ЧОМУ ВІН ПІШОВ НЕ ПО-ПОХІДНОМУ?
*
У французьких стелс-фрегатів типа "La Fayette" якірний клюз правого борту і вирізи для подачі швартових кінців закриваються протирадіолокаційними щитками,
що знижують помітність корабля ( фото_1 ). Під час візиту до Одеси фрегата цього типа "Guepratte" (F714) його якірний клюз і один з вирізів таких щитків не мали ( фото_2 ).
Куди вони дівалися? Знаходилися в прибраному (відкритому) положенні?
Але конструктивні особливості наводять на думку, що щитки, швидше, були демонтовані.
Або може бути вони загубилися?
Наприклад, їх змило ударом хвилі.
Якщо так, стає зрозумілим, чому фрегат пішов з Одеси не по-похідному,
тобто з оголеним клюзом і вирізом.
*
Фото_1. Протирадіолокаційний щиток закриває якірний клюз. У вирізу для подачі швартового кінця щиток у відкритому положенні.
Фото_2. Якірний клюз і виріз для подачі швартового кінця оголені. Щитків не спостерігається.
Великі знимки тут:
https://volga-tropa.livejournal.com/2017/12/06/