Програма оновлення флоту Держприкордонслужби

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3720
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Програма оновлення флоту Держприкордонслужби

Повідомлення alex999 » 19 вересня 2018 07:10

Перехватчик для Морської охорони

Зображення

Киевская компания UMS Marine ведет постройку новой, высокоскоростной модификации сторожевого катера для Морских сил погранвойск Украины.

11.4-метровые малые погранкатера типа UMS-1000 уже давно пользуются заслуженным признанием украинских пограничников. С началом войны появилась их новая модификация, длиной 13.5 м. главной особенностью которой стали водометные движители вместо винтов, приводимые в действие двумя дизелями мощностью по 435 л.с.

Недавно перед UMS Marine была поставлена задача оптимизировать скоростные характеристики водометного варианта UMS-1000.

На катере, который сейчас находится в сборочном цеху компании, установят два двигателя Volvo Penta D8-600 мощностью по 600 л.с, работающие на водометы Rolls-Royce. В UMS Marine осторожно заявляют, что рассчитывают на скорость «около 40 уз».

Как стало известно «СиС», одна достаточно известная шведская компания, специализирующаяся на определении характеристик скоростных судов математическими методами, недавно «просчитала» новую модификацию UMS-1000 и дала свой прогноз – более 40 узлов.

Ждать подтверждения этой оценки осталось недолго.


http://sudostroy.com/perehvatchik-dlja-morskoї-ohoroni.html#more-12043
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3720
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Програма оновлення флоту Держприкордонслужби

Повідомлення alex999 » 19 жовтня 2018 14:16

Послуги з виконання дослідно-конструкторської роботи «Розробка техно-робочого проекту модернізації катера Морської охорони пр.1400М» шифр «ГРИФ-МУ»

Виконавець - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОСЛІДНО-ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР КОРАБЛЕБУДУВАННЯ"

2. МЕТА ВИКОНАННЯ РОБОТИ

2.1 Метою виконання роботи є розробка техно-робочого проекту 1-го етапу модернізації катера Морської охорони пр..1400М.

2.2 У ході виконання робіт мають бути:
- розроблена техно-робоча конструкторська документація 1-го етапу модернізації катера: заміна електростанцій (із параметрами електроживлення 400Гц на 50 Гц), розподільчих щитів, допоміжних механізмів (споживачів 400 Гц);
- визначена орієнтовна вартість 1-го етапу модернізації катерів (4 одиниці);
- визначені технологічно можливі строки проведення 1-го етапу модернізації катерів;
- наданий перелік вітчизняних підприємств, спроможних виконати роботи з модернізації катерів проекту 1400М.


З. ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО КАТЕРА

3.1. Вимоги до озброєння.

З.1.1. Штурманське озброєння.
Замінити наступне навігаційне обладнання, передбачене за проектом:
- лаг;
- ехолот;
- гірокомпас
на сучасне:
- сумісний лаг і ехолот типу SimradNSS 7 evo 2 Combo з випромінювачем типу В 744V Bronze 600W Thru Hull 50/200Khz;
- гірокомпас.
Передбачити комплект комутаційного обладнання для сполучення існуючого та навігаційного обладнання, що підлягає заміні.

3.1.2. Засоби зовнішнього зв'язку.
Для забезпечення катера стійким, цілодобовим зв’язком з береговими командними пунктами, кораблями та катерами взаємодії, авіацією та наземними сухопутними військами на катері залишити апаратуру радіозв’язку корпорації HARRIS та Motorolla, що встановлена за окремими договорами.

3.2. Вимоги до конструкції корпусу, обладнання та оздоблення приміщень.

3.2.2. Вимоги до камбузного обладнання.
Замінити камбузне обладнання, передбачене за проектом, на сучасне параметрами електроживлення 220 В, 50 Гц. '
На катері передбачити можливість використовувати побутове обладнання загальнопромислового виконання.
Перелік камбузного обладнання надається фахівцями Державної прикордонної служби України.

3.2.2. Вимоги до захисту корпусу катера від корозії та обростання.
Зберегти за проектом 1400М. Опрацювати фарбувальну відомість катеру, враховуючи використання сучасних лакофарбових матеріалів.
Передбачити можливість доопрацювання системи контролю захисту корпусу від корозії з виводом параметрів контролю роботи в ходову рубку.

3.2.3. Вимоги до загально-корабельних пристроїв.

3.2.4. Виконати заміну якірної лебідки, передбаченої за проектом, на сучасний аналог (встановлення цепного ящику та заміна якірного тросу на якірний ланцюг) з можливістю управління з ходової рубки.

3.2.5. Проробити можливість заміни рульової машини, передбаченої за проектом на сучасний аналог із збереженням усіх специфікаційних вимог до рульової машини. Керування
рульовою машиною повинно здійснюватися з ходової рубки та ходового містка, параметрами живлення 220В, 50Гц.

3.3. Вимоги до загально корабельних систем

3.3.1. Системи трюмні та пожежогасіння
Встановити сучасний пожежно-осушувальний електронасос, замість передбаченого за проектом, із параметрами живлення 220 В, 50 Гц та відповідної продуктивності.
Проробити можливість заміни існуючої системи об'ємного пожежогасіння в моторному, дизель-генераторному відділеннях та ахтерпіку на систему об'ємного аерозольного гасіння, Проробити розташування на катері водовідливної автономної помпи з приводом від дизельного двигуна продуктивністю не менш 25 м3/год. (Постачання Замовника).

3.3.2 Системи санітарно-побутові.
Виконати заміну електронасосів систем прісної води та забортної води, передбачених проектом на сучасні, із параметрами живлення 220 В, 50 Гц та відповідної продуктивності, системи обладнати пдрофорами.
Систему фаново-стічну зберегти за проектом 1400М.

3.3.3. Системи мікроклімату.
Система кондиціонування повітря
Виконати проробку можливості заміни обладнання системи кондиціонування повітря житлових та службових приміщень, передбаченого за проектом, на сучасне із параметрами живлення 220 В, 50 Гц,
Передбачити насос охолодження забортною водою кулеметної установки «Утес-М» і зрошення барбету.

3.3.4. Обігрів моторного та дизель-генераторного відсіків.
Передбачити обігрів моторного та дизель-генераторного відсіків для підтримання готовності до дії технічних засобів в умовах низьких температур.

3.3.5. Система вентиляції
Передбачити заміну електровентиляторів з параметрами живлення 220 В, 400 Гц на сучасні, із параметрами живлення 220 В, 50 Гц.

3.4. Вимоги до заходів щодо захисту особового складу
Передбачити встановлення двох рятувальних надувних плотів на 10 осіб кожний, та місця зберігання гідротермокостюмів на 20 осіб.

3.5. Вимоги до енергетичної установки

3.5.1. Допоміжна енергетична установка
Виконати проробку можливості заміни існуючих дизель-генераторів на сучасні аналоги.
Вимоги до дизель-генераторів:
- вихідна напруга 230 В;
- вихідна частота 50 Гц;
- кількість фаз - 3:
- система пуску - електричним стартером.
Необхідна потужність дизель-генераторів повинна бути підтверджена відповідними розрахунками потужності електростанцій

3.6. Вимоги до систем енергетичної установки
Виконати заміну існуючого обладнання та систем, ясі обслуговують ДРА та дизель-генератори із заміною електронасосів на аналогічні з параметрами живлення 220 В. 50 Гц.
До виконання третього етапу модернізації забезпечити експлуатацію на катері системи повітря високого тиску з урахуванням споживачів стислого повітря.

3.7. Вимоги до електроенергетичної системи

3.7.1. Основні параметри електроенергетичної системи катера
Виконати на катері основну мережу трифазного змінного струму 50 Гц, 220 В замість існуючої системи трифазного змінного струму 400 Гц, 220 В, із заміною розподільчих щитів та комутаційної апаратури. Забезпечити контроль параметрів бортової мережі, сигналізацію зникнення фази і а наявність приладів контролю опору ізоляції катерної електромережі.
В якості основного джерела електроенергії встановити два дизель-генератори трифазного змінного струму 50 Гц, 220 В потужністю, яка забезпечить живлення усіх споживачів катеру від одного дизель-генератора.
Передбачити прийом живлення від берегового джерела трифазного змінного струму 50Гц, 380 В, для чого встановити на катері відповідний понижуючий (розділовий) трансформатор.
Для живлення споживачів постійним струмом напругою 27 В, встановити на катері два випрямно-зарядних пристрої та комплект акумуляторних батарей (основний та аварійний) з відповідними розподільчими щитами та комутаційною апаратурою.
Передбачити повну заміну кабелів на першому етапі модернізації.

3.7.2. Електричне освітлення
Живлення мережі основного освітлення виконати змінним струмом 50 Гц, 220 В,
Живлення аварійного освітлення передбачити від вмонтованих в світильники акумуляторних батарей.
Передбачити на катері мережу розеток змінного струму 50 Гц, 220 В побутового призначення.

3.7.3. Прожектори
Сигнальні прожектори зберегти за проектом 1400М*
Передбачити встановлення сучасного пошукового прожектору.

3.8. Вимоги до автоматизації
Зберегти за проектом 1400М з урахуванням вимог дійсного ГТЗ,

3.9. Вимоги до базування
Передбачити живлення катеру з берега трифазним змінним струмом 50 Гц, 380В через кабель берегового живлення та щит берегового живлення. В щиті берегового живлення передбачити прилад контролю параметрів струму (порядку підключення фаз).
Опрацювати можливість внесення змін в схему підйому катеру в частині встановлення римів для кріплення тросів підйомного пристрою.


https://www.dzo.com.ua/tenders/2892294
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3720
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Програма оновлення флоту Держприкордонслужби

Повідомлення alex999 » 24 жовтня 2018 15:21

Швидкохідний катер Морської охорони «Бриз-40» на виставці Зброя та безпека 2018

З 9 по 12 жовтня на території Міжнародного виставкового центра в м. Києві проходила Міжнародна виставка Зброя та безпека 2018. Державне підприємство «Дослідно-проектний центр кораблебудування» вже традиційно представляло свої розробки на об’єднаному стенді ДК «Укроборонпром».

Цього року були представлені проекти малого протичовнового корабля та швидкохідного катера Морської охорони «Бриз-40». Варто відзначити, що модель катера «Бриз-40» вперше була представлена широкому загалу.

Передумовами створення катера такого типу став глибокий аналіз потреб Державної прикордонної служби України, адже анексія Криму, загострення ситуації на Сході країни та будівництво Керченського мосту створили специфічні умови для прикордонних частин Морської охорони, за яких несення служби та протидія агресору наявним катерним складом стали вкрай складними. Сучасні та перспективні катери “Бриз-40” здатні суттєво виправити ситуацію та оновити морально застарілий та фізично зношений катерний склад загонів Морської охорони.

Розробка проекту велася в тісній співпраці із представниками Одеського загону Морської охорони. В проекті були втілені ідеї командирів катерів проекту 1400М “Гриф” та проекту 58130МП “Орлан”.

Хоча катер максимально орієнтований на вітчизняного виробника, але в ньому також застосовані останні розробки іноземних виробників зброї та обладнання. Завдяки великій швидкості (понад 45 вузлів), відмінній керованості та остійності разом із сучасним озброєнням, новітніми системами і обладнанням, комфортними каютами і ергономічними постами, катер може успішно використовуватись для охорони державного кордону, охорони суверенних прав держави в її виключній (морській) економічній зоні, участі в боротьбі з організованою злочинністю, протидії незаконній міграції на державному кордоні країни та участі у проведенні пошуково-рятувальних операцій.

Катер може бути виконаний з алюмінієво-магнієвого сплаву, композитного матеріалу або сталі, залежно від окремих вимог Замовника.

Однією із важливих опцій катера, є здатність його транспортування наземним транспортом до Азовського моря, що значно розширює зону його використання.

Крім того, платформу, на базі якої створено катер «Бриз-40», можна використовувати для створення катерів іншого класу та призначення. Дослідно-проектним центром кораблебудування розроблено ряд інших технічних рішень на базі даного проекту для потреб ВМС, МВС та ДСНС України.

Слід зазначити, що представлені проекти малого протичовнового корабля та швидкохідного катера Морської охорони «Бриз-40» мають значний експортний потенціал, про що свідчить проявлена зацікавленість з боку представників іноземних делегацій, які відвідали стенд підприємства.

Зображення

http://srdsc.com/ua/зброя-та-безпека-2018/
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3720
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Програма оновлення флоту Держприкордонслужби

Повідомлення alex999 » 09 листопада 2018 09:47

Додаткова інформація по новій модифікації катера UMS-1000 (ВМ05.1000.ПМ.В)

Вартість робіт визначається з урахуванням акцептованої тендерної пропозиції за результатами конкурсного відбору виконавця державного оборонного замовлення (протокол тендерного комітету від 22 листопада 2017 року № 46), яка становить 23 920 000,00грн.. літерами (двадцять три мільйони дев'ятсот двадцять тисяч грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ.


Зображення

Зображення

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КАТЕРА

1. Основні дані.
1.1. Катер призначений для несення служби в територіальному морі, охорони суден на рейдах портів, охорони державного кордону на ріках, озерах.
1.2. Осадка Катера при повній водотоннажності не перевищує 0,77 м.
1.3. Остійність Катера відповідає правилам класифікації і побудови морських суден.
1.4. Морехідні якості Катера забезпечують його рух без обмежень при хвилюванні моря до 3-х балів.
1.5. Непотоплюваність катера заоезпечується при затопленні одного будь-якого відсіку.
1.6. Катер при нормальній водотоннажності, зі свіжопофарбованим корпусом, у режимі номінальної потужності головних двигунів, хвилюванні до 1 балу має швидкість не менше 38 вузлів.
1.7. Дальність плавання Катера є не меншою 500 км. на економічному ходу.
1.8. Автономність Катера по запасах прісної води та провізії для трьох осіб складає 2 доби.
1.9. Транспортування Катера здійснюється на 4-вісній платформі залізничним або автомобільним транспортом, а також на палубі транспортного судна. Для транспортування та зберігання на березі Катер укомплектовано розбірним кільблоком та підйомним пристроєм для підйому краном.
1.10. Пасажиромісткість Катера складає 8 осіб ( трьох членів екіпажу та п'яти пасажирів).

2. Озброєння
2.1. В кокпіті Катера по правому і лівому фальшбортах, на кормовій частині фальшборту на планширах, а також на даху кубрика перед люком розміщені фундаменти для встановлення кулеметів типу ПКМБ (поставки Замовника). Схема встановлення кулемета відпрацьовується в процесі будівництва Катера.
На даху кубрика встановлений спеціальний станок для встановлення та застосування кулемета ПКМБ. Станок обладнаний захисним щитом (клас захисту ПЗСА-4 за ДСТУ j 975-2000) та має надійну фіксацію кулемета по похідному.
2.2. На Катері в ходовій рубці передбачене встановлення компактного магнітного компасу Plastimo діаметром картушки (конічна) 91 мм, з ціною поділки шкали 5 градусів, з амортизацією для захисту від поштовхів та вібрації, з підсвічуванням від бортової мережі.
2.3. Катер обладнаний УКХ радіостанцією робочого діапазону 156-162 МГц потужністю 25Вт. ІСОМ ІС-М304;
2.4. Катер обладнаний УКХ радіостанцією робочого діапазону 136-174 МГц потужністю 45Вт. з програмним модулем шифрування з довжиною ключа 40 біт, зі стаціонарною антеною УКХ та додатковою зовнішньою антеною GPS MOTOROLA DM4401
2.5. Катер обладнаний радіолокаційною станцією з рідкокристалічним дисплеєм радіолокаційної станції SIMRAD 4G в комплекті з прийомоіндикатором системи GPS SIMRAD.
2.6. Катер обладнаний електронним ехолотом у складі картплоттера SIMRAD NSS12. трансдьюсер якого SIMRAD Р319 встановлений стаціонарно не виступаючи за габарити корпусу Катера.
2.7. Катер обладнаний навігаційними сигнально-відмітними вогнями відповідно до вимог МППЗС-72:
- відмітний Пр.Б - зелений
- відмітний ЛБ - червоний
- кормовий - білий
- топовий - білий
- два кругових - зелені
- підйомні кругові вогні - червоні
- клотиковий, яким користуються також як якірним - білий круговий.
Схема встановлення вогнів відпрацьовується в процесі будівництва Катера.
2.8. Катер обладнаний засобами звукової сигналізації на даху рубки, у складі:
- Сирени Бирегсеїегепотужністю 115 дБ на відстані 1 м.;
- мегафона голосового оповіщення Oscuati з тангентою-мікрофоном на пульті судноводія.
- фундаментами, розеткою або контактами для підключення світлової панелі з проблисковими маячками (поставка Замовника) на даху рубки.
2.9. Катер обладнаний засобами зорової сигналізації та спостереження у складі:
- прожектора DHR на даху рубки, керованого з середини рубки потужністю 200 Ватт фірми Oscuati);
- навігаційних вогнів;
- бінокля 8x42 водозахищеного для якого передбачене місце зберігання.

3. Захист
1.1. Для захисту особового складу Катер обладнаний місцями для зберігання протигазів (поставка Замовника).
1.2. Непотоплюваність і вибухо-пожежобезпека Катера забезпечена:
- водонепроникністю зовнішньої обшивки і переділок;
- постачанням з Катером майна і матеріалів для закладення уражень корпусу;
- встановленням водонепроникних люків і горловин;
- встановленням системи сигналізації наявності водних мас у всіх відсіках Катера;
- встановленням електричної системи осушення всіх відсіків Катера, для усунення аварійних мас води, які надходять у відсік після закладення пробоїн, з всмоктуючими й відливними рукавами, керованої з рубки, може працювати як в ручному, так і в автоматичному режимі;
- наявністю ручної системи осушення WHALE МК5 всіх відсіків Катера, для усунення аварійних мас води, які надходять у відсік після закладення пробоїн, з всмоктуючими и відливними рукавами, на випадок відсутності електричного живлення основної системи, або для роботи спільно з нею;
- наявністю на Катері технічної документації з забезпечення непотоплюваності і збереження остійності;
- встановленням системи пожежної сигналізації машинного відділення і паливного відсіку;
- встановленням засобів гасіння пожежі: одного вуглекислотного вогнегасника типу ОУ-5; двома вуглекислотними вогнегасниками типу ОУ-2; переносними осушувальними насосами GIANNESHI та WHALE МК5, які можуть використовуватися як засоби водяного пожежогасіння.

4. Корпус
4.1. Конструкція, матеріал, міцність корпусу відповіає призначенню, заданим умовам плавання і експлуатації Катера.
4.2. Матеріал корпусу - алюмінієво-магнієвий сплав. Також використано склопластикові конструкції для побудови рубки й інших елементів, не задіяних у загальну і місцеву міцність корпусу.
4.3. Корпус Катера суцільнозварний. Кріплення склопластикових конструкцій до корпусу є надійним та при необхіності герметичним.
4.4. Непроникність корпусних конструкцій забезпечена розбивкою на водонепроникні відсіки у кількості чотири.
4.5. По бортах і кормі Катера встановлений привальний брус, виготовлений із зносостійких полімерних матеріалів, призначених длявикористання в суднобудуванні.
4.6. Фундаменти і підкріплення виконуються у складі корпусу з алюмінієвих сплавів.
4.7. Покриття палуби виконане неслизьким.

5. Пристрої, обладнання та ділові речі
5.1. Якірний пристрій забезпечує стоянку Катера при стані моря до трьох балів на глибинах до 20 м. У складі якірного пристрою передбачена якірна лебідка з живленням електричним струмом 24В та якорем типу DANFORT.
5.3. Катер є обладнаним швартовним, буксирним, щогловим (забезпечена можливість завалювання щогли для зменшення габаритної висоти), леєрним пристроєм (фальшбортом), який забезпечує безпеку перебування людей по всьому периметру Катера.
5.4. Стійкість та керованість Катера на ходу забезпечена на усіх режимах роботи пропульсивного комплексу. Для цього Катер обладнаний інтерцепторним пристроєм, керованим з пульту водія.
5.5. Катер укомплектований кранцями пневматичними зі ш тертами у кількості 4 штук. Для збереження кранців у положенні ,.по похідному” передбачений контейнер-кліть у кормовій частині Катеру.
5.6. Катер обладнано вантажним пристроєм для підйому краном. В комплекті з Катером поставляються вантажні стропи для підйому Катера за допомогою крана;
5.7. Катер обладнаний складним тентовим пристроєм, який в розкладеному стані прикриває кокпіт від сонця та опадів і має надійне кріплення як в положенні по похідному, так і у робочому стані.
5.8. Захист корпусу Катера від корозії забезпечений застосуванням сучасних фарбувальних матеріалів JOTUN, застосуванням електроізолюючих елементів у з’єднаннях різнорідних металів, які омиваються морською водою, застосуванням протекторного захисту.
5.9 Захист корпусу Катера від обростання забезпечений застосуванням сучасних фарбувальних матеріалів JOTUN.
5.10. Борти і переділки катера, інші конструкції внутрішніх приміщень Катера, задіяні для постійного перебування особового складу, є ізольовані тепло-звуко-віброізолюючими матеріалами. Моторний відсік ізольований звукоізолюючими матеріалами.
5.11. Настили кубрика виконані з неметалевих матеріалів. Настили моторного відсіку виконані з алюмінієвого сплаву. У кокпіті Катера передбачені дерев'яні пайоли.
5.12. Металеві конструкції внутрішніх приміщень в місцях постійного перебування особового складу зашиті сучасними декоративними матеріалами, сертифікованими для використання у суднобудуванні. Склопластикові конструкції пофарбовані.
5.13. У ходовій рубці Катера забезпечено круговий огляд за рахунок встановлення ілюмінаторів сучасного морського виконання (без застосування легкокородуючих матеріалів). Лобові ілюмінатори перед кріслами обладнані ззовні електричними склоочисниками, а зсередини електропідігрівом для зимового використання. Бокові ілюмінатори поруч з кріслами водія та штурмана обладнані зсувним склом. Кубрик, санвузол, камбуз ілюмінаторами не обладнуються - освітлення зазначених приміщень забезпечується внутрішніми світильниками.
5.14. На даху кубрика встановлений металевий люк, через який забезпечена можливість ведення стрільбі с кулемета ПКМБ, встановленого на фундаменті згідно п. 2.1.
5.15. Катер обладнаний дверима сучасного морського виконання, що встановлені для входу в рубку, в кубрик та в санвузол.
5.16. Катер обладнано водонепроникними люками сучасного морського виконання для доступу у форпік, ахтерпік, паливний та моторний відсіки. Для демонтажу-монтажу та для обслуговування енергетичного та іншого обладнання передбачені герметичні кришки (люки). В даху ходової рубки і кубрика вмонтовані аварійні люки, які можуть бути використані для аварійного покидання Катера.
5.17. Катер обладнано викидним трапом для підйому людей з води на борт Катеру в районі кокпіту.
5.18. Кубрик обладнаний столом регульованої висоти та достатньої міцності для виконання стрільби з кулемета ПКМБ згідно п.5.14. двома основними ліжками з рундуками для членів екіпажу та двома додатковими спальними місцями.
5.19. Ходова рубка обладнана двома кріслами для водія та ш турмана, кріслами для двох пасажирів, ш турманським столом, суш ильною шафою, шафою для зберігання особистих речей членів екіпажу. В рубці знаходиться суш ильна шафа для взуття, шухляди для зберігання рятувальних та страхувальних жилетів, аптечки, аварійних пробок, іншого майна.
5.20. Гальюн Катера обладнаний унітазом M atromarine з автоматичним змивом, умивальником з автоматичним підтриманням тиску води в крані, дзеркалом, рундуками, унітазною щіткою, утримувачем рушників, мила і туалетного паперу, сміттєвим відром.
5.21. Камбуз Катера обладнаний холодильником ISOTERM 48 літрів, піччю для розігріву їжі SAMSUNG 20 літрів, умивальником з автоматичним підтриманням тиску води в крані, полицями та рундуками з утримувачами посуду членів екіпажу, утримувачем рушників, сміттєвим відром.
5.22. У внутрішніх приміщеннях Катера встановлено чотири металевих шафи з замками та пристосуванням для опечатування для зберігання штатної стрілецької зброї та боєзапасу до неї поставки Замовника. Розміри та місця розташування шаф відпрацьовується в процесі будівництва Катера.
Також встановлена металева шафа з замком та пристосуванням для опечатування - для зберігання сигнальних і освітлювальних засобів поставки Замовника (склад засобів: 40-мм реактивний освітлювальний набій - 6 од., 30-мм реактивний освітлювальний набій - 6 од., 30-мм реактивний сигнальний набій зеленого кольору — 6 од., 30-мм реактивний сигнальний набій червоного кольору - 6 од., 26 мм. сигнальний пістолет з кобурою - 1 компл., 26 мм. патрони до пістолета - 10 од.).
5.23. Умови перебування особового склау відповідають таким характеристикам:
- запас провізії на борту Катера забезпечує автономність 2 доби для екіпажу з трьох чоловік;
- у складі електрообладнання передбачені холодильник ISOTERM об’ємом 48 літрів та піч для розігріву їжі SAM SUNG 20 літрів(варіанти розташ ування зазначеного електрообладнання відпрацьовуються на етапі будівництва Катера);
- забезпеченість Катера прісною водою забезпечена з розрахунку 15 літрів на чоловіка на добу - на члена екіпажу і 3,5 літри на добу - на пасажира, а саме 125 літрів.

6. Рятувальне майно
6.1. Катер обладнаний рятувальним майном: двома рятувальними колами з лінями (варіанти розташ ування зазначеного обладнання відпрацьовуються на етапі будівництва Катера), рятувальними жилетами морського виконання для пяти пасажирів та страхувальними жилетами для трьох членів екіпажу.

7. Системи
7.1. Катер обладнаний електричною системоюосушеннякожноговідсіку, пропускною здатністю: форпік -32л/хв., каюта - 230л/хв., топливний відсік - 95 лл/хв., моторний відсік - 230 л/хв.; з всмоктуючими та відливними рукавами, керованою зрубки, яка може працювати,яквручному.таківавтоматичномурежимі.
7.2. Катер обладнаний ручноюсистемоюосушеннявсіхвідсіків - Whale МК5, з всмоктуючимиивідливними рукавами, на випадок відсутностіелектричногоживлення основної системи, або для роботи спільно з нею.
7.3. Катер обладнаний переносними осушувальними насосами з всмоктуючими і відливними рукавами для усунення аварійних мас води, які поступають у відсік після закладення пробоїни: електричним GianneschiM axiSub фірми GIANNESHI, та ручним Whale МК5 фірми Whale.
7.4. Катер обладнаний системою сигналізації наявності водних мас у всіх відсіках.
7.5. Катер обладнаний системою пожежної сигналізації машинного відділення і паливного відсіку.
7.6. Катер обладнаний засобами гасіння пожежі: одним вуглекислотним вогнегасником типу ОУ-5 ; двома вуглекислотними вогнегасниками типу ОУ-2.
7.7. Катер обладнаний автоматичною системою подачі питної води в умивальниках камбуза та гальюна, та системою господарсько-побутових вод. Матеріали, що використовуються у цистернах, трубопроводах та арматурі системи питної води відповідають санітарним нормам.
7.8. Катер обладнаний фановою системою у складі унітаза M atrom arine з злектричним керуванням прокачування, встановленого у відокремленому гальюні, цистерни збору фекальних вод з електричною системою аварійного викиду за борт, трубопроводів і арматури, виконаних з корозійностійких матеріалів.
7.9. Катер обладнаний системою вентиляції приміщень Катера. У гальюні, камбузі та у кубрику передбачене встановлення електровентиляції для примусової витяжки та нагнітання повітря Osculati.
7.10. Катер обладнаний системою гідравліки для приведення в дію реверсивно-рульового пристрою водометів.
7.11. Катер обладнаний системою W ebasto для обігріву кубрика і рубки, а також обігріву скла лобових ілюмінаторів в ходовій рубці для використання Катера при низьких температурах навколиш нього середовища.
7.12. Катер обладнаний системою BlueCool S13 для кондиціонування повітря кубрика і рубки для використання Катера при високих температурах навколишнього середовища.

8. Енергетична установка
8.1. На Катері встановлені адаптовані до використання на швидкісних катерах два дизельні двигуни морського виконання VOLVO PENTA D8-600 з двоконтурною системою охолодження. Потужність кожного з двигунів складає 600 к.с. та є достатньою для забезпечення заданих швидкісних характеристик Катера та морехідності.
8.2. На Катері встановлений дизель-генератор FisherPanda потужністю 8 КВт для забезпечення роботи агрегатів та систем Катера в найбільш напруженому режимі при вимкнених головних двигунах з резервом потужності не менше 20%.
8.3. Запуск головних двигунів та дизель-генератора, а також керування ними забезпечене з ходової рубки з дистанційним контролем основних параметрів.
8.4. Робота двигунів забезпечена системами прийому повітря, газовихлопу, паливною, охолодження.

9. Рушії
На Катері встановлені два водометні руш ії Rolls-Royce FF 310 з реверсивно-рульовими пристроями для забезпечення руху Катера вперед і назад, а також керування Катером. Для керування Катером у разі виходу з ладу одного з двигунів або реверсивнорульових пристроїв водометів передбачена можливість керування іншим двигуном та реверсивно-рульовим пристроєм водомета.

10. Електрообладнання
10.1. Для забезпечення користувачів електроенергією на ходу та стоянці передбачено навішені на двигуни генератори напругою 24В постійного струму. Додатково на Катері встановлений окремий дизель-генератор FisherPanda 8 КВт згідно п.8.2.
10.2. Пуск головних двигунів та дизель-генератору забезпечений від акумуляторних батарей достатньої ємкості.
10.3. На стоянці Катера в базі передбачене живлення користувачів однофазним змінним струмом 220В від берегової мережі змінного струму напругою 220В 50Гц, та постійним струмом 24В (або 12В), через розподільний трансформатор з повною гальванічною розв язкою та перетворювач, які встановлені на Катері. Усі відсіки Катера обладнані штекерними роз ємами мережі 24В (або 12В). Рубка, кубрик та
камбуз облаштовані розетками мережі 220В.
10.4. В комплект постачання Катера включений кабель зі штепсельним роз'ємом для подачі струму від берегової мережі до перетворювача довжиною 100 м., а на самому Катері відповідний ш тепсельний роз'єм берегового живлення.
10.5. Користувачі електроенергії Катер обладнаний наступним електрообладнанням:
- сигнально-відмітні вогні;
- прожектор;
- електрична сирена Supercelere;
- сирена-мегафон Marco;
- електродвигуни насосів осушення стаціонарні;
- електродвигун насосу осушення переносний;
- сигналізація наявності води;
- пожежна сигналізація;
- електродвигуни вентиляторів машинного відділення Matromarine;
- електродвигуни вентиляторів рубки, каюти, камбуза, гальюна Osculati;
- електродвигун насоса фанової системи WhaleGrey ІС;
- електродвигун помпи системи подачі води в камбуз та гальюн;
- приводи склоочисників Vêtus;
- система обігріву каюти і рубки Webasto
- світильникі внутрішнього і зовнішнього освітлення;
- світильникі аварійного освітлення форпіка, машинного та паливного відділень;
- переносний світильники;
- контрольно-вимірювальні прилади;
- стартери та генератори головних двигунів VolvoPenta;
- радіостанція ІСОМ ІС-М323;
- радіостанція M OTOROLA DM4401 з додатковою зовнішньою антеною GPS;
- радіолокаційна станція SIMRAD 4G з приладом GPS. з приладом ехолот та кapтплoтepoм SIMRAD NSS12;
- холодильник Isotherm:
- піч Samsung.
10.6. Для розподілу електроживлення мереж на Катері на пульті судноводія встановлені панелі керування електроживленням. Для захисту електромереж на Катері встановлені автомати захисту мережі.
10.7. Склоочисники і вентилятори мають електричний привід. Керування передбачене з пульту судноводія. Переносний електричний світильник підключається до штепсельних роз’ємів. розташованих в машинному відділенні, рубці, кубрику та форпіку. Для контролю рівня в паливних цистернах, цистерні питної води і фекальній цистерні на пульті водія встановлені покажчики, цистерни мають відповідні датчики. В темний час прилади мають електричну підсвітку.
10.8. Паливні цистерни відкалібровані за рівнями палива. Для візуально контролю рівнів паливних цистерн передбачені щупи. Відповідність між поділками шкал і рівнями палива відображені в таблицях відповідності, які додаються до кожної паливної цистерни.
10.9. На Катері передбачені такі види освітлення:
- загальне для освітлення рубки, кубрика, гальюна, камбуза, шафи,
- аварійне для освітлення машинного відділення, паливного відсіку, форпіка;
- зовнішнє для освітлення кокпіта та зовнішній палуби;
- місцеве для освітлення штурманського столу, пульту судноводія;
- місцеве для освітлення спальних місць екіпажу в кубрику;
- прожектор;
- переносне.
10.10. В якості переносного освітлення використовується світильник з можливістю підключення до штепсельних роз'єм ів в маш инному відділенні, рубці, кубрику, паливному відсіку. Тип штепсельного роз’єму погоджується на етапі будівництва Катера;
10.11. Розетка живлення з берега має заземлення мідною перемичкою на металевий корпус Катера. Тип розетки живлення з берега погоджується на етапі будівництва Катера;
10.12. Для захисту від блискавки на щоглі Катера встановлюється спеціальний блискавковідвід з надійним електричним з'єднанням до металевого корпусу Катера.
10.13. На Катері застосовані кабелі і проводи, які мають забезпечити надійне і безпечне для особового складу живлення користувачів електроенергії.
10.14. В машинному відділенні кабель, не закритий пайолами, є захищеним від ушкоджень кожухами.
10.15. В житлових приміщеннях електропроводка виконана скритою. Прохід кабелів скрізь водонепроникні переділки, на палубу і дах рубки виконаний через кабельні коробки з герметичним ущільненням.


Зображення

Зображення

https://swift-prod.prozorro.gov.ua/80fa ... 1541668012
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

kraz750
Member
Member
 
Повідомлень: 180
З нами з:
31 серпня 2014 13:49

Re: Програма оновлення флоту Держприкордонслужби

Повідомлення kraz750 » 09 листопада 2018 10:21

23 млн - это за один катер?
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3720
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Програма оновлення флоту Держприкордонслужби

Повідомлення alex999 » 09 листопада 2018 10:42

kraz750 написав:23 млн - это за один катер?


Вартість попередньої модифікації (в цінах 2012 року) ~ 4,5 млн.грн. за одиницю.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3720
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Програма оновлення флоту Держприкордонслужби

Повідомлення alex999 » 30 листопада 2018 15:17

Новый погранкатер от UMS – отличные результаты

В Киеве спущен на воду «перехватчик»
для Азовского моря.
Скорость хода — 45.5 уз

Вечером 16 ноября 2018 года киевская компания UMS спустила на воду очередную модификацию малого погранкатера пр.UMS-1000, отлично зарекомендовавшего себя в украинской Морской охране.

Характерной особенностью нового 13.5-метрового пограничного «перехватчика» с заводским обозначением «PC 12 M-2» стал измененный пропульсивный комплекс. Установлены моторы большей мощности — два Volvo Penta D8-600 (поставлены украинским дилером) мощностью по 600 л.с, и два водомета Rolls-Royce FF310.

Как уже писал «СиС«, такая схема, по расчетам привлеченной к проекту известной шведской компании, специализирующейся на определении характеристик скоростных судов математическими методами, должна была обеспечить новому UMS-1000 скорость хода «…более 40 узлов».

Испытания начались буквально через час после спуска на воду, по весьма банальной причине – наладчика моторов Volvo Penta ждал вечерний поезд. Тем не менее, несмотря на объяснимо «сырое» состояние катера, он сразу показал результаты, которые превзошли все ожидания.

Как сообщил на свой странице в Facebook Николай Садовый, один из совладельцев и руководителей UMS: «PC 12 M-2: 45.5 knots at light performance conditions, that is rather not bad, taking into account a certain factors. The trials will continue…»

По свидетельству одного из участников испытаний, новый катер, даже по сравнению с отнюдь не шумными прежними UMS-1000, оказался очень тихим: даже на скорости 45.5 уз, при 100% мощности (3000 об/мин), пребывание на борту соответствует самым высоким стандартам акустического комфорта – это стало результатом использования системы впрыска common-rail на Volvo Penta D8-600.

Судя по всему, новый пограничный «перехватчик» вскоре отправится на Азовское море, где его скоростные характеристики будут востребованы в полной мере.

Зображення

http://sudostroy.com/novyj-pogrankater- ... ltaty.html
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Поперед.

Повернутись до Флот

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей