Проекти минулого і сучасності

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4918
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 10 жовтня 2019 08:14

Сімейство катерів типу "Кайра-150"

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4918
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 29 жовтня 2019 07:44

БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ КАТЕР «КАЙРА-150» – НОВИЙ ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПРОЕКТ ДП «ДПЦК»

На XVІ Міжнародній спеціалізованій виставці «Зброя та Безпека–2019», що проходила 8–11 жовтня у м. Києві, ДП «Дослідно-проектний центр кораблебудування» вперше представив широкому загалу свою нову розробку – проект багатофункціонального катера «Кайра-150».

Конструкторські рішення, втілені у «Кайрі-150», стали результатом проведених на підприємстві науково-дослідних робіт та маркетингового аналізу.

Особливість катера полягає в тому, що він є уніфікованою «платформою», на базі якої може бути побудовано ціле сімейство катерів «Кайра-150» – від бойових версій до версій подвійного та іншого призначення.

Катер повністю оптимізований за габаритами та технічному оснащенню. Під час опрацювання цієї «платформи», увага приділялася створенню комфортних умов для особового складу без втрати можливості розташування різноманітних технічних засобів. Серед основних завдань проекту було отримання оптимальних показників у співвідношенні «ефективність-вартість».

Роботи над проектом здійснювалися у два етапи. На першому було опрацьовано реалізацію проекту у версіях патрульній, протидиверсійній, та, окремо, як плавзасіб для протимінних операцій. На другому етапі було розглянуто можливість використання «платформи» «Кайра-150» для побудови катерів подвійного та цивільного призначення, що можуть використовуватися не лише силовими структурами Міністерства оборони та Державної прикордонної служби України, але й Державною службою з надзвичайних ситуацій, Національною поліцією України та іншими установами.

Корпуси катерів сімейства «Кайра-150» можуть бути виконані зі сталі, алюмінієво-магнієвого сплаву або композитного матеріалу в залежності від вимог, що висуваються до кожної із версій.

Основні характеристики базової «платформи» «Кайра-150»:
водотоннажність – 155 т;
максимальна довжина – 38,0 м,
ширина – 7,0 м;
осадка – 2,0 м;
дальність плавання – 1000 миль;
автономність – 5 діб.

Швидкість повного ходу може складати від 18 до 27 вузлів, що залежить від призначення катера та обраної енергетичної установки.

Катер оснащений дизельною енергетичною установкою.

Компонування та конструкція корпусу і надбудови дозволяють оснастити катер артилерійським озброєнням, ракетними системи малої дальності або сучасними мінно-пошуковими комплексами, рятувальним обладнанням як вітчизняного, так і закордонного виробництва.

Крім того, на запропонованій «платформі» застосовується гіроскопічний заспокоювач хитавиці (що суттєво підвищує життєдіяльність екіпажу на хвилюванні в усьому діапазоні швидкостей), також є можливість встановлення стаціонарної компактної гідроакустичної станції, підрулюючого пристрою для підвищення маневреності на малих швидкостях.

Конструкторські рішення, що були впроваджені у проект катера «Кайра‑150», дозволять підприємству розширити коло потенційних замовників, особливо серед країн, що мають досить велику протяжність морських кордонів та розвивають берегову інфраструктуру, ведуть активний видобуток морепродуктів та корисних копалин у морі. Застосування катерів із високим рівнем уніфікації допоможе знизити як експлуатаційні витрати, так і витрати на підготовку особового складу.


http://srdsc.com/%D0%B1%D0%B0%D0%B3%D0% ... D0%B0-150/

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4918
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 25 листопада 2019 08:23

ВИБІР ТИПУ ТА ОПТИМАЛЬНИХ ГОЛОВНИХ РОЗМІРІВ ПАТРУЛЬНОГО СУДНА
Кондратьєва Лілія Юріївна,
Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова
Україна, Миколаїв,

Для забезпечення берегової охорони існує необхідність, як в проектуванні, так і в створенні спеціалізованих кораблів  КБО, патрульних суден, тощо, зокрема, ця необхідність пов'язана з виконанням спеціальних операцій, які здійснюються Прикордонною службою, Митним управлінням, Морською поліцією та іншими організаціями. Отже, патрульні суда повинні розвивати високу швидкість як при стандартному, для зони патрулювання, вітро-хвильовому режимі, так і в умовах шторму, а також перевозити та забезпечувати застосування необхідного для затримання порушників озброєння (Бондаренко О. В. 2016). На сьогоднішній день метод визначення головних розмірів патрульних суден ( Dam S.T. 2003) розроблено для однокорпусних суден, а метод визначення головних розмірів СМПВ (Бойко А.П. 2010) розроблено для пасажирських суден. Однак, високі показники мореходовості, а також раціональність застосування СМПВ для патрульних цілей підтверджуються роботами ряда іноземних авторів (Zvaigzne А. Bondarenko O. V. 2017), (Christopher Wright, 1990), (Clayton B.R.,1982) та іншими. Основною ціллю даної роботи є вибір типу корабля берегової охорони для забезпечення безпеки економічної зони, а також визначення його оптимальних головних розмірів.


Вибір типу судна для охорони морських кодонів обумовлений не тільки його вартістю, але й морехідними перевагами. З цією метою були розраховані деякі кінематичні характеристики хитавиці для порівняння поведінки близьких за водотоннажністю, але різних за типом корпусів наведених у таблиці 1, а також на рисунку 1.


Зображення

Зображення

Розрахунки кінематичних характеристик хитавиці отримані за допомогою ПЗ “Bentley” наведені у таблиці 2, а також дослідження іноземних науковців (Christopher Wright, 1990), (Clayton B.R., 1982) підтверджують переваги КБО типу СМПВ у порівнянні з іншими типами суден.

Математична модель судна прийнята згідно дослідження вибору оптимальних елементів СМПВ, (Boyko A.P. 2010), але зважаючи на особливості виконання найважливішої функції  затримання порушників морських кордонів (Нєкрасов В.О., 2019) з урахуванням дальності пострілу обранного озброєння.


Зображення

Зображення

Завдяки врахуванню сучасних вимог до мореходовості, отриманий концепт матиме значно кращий показник ефективності під час несення служби.

Висновки
1. Наведені розрахунки, що підтверджують підвищену мореходовість судна типу СМПВ для цілей берегової охорони.
2. Обрано метод оптимізації головних розмірів СМПВ.
3. Отримані результати розрахунку морехідних якостей відповідають експериментальним даним із задовільною для концептуальної стадії похибкою.
4. Описано алгоритм розрахунку штрафних функцій, що відповідають сучасним вимогам до мореходовості.
5. Отримано головні розміри патрульного судна типу СМПВ для економічної зони України.


http://www.nuos.edu.ua/upload/iblock/66 ... 01_web.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4918
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 30 квітня 2020 07:21

Що це за проект?

Зображення

Зображення





Варіант "Лані"?

Зображення

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Поперед.

Повернутись до Флот

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей