "Похилою дальністю до дальньої межі зони пуску".


Lach написав:I'm asking because I'm wondering why there wasn't land equivalent of Osa-MA-2?


В начале 1980-х гг. была проведена очередная модернизация ЗРК самообороны. Комплекс получил обозначение «Оса-МА2» с СПУС 4Р-ЗЗАМ и ЗУР 9М-ЗЗМ1 или 9М-ЗЗМ5 (9М-ЗЗМЗ и 9М-ЗЗМ4 — индексы модернизированных ЗУР для сухопутного варианта модернизированного ЗРК). Различия типов ЗУР —только в осколочной БЧ. Основные ТТХ комплеса остались прежними. Изменения, в основном, коснулись его радиоэлектронной части и теперь комплекс уже мог работать и по ПКР, летящим на высотах от 5 м.

П. А. Васильев С. Н. Машенский
КОРАБЛЬ КАК ПТИЦА
СТОРОЖЕВЫЕ КОРАБЛИ ПРОЕКТОВ 1135, 1135М, 11353, 11352



В підручнику "Автономний войсковой зенитный ракетный комплекс "Оса" (1991 г.) ніяких згадок про 9М33М4 немає. Тільки 9М33М2 і 9М33М3


Lach написав:I read some rumors about 9M33 with IR head.


Про варіанти 9М33 з ГСН я нічого не чув
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Lach
Member
Member
 
Повідомлень: 10
З нами з:
03 листопада 2018 13:19

Re: Корабельна електроніка, АСУ, БІУС та озброєння

Повідомлення Lach » 05 травня 2020 15:56

alex999 написав:В підручнику "Автономний войсковой зенитный ракетный комплекс "Оса" (1991 г.) ніяких згадок про 9М33М4 немає. Тільки 9М33М2 і 9М33М3


In "Military Parade magazine of the military industrial complex" from 1994, I've found a sentence: "To detect, identify, track and engage anti-ship cruise missiles, as well as low-flying air and surface targets in the nearby zone, the "Slava" class cruiser uses a ship-borne anti-aircraft missile system, type "OSA-M". It should be noted here that this system has gained good reputation over many years of service and is now installed on practically all types of Russian surface warships. The stern of the missile cruiser comprises two twin under-deck elevating launchers, type ZIF-122, to fire anti-aircraft remotely-controlled missiles, type 9M33M5 (R3-13, 9M33M)." Is there anything, in this manual, about 9M33M5 / R3-13 / 9M33M?

Best Regards,
Lach
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4917
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Корабельна електроніка, АСУ, БІУС та озброєння

Повідомлення alex999 » 05 травня 2020 20:29

Lach написав: Is there anything, in this manual, about 9M33M5 / R3-13 / 9M33M


В підручнику згадуються тільки 9М33М2 і 9М33М3

"Military Parade" початку 90-х - це великий рекламний каталог, мета якого - залучення іноземних інвестицій для продовження/завершення розробок, започаткованих до розвалу СРСР і збуту продукції ОПК, який залишився без замовлень.

З великою долею ймовірності:

R3-13 - експортний варіант 9М33
9M33M - корабельний варіант 9М33М2
9М33М5 - корабельний варіант 9М33М4 (який так і не було запущено у виробництво у зв'язку з відсутністю фінансів і наявністю 3К95)


Щодо наявності в ЗСУ (станом на 2013 р.)

послуги щодо технічного випробовування й аналізування (послуги з продовження строку служби зенітних керованих ракет 9М33М3 комплексу "ОСА-АКМ" та 9М33М комплексу "ОСА-МА" )
- 9М33М3 - 1955 од.
- 9М33М - 733 од.

https://ring.org.ua/procurement_winners ... b9b65fc7c8
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Lach
Member
Member
 
Повідомлень: 10
З нами з:
03 листопада 2018 13:19

Re: Корабельна електроніка, АСУ, БІУС та озброєння

Повідомлення Lach » 06 травня 2020 14:22

alex999 написав:З великою долею ймовірності:

R3-13 - експортний варіант 9М33
9M33M - корабельний варіант 9М33М2
9М33М5 - корабельний варіант 9М33М4 (який так і не було запущено у виробництво у зв'язку з відсутністю фінансів і наявністю 3К95)


You think those are three different missiles? I interpret them as three codes of one missile. For example Navy used it as 9M33M, for Army, in case they would like to use it, it would be 9M33M5, and for example inventory code would be R3-13. Alex, what do you think?

Зображення



alex999 написав:Щодо наявності в ЗСУ (станом на 2013 р.)

послуги щодо технічного випробовування й аналізування (послуги з продовження строку служби зенітних керованих ракет 9М33М3 комплексу "ОСА-АКМ" та 9М33М комплексу "ОСА-МА" )
- 9М33М3 - 1955 од.
- 9М33М - 733 од.

https://ring.org.ua/procurement_winners ... b9b65fc7c8


Over 2 500 missiles, that's impressive. Does anyone say something in Ukraine, about some modernisation / update of those missiles or about using them outside the Osa system?
 

gvpretorian
Member
Member
 
Повідомлень: 240
З нами з:
24 січня 2018 13:23

Re: Корабельна електроніка, АСУ, БІУС та озброєння

Повідомлення gvpretorian » 06 травня 2020 16:32

Є декілька пропозицій щодо модернізації бойових машин ОСА-АКМ, окрім того КБ Луч розробляло разом із білоруським Тетраедром проект модернізації під шифром Стілєт де передбачалася і нова ракета. Проте через війну ця співпраця припинилася.
Використання ракети в інших системах проблематичне бо ракете з радіокомандним керуванням і без бойової машини її застосування не має сенсу.
 

gvpretorian
Member
Member
 
Повідомлень: 240
З нами з:
24 січня 2018 13:23

Re: Корабельна електроніка, АСУ, БІУС та озброєння

Повідомлення gvpretorian » 06 травня 2020 16:36

Стілет https://missilery.info/missile/stilet
варіант модернізації від Укррадарпроект: https://old.defence-ua.com/index.php/ho ... -zsu-video
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4917
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Корабельна електроніка, АСУ, БІУС та озброєння

Повідомлення alex999 » 06 травня 2020 17:26

Lach написав: For example Navy used it as 9M33M, for Army, in case they would like to use it, it would be 9M33M5

Якщо припустити, що у морських і сухопутних ракет повна сумісність, чому у них різні індекси?
У сухопутної "Оси" і морської "Оси-М" ракета була однакова - 9М33.
І у мене сумніви щодо можливості використання 9М33М з бойових машин 9А33БМ2(3) із-за крил що не складаються.


Lach написав: and for example inventory code would be R3-13


Итак, мы в экспозиции Технического музея где "очень близко к земле" выставлена зенитная управляемая ракета 9М33. Как вы уже знаете, она унифицирована и применяется в составе всех модификаций ЗРК «Оса». Не удивляйтесь прочитав на её серебристом боку надпись: "РЗ-13". В переводе на русский язык это означает "Ракета Зенитная - РЗ, 13-й образец". Такой псевдоним отечественная 9М33 использовала при выезде на ПМЖ за границу (при поставках на экспорт в страны, не входящие в ОВД). Предположить, что эта ракета использовалась в ВМФ, с корабельным комплексом «Оса-М» меня заставляет только факт её помещения на площадку с морским вооружением. Полагаю, что эту ЗУР доставили в музей вместе с военно-морскими изделиями.

http://www.kpopov.ru/travel/avtovaz_sea_14.htm#ancor5


Lach написав: Over 2 500 missiles, that's impressive.

Це станом на 2013 рік. Скільки з них залишилось на окупованих територіях - я не знаю.
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4917
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Корабельна електроніка, АСУ, БІУС та озброєння

Повідомлення alex999 » 24 травня 2020 09:03

Климатическое оборудование морского назначения по-прежнему составляет основу номенклатуры ПАО "Завод "Экватор".

Эта группа выпускаемой продукции пополнилась новым оборудованием - автономными блочными кондиционерами с повышенным ресурсом и сроком службы.

Воздухопроизводительность типоразмерного ряда кондиционеров - 650, 1500, 3000 и 4500 м3/ч.

Холодопроизводительность соответственно - 5, 14, 25 и 32 кВт при температуре обрабатываемого воздуха на входе 30°С и относительной влажности 60 %, температуре охлаждающей забортной воды 36°С.

Холодильные машины (ХМ) укомплектованы спиральными герметичными компрессорами. Это позволило повысить надежность работы ХМ, особенно, в условиях "влажного хода2 компрессора и пониженной вязкости масла.

Расширен ряд автономных кондиционеров с воздушным охлаждением конденсатора АК V/H-В, предназначенных для тепловлажностной обработки воздуха (производительность по холоду 3,6...50,0 кВт) объектов нефтегазодобычи на прибрежном шельфе и стационарных буровых установок.

Заводом "Экватор" разработаны и освоены в серийном производстве морские холодильные машины нового поколения на базе винтовых компрессоров.

Типоразмерный ряд холодильных машин типа МХМВ-Q холодопроизводительностью от 90 до 400 кВт с регулируемой холодопроизводительностью, предназначенных для централизованного холодоснабжения СКВ надводных кораблей и гражданских судов различного водоизмещения.

Разработка серии холодильных машин МХМВ-Q объединила многолетний опыт производства и эксплуатации холодильного оборудования, а также современные технологические возможности предприятия.

На стадии проведения ОКР проработан ряд возможных вариантов компоновки базовой модели, удовлетворяющей требованиям ТЗ, выбранный вариант позволил получить минимальные массогабаритные характеристики холодильной машины и сделать ее конструкцию компактной и удобной в обслуживании.

Внедрение принципиально новых технических решений, заложенных в базовую конструкцию МХМВ-Q, позволяет конкурировать с лучшими зарубежными аналогами (компании YORK, KAESER) по удельным массогабаритным характеристикам, агрегатировать холодильные машины с насосами хладоносителя и забортной воды, а также производить дальнейшую модернизацию машин для применения на кораблях третьего и последующих поколений.

Также освоен в производстве ряд холодильных установок для судовых и корабельных продовольственных кладовых, в комплект которых входят компрессорно-конденсаторные агрегаты типа АККМ-Q, охладители ВО-FЭ, щиты управления автоматического управления.

Ряд насчитывает четыре типоразмера установок холодопроизводительностью 7,5, 10, 15 и 20 кВт.

На ряду с модернизацией серийной судовой арматуры, заводом освоено производство современных образцов арматуры, а именно:
- воздухораспределители приточные и вытяжные с расходом воздуха - 100-600 м3/ч;
- зонты вытяжные для камбузов с объемным расходом удаляемого воздуха - 200-2000 м3/ч;
- морские клапаны огнезадерживающие и дымовые с проходным сечением - 100х100...2000х2000 и пределом огнестойкости до 60 мин.
- клапаны обратные с проходным сечением - 150х100...1200х1200.

Для комплектации систем комфортного кондиционирования, заводом освоено производство местных неавтономных кондиционеров (КНМ), холодопроизводительностью 1-5 кВт.

Данные кондиционеры предназначены для установки непосредственно в каютах команды в подволочном пространстве.

Этапными для завода стали новые центральные автономные кондиционеры серии КА V/P, обеспечивающие производительность по воздуху в пределах 10...30 тыс. м3/ч, полное давление - 800 Па, производительность по холоду - 80...180 кВт, производительность по теплу - 170...510 кВт.

Кондиционеры могут поставляться с водяным или воздушным охлаждением конденсатора в морском, сейсмостойком или общепромышленном исполнении.

В отдельное направление выделилось производство оборудования для метрополитена и подвижного состава железных дорог.

Так к "Евро-2012" заводом "Экватор" для комплектации скоростного двухсистемного электропоезда производства "Крюковский вагоностроительный завод" (КВСЗ) было разработано и изготовлено климатическое оборудование, предназначенное для поддержания комфортных параметров воздуха в салонах вагонов и кабины машиниста, состоящий из серии автономных кондиционеров - АВК-30С (Q0=30 кВт), АВК-6 (Q0=6 кВт), АВК-10 (Q0=10 кВт) и воздухонагревателей тамбурных ВН-1, ВН-1-1 теплопроизводительностью 1 кВт.

Особенностью кондиционера АВК-30С является наличие в составе холодильной машины кондиционера "теплового насоса", предназначенного для подогрева приточного воздуха.

Для комплектации вагонов метрополитена заводом разработаны кондиционеры транспортные автономные - КТМ-2,5-1, КТМ-2,5-2, АВК-26-1, имеющие холодопроизводительность - 2,5, 3,5 и 28 кВт соответственно.

Важной особенностью транспортного направления завода в настоящее время является не только создание и разработка автономных вагонных кондиционеров, но и полная комплектация системы кондиционирования воздуха вагона климатическим оборудованием собственного производства.

Так, например, для системы кондиционирования и вентиляции вагонов дизель-поезда ДПКр-1К производства "КВСЗ", заводом "Экватор" изготавливаются:
- отопительные секции ВНВ-Q, длиной от 750 до 1660 мм, предназначенные для отопления пассажирского вагона;
- воздухонагреватель ВН-1-2 используемый для обогрева кабины машиниста и обдува лобовых окон вагона;
- автономные вагонные кондиционеры АВК-26, АВК-10-1 предназначенные для поддержания комфортных параметров воздуха в салонах пассажирских вагонов и кабины машиниста.

Завод "Экватор" активно участвует в создании оборудования системы кондиционирования воздуха, первого украинского корабля класса корвет, проект 58250.

Предприятие и дальше намерено расширять номенклатуру предлагаемого климатического, холодильного оборудования и выступать в качестве комплексного поставщика для любых по сложности строящихся или модернизируемых объектов.


http://eir.nuos.edu.ua/xmlui/bitstream/ ... sequence=1
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Поперед.

Повернутись до Флот

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей

cron