Проекти минулого і сучасності

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2722
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 13 жовтня 2017 14:31

ДП "Дослідно-проектний центр кораблебудування"

МАЛИЙ ПРОТИЧОВНОВИЙ КОРАБЕЛЬ

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2722
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 16 листопада 2017 15:10

проект 58112

Один з варіантів модернізації пр.1124М, запропонований ІПЦК (м.Миколаїв) в кінці 90-х. Novik(c)

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2722
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 16 листопада 2017 19:15

Спробую накидати приблизну схему миколаївських проектів, спираючись на інформацію шановного Novika

Про роботу миколаївців над пр.1164, 1134Б, 1134БФ і модифікаціями пр.61 поки що систематизованої інформації не назбирав. Не кажучи вже про плавучий космодром і ракетний випробувальний комплекс морського базування.

Першим самостійним проектом був пр.11351 (робочий проект, експлуатаційна, приймально-здавальна документация, обслуговування і випробування)

Потім була розробка експортної версії фрегата для ВМС Польщі – пр.11356 (миколаєвський 11356 і пітерський 11356 споріднює тільки база - 11351. Пітерський корабель - це подовжений 11351, а миколаєвський - це оригінальний корпус).

Лінійка перспективних кораблів для ВМС України 90-х років
- малий ракетний корабель пр.58030 (ЦКБ "Шхуна") Shur-66 ???
- базовий тральщик пр.58080 "Пахарь-ТБ" (ЦКБ "Шхуна")
- малий сторожовий корабель пр.58020 "Сталкер" (Пахарь-С) (ЦКБ "Шхуна") "Гонта" чи OLS-1500 ???
- МЦСКР пр.58000
- есмінець "Хаджибей" пр.58050
- корабель берегової оборони ППО "Кінбурн"



Якщо я правильно зрозумів, перший варіант МЦСКР "Гайдук" пр.58000 був водотоннажністю близько 2000 т.

Зображення

В 1997 році на його базі був розроблений проект багатоцільового фрегата "Сапсан-2100" для закордонного замовника.

Зображення

Зображення

Але пізніше вирішили відмовитись від першого варіанта МЦСКР пр.58000 і есмінця "Хаджибей" і вийшли на фрегат водотоннажністю 3200-3800 т.

Опрацьовувались варіанти на базі корпусів пр.11352 та пр.11356, причому зменшення витрат пропонувалось шляхом використання корпусу пр.11352:
- за рахунок застосування відпрацьованого теоретичного креслення, елементів рухливо-рульового комплексу та комплексу заходів щодо зниження фізичних полів.
- скорочення термінів проектування та підготовки виробництва на суднозаводі за рахунок застосування плазових даних, наявних в архіві ІПЦК України.
- застосування комплексу заходів по обесшумлювання і зниження інших фіз.полів корабля (відпрацьованих на пр.11352), забезпечить високу пошукову продуктивність корабля при вирішенні задач ПЛО. Рівні підводного шумності будуть відповідати сучасним вимогам, про що свідчать результати вимірів цих характеристик на пр.1135 ( "Г.Сагайдачний"), де впроваджені тільки частина заходів.


Яке рішення було прийняте – не знаю.

Результатом був фрегат "Паллеатив" і його експортний варіант IFC-3300 (1995 рік).

IFC-3300, в подальшому, трансформувався у фрегат "Кондор" (1999 рік).

Зображення

Зображення



Поки що вимальовується така схема (без малотоннажних проектів)


Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2722
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 18 листопада 2017 22:06

Історія середини 2000-х

«Гайдуки» Порошенко против «Мистралей» Кинаха. В борьбе за крупнейший оборонный контракт премьер Тимошенко столкнет интересы двух своих ведущих оппонентов

На прошедшей неделе Кабмин заявил о начале размещения крупных заказов в отечественном оборонно-промышленном комплексе. Многовекторность украинской внешней политики долгие годы вынуждала Киев финансировать оборону по остаточному принципу. Теперь полностью пересмотрело предыдущую политику и озаботилось состоянием оборонки.

«10 августа Кабинет Министров утвердил распоряжение о выделении в текущем году 806 млн грн. на строительство нового типа корабля для отечественного ВМФ — класса полнофункциональных ракетных корветов. Производство начнется уже в этом году. Новый корабль будет пользоваться спросом не только у украинской армии — это будет ликвидный товар и на внешних рынках», — заявила премьер-министр Юлия Тимошенко. Сроки строительства корабля составят до трех лет.

По неофициальным данным, борьба за беспрецедентный госзаказ на постройку первого корабля развернется между корветом «Гайдук-21», за выпуск которого готово взяться ОАО «Ленинская кузница», и корветом «Мистраль-1500 Т», проект которого разработан для николаевского ОАО «Даммен Шипъярдс Океан». Первое предприятие находится в орбите концерна «Укрпроминвест» и секретаря СНБО Петра Порошенко, второе считается одним из любимчиков первого вице-премьера Анатолия Кинаха.

Стоит отметить, что на оба типа Украина в 2001–2004 гг. получала предварительные заказы из-за рубежа, что делает ставку в борьбе достаточно ощутимой. Подготовка к выполнению этих заказов длительное время тормозилась наплевательским отношением бывшего высшего руководства Украины к проблемам развития ВМФ и оборонного судостроения. К настоящему времени иностранные потребители оживились. Основными заказчиками на постройку серии «Гайдук-21», в соответствии с результатами предварительных переговоров и исследований, могут стать Султанат Бруней, Малайзия и Индонезия. Корабль весит 1,2 тыс. т и способен развивать скорость более 32 узлов в час. Он может выступать в качестве носителя вертолета среднего класса. В первоначальном варианте корвет разрабатывался под ракетное, торпедное и артиллерийское вооружение российского производства, а также под российскую систему радиоэлектронного противодействия (ПРК «Уран-Е», ЗРК «Каштан-М»). Доля украинских технологий в изготовлении корабля превышает 75%.

В 2004 г. Россия поставила на производство серию аналогичных корветов «Стерегущий», неожиданно решив самостоятельно выйти на рынок, который отводился «Ленкузнице» и проекту «Гайдук-21». Ответ на такую оперативность с нашей стороны оказался симметричным — украинские конструкторы начали рассматривать варианты установки на корабль израильских и французских вооружений. Одним из таких вариантов считается «Мистраль-1500 Т» — более продвинутый прототип «Гайдука-21». Основным претендентом на покупку кораблей этого типа считается Турция, которая в 2006–2012 гг. намерена ввести в состав своих ВМС 12 ракетных корветов. В 2001 г. даже был объявлен соответствующий тендер, в котором приняли участие два международных консорциума. В один из них вошли корпорации Германии, а в другой, ведомый промышленной группой UFUK International, — Jelik Trans (Турция), Gibbs&Cox Inc. (США) и Israel Aircraft International (Израиль), а также три украинские компании — «Даммен Шипъярдс Океан», конструкторское бюро «Прогресс» и Казенный исследовательско-проектный центр. Украинские участники промышленной группы вошли в нее с проектом нового корвета «Мистраль-1500 Т». При подготовке тендера Турция заявила, что отдает предпочтение проекту UFUK. По оценкам экспертов, на долю Украины могло отойти до 35% стоимости контракта (порядка $1,5 млрд). Но реализация этого проекта была отложена на неопределенный срок, поскольку израильские участники UFUK отказались переносить часть технологий кораблестроения в Турцию (это было одно из условий тендера).

Сопоставляя внешнеторговую конъюнктуру проектов «Гайдук-21» и «Мистраль-1500 Т» нетрудно заметить, что первый стал жертвой неизлечимого «украинского синдрома» России. Второй проект впору считать мишенью технического эгоизма со стороны Турции и Израиля. На этом фоне нынешнее решение Кабмина построить первый корвет нового типа для нужд собственных ВМФ выглядит грамотным компромиссом. Кроме того, пока покупатель видит корабль в макете, а не в реальном боевом строю, Украине о его оптимальной цене на мировом рынке говорить трудно, и придется во многом уступать. По мнению экспертов отрасли, единственным мировым аналогом украинских корветов подобного типа являются шведские корветы Visby — каждый из них из-за дорогостоящего углеродного корпуса стоит не $150 млн, как украинский собрат, а более $1,4 млрд за штуку.

http://www.dsnews.ua/politics/art21346
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2722
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 18 листопада 2017 22:09

Багатоцільовий корвет "Містраль-1500 Р/Т" (ДП ІПЦК, м.Миколаїв, 1998 рік)

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Isidor
Member
Member
 
Повідомлень: 5
З нами з:
14 жовтня 2017 15:15

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення Isidor » 19 листопада 2017 15:06

Цікаво, але це все вже забута наша історія, хоча і дуже покращена і дуже заполітизована. За моїми даними все було не так. Ні Порошенко, ні Кінах до цього не мали ні якого відношення. Тим більш - "Дамен Шіпярдс Океан". З цими проектами товклись лише фахівці Казенного центру кораблебудування. З "Торнадо" - до Пакістану, з "Сапсаном-2100" - до Бангладеш, з "Миражем" ("Гайдуком-21") та "Містраллю-1500" - до Польщі та Туреччини, з "Кондором" - до Чилі. І допомагали миколаївцям, як це не дивно, іноземці (поляки, турки, американці, ізраїльтяни та навіть росіяни) - все це бізнесові круги, а не державні установи. Вони бачили великий потенціал миколаєвських напрацювань. Свого часу журнал "Судостроение и судоремонт" надрукував цілу низку статей одного з авторів (а точніше - "батька" цих проектів).
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2722
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 19 листопада 2017 17:32

Isidor написав:Свого часу журнал "Судостроение и судоремонт" надрукував цілу низку статей одного з авторів (а точніше - "батька" цих проектів).


Мені вдалося знайти лише одну

Зображення

У Вас, часом, не збереглись інші?
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Isidor
Member
Member
 
Повідомлень: 5
З нами з:
14 жовтня 2017 15:15

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення Isidor » 19 листопада 2017 18:38

Треба пошукати. Але швидко не обіцяю
 


Повернутись до Флот

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей