Проекти минулого і сучасності

Модератори: Global Moderators, News

kraz750
Member
Member
 
Повідомлень: 161
З нами з:
31 серпня 2014 13:49

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення kraz750 » 04 квітня 2018 14:51

Isidor написав:До проектів минулих років в Миколаєві щось додали - це місцева версія корабля охорони водного району. Так би мовити - реінкарнація МПК проекту 201М для північної частини Чорного моря (наш операційний трикутнік - Тарханкут - Вілково - Одеса). Водотоннажністю мабуть до 250 т, з відповідною мореплавністю та автономністю, низькими експлуатаційними витратами. Якщо я не помиляюсь - це така собі протичовнова версія корабля, який останні роки будують для себе казахи за миколаївським проектом. І, начебто, все в цій "КАЙРІ" є.
kaira_250-aft.jpg
kaira-250-fore.jpg




:good: :good: :good: Isidor - а что это за проект? Какого года? Сколько на сегодняшний день такой корабль будет стоить , если его делать в Украине? (Примерно)
 

vovic
Member
Member
 
Повідомлень: 214
З нами з:
17 січня 2015 20:03
Звідки: Одеса

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення vovic » 04 квітня 2018 15:52

Шановні, чи відомо, чому більше ніж 2 місяця не працює сайт "Судостроение и судоремонт"?
http://sudostroy.com/
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3422
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 04 квітня 2018 16:42

vovic написав:Шановні, чи відомо, чому більше ніж 2 місяця не працює сайт "Судостроение и судоремонт"?
http://sudostroy.com/


У мене відкривається

Зображення

Я раніше помічав, що він якось штрих-пунктирно працює
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

vovic
Member
Member
 
Повідомлень: 214
З нами з:
17 січня 2015 20:03
Звідки: Одеса

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення vovic » 04 квітня 2018 17:45

alex999 написав: У мене відкривається


У мене теж відкривається. Але останнє оновлення було 22 грудня 2017 р.
Sorry, я не вдало сформулював запитання.
 

Isidor
Member
Member
 
Повідомлень: 89
З нами з:
14 жовтня 2017 15:15

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення Isidor » 05 квітня 2018 06:13

alex999 написав: Isidor :yes: :good:

Я так розумію, на відміну від казахстанського варіанту, на "Кайрі-250" збільшили висоту фальшборту для поліпшення морехідності?

Наскільки я розумію, то у "казаха" зовсім немає фальшборту. А той що на "Кайрах" повинен зменшувати заливаемость/забризкуваемость баку та носової гармати. А це трошки інший показник ніж мореплавність.

На "Кайрі-250" передбачена АК-630 (306 ?). Значить без додаткових переробок (підкріплень) можна без проблем ставити "Катран-М" (наприклад)?
А навіщо "Катран-м". У цього модуля, як і у всіх схожих за конструктивом ("Шквал", "Парус", "Дуплет", модулі МБАКів тощо) є одна "дитяча проблема" - вони не можуть прицільно стріляти на повну балістичну дальність роботи ЗТМ-ки без зовнішнього наведення. "КнР" пропонує клони" АК-630 та АК-306 (пам'ятаєте "Зброю та безпеку-2017"), та чому би і ні?

Чи траплялась десь у відкритих джерелах інформація про вартість казахстанських "БАРС-МО"?
Ні ніде не чув. Але, на перший погляд, "під ключ" - це може бути десь 25-26 млн USD. Більш корректно треба рахувати для конкретного виробництва. Сам "човник" - не більше 6-7 млн. USD. інше - це військові "хотєлки". Якщо відмовитись від міноборонівської практики часткового фінансування по орієнтовній вартості, а платити через невідзивний акредитив по повній договірній вартості серії приватному підприємству, то буде ще дешевше. Всі ризикують, але держава виграє. Але що в такому разі ж робити десяткам міноборонівським (і не тільки) фінансовим "кровососам"?

Про "Кайру-150", здається, взагалі нічого не було чутно від наших "керманичів". Продовжується політика "нахєра нам вітчизняне"? Чи знову все впирається у деяких представників "кому за Україну болить" у яких на родинному гербі викарбувано - "чьто я буду с етого імєть"?
Не хотять! Відрядження до запиленого Миколаєва з дірками на дорогах - це ж не відрядження до Балтимору.

Чому цих проектів немає на сайті ДПЦК?

А може він до цього не має відношення?
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3422
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 05 квітня 2018 13:40

Isidor написав:на перший погляд, "під ключ" - це може бути десь 25-26 млн USD. Більш корректно треба рахувати для конкретного виробництва. Сам "човник" - не більше 6-7 млн. USD. інше - це військові "хотєлки"


Таким чином, можна припустити, що вартість "Кайра-150" може вийти орієнтовно в 8-9 млн.дол.("під ключ")?
Чи є зараз в Миколаєві підприємства, які одразу (без тривалої підготовки/відновлення виробництва) могли взятись за цей проект? Мова іде про сам "човник", з резервуванням місць для встановлення військових "хотелок"?
Наприклад https://blackseayachts.com/history ?
Чи "Мерідіан" на ЧСЗ ?
Який час (гіпотетично :) ) міг би знадобитись для побудови серії, скажимо, з 4 одиниць?


Isidor написав:А може він до цього не має відношення?


Тоді я заплутався. :(
"Кайра" - миколаївський проект.
Про нього згадував Сергій Кривко.
Але він може не мати відношення до ДПЦК. :?:
Тоді можна припустити що юридично "Кайра" не має відношення до ДПЦК, але роботи були виконані саме цією організацією (можливо, так як було з Fast Craft Naval Supplies і OPV-88)
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

kraz750
Member
Member
 
Повідомлень: 161
З нами з:
31 серпня 2014 13:49

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення kraz750 » 05 квітня 2018 16:26

На заводе им.61 коммунаров производство еще можно возобновить? Что за завод Мередиан?
Fast Craft Naval Supplies - это и есть по сути ИПЦК - конструктора одни и теже. Я прав?
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3422
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 05 квітня 2018 16:53

kraz750 написав: Что за завод Мередиан?


Поточно-позиційна лінія на ЧСЗ, там де раніше масовово будували траулери і де зараз будують пр.58250

Судостроительная верфь "Меридиан" создана на базе основанного в 1949 году обособленного поточно-позиционного производства судов. Здесь на горизонтальном стапеле в крытом эллинге длиной 400 метров было построено за 50 лет более 540 судов и подводных лодок. За период своего функционирования "Судостроительная верфь "Меридиан" передала в эксплуатацию более 540 надводных и подводных судов, в том числе 81 судно для нужд Министерства обороны, 10 судов — для геологических исследований и 438 — для рыболовной отрасли.

https://investgazeta.delo.ua/ekonomika/ ... ro-246948/
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Isidor
Member
Member
 
Повідомлень: 89
З нами з:
14 жовтня 2017 15:15

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення Isidor » 05 квітня 2018 20:00

alex999 написав:
kraz750 написав: Что за завод Мередиан?


Поточно-позиційна лінія на ЧСЗ, там де раніше масовово будували траулери і де зараз будують пр.58250

Судостроительная верфь "Меридиан" создана на базе основанного в 1949 году обособленного поточно-позиционного производства судов. Здесь на горизонтальном стапеле в крытом эллинге длиной 400 метров было построено за 50 лет более 540 судов и подводных лодок. За период своего функционирования "Судостроительная верфь "Меридиан" передала в эксплуатацию более 540 надводных и подводных судов, в том числе 81 судно для нужд Министерства обороны, 10 судов — для геологических исследований и 438 — для рыболовной отрасли.

https://investgazeta.delo.ua/ekonomika/ ... ro-246948/

Все це історична не правда. Після визволення Миколаєва в 1944 р. і відбудови виробництва к 1948 р. було прийнято рішення на основі довоєнного цеху по складанню артилерійських башт крупних кораблів розгорнути масове будівництво середніх підводних човнів на основі технології та обладнання, яке вивезли з германських заводів Східної Пруссії. В короткий термін було збудовано великий критий елінг, с судновими трансбордерами та боковими будинками цехів з сателлитним виробництвом, набережною, передаточним доком і все це (в структурі тоді ще завода им.Марті (№444) отримало назву "Поточно-позиційне виробництво". За короткий час це виробництво збудувало 84 підводних човна пр.613 та модифікацій. Після чергового партийного з'їзду (в 50-х) цьому виробництву доручили виконувати продовольчу програму для радянського народу і, замість ПЧ пр.613 завод (на той час ім. Носенка) почав будувати великі траулери пр.394. Такіж ППВ (з меншою потужністю) пізніше побудували в Клайпеді та в Києві. А сам завод "Меридіан" з явився наприкінці 90-х, як одне із структурних підрозділів холдингу ЧСЗ. Всі мріяли,що розваливши завод на дрібні виробництва їм буде легше вижити. При чому ні ППВ, ні "Меридіан" не були автономними і цілою низкою виробництв були жорстко пов'язані з материнським заводом. Тобто всі ті кораблі та судна - це історія ЧСЗ, а не конкретного стапеля чи цеха.
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3422
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 10 квітня 2018 10:43

Прикордонний катер пр.405 (ТОВ "ТОРОЛА", м.Миколаїв, 2001 рік)

Зображення

Зображення

Зображення

http://www.torola.mksat.net/o_firme.shtml
http://www.poss-ltd.com/index.php?optio ... 0&Itemid=8
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Isidor
Member
Member
 
Повідомлень: 89
З нами з:
14 жовтня 2017 15:15

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення Isidor » 11 квітня 2018 23:01

IPC170REKR.pdf
(522.55 Кб) Завантажено 36 разів
Ні, "Торола" до цього не мала ніякого відношення. Це проект опрацьовано в ДПЦК ще 1996 року. Мае назву "Фаворит". Базовий варіант - це швидкісний артилерійський катер. А потім була опрацьована версія Inshore Patrol Craft IPC-170 (його модель на фото). "Торола", як це пом'якше, попросила "покористуватись" цим проектом в рекламних цілях.
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3422
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення alex999 » 12 квітня 2018 07:17

Isidor написав:
IPC170REKR.pdf
Ні, "Торола" до цього не мала ніякого відношення. Це проект опрацьовано в ДПЦК ще 1996 року. Мае назву "Фаворит". Базовий варіант - це швидкісний артилерійський катер. А потім була опрацьована версія Inshore Patrol Craft IPC-170 (його модель на фото). "Торола", як це пом'якше, попросила "покористуватись" цим проектом в рекламних цілях.


Дякую! :yes:

Зображення


Бойові модулі КБА?
Якась цікаво-не зовсім зрозуміла конструкція. :) Раніше, здається, ніде не зустрічалась.
Над стволом міліметрова РЛС?
А зверху башти що за прилади?

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Isidor
Member
Member
 
Повідомлень: 89
З нами з:
14 жовтня 2017 15:15

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення Isidor » 12 квітня 2018 08:56

Так, це був такий задум Бондаренка, першого директора КБА. На гарматі радіолокаційній приціл зі Львова. А зверху оптико-електронні вироби "Кванта". Ідея початку 90-х. В середині 90-х вперше була показана на виставці у Пловдиві.
 

kraz750
Member
Member
 
Повідомлень: 161
З нами з:
31 серпня 2014 13:49

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення kraz750 » 12 квітня 2018 20:04

Фаворит позднее стал Коралом?
 

kraz750
Member
Member
 
Повідомлень: 161
З нами з:
31 серпня 2014 13:49

Re: Проекти минулого і сучасності

Повідомлення kraz750 » 12 квітня 2018 20:19

Специально для Alex999 (который постоянно радует интересной информацией) :)
Зображення

ТТХ:
-орудие КБА-2
- РЛС
- ИК-камера
- ТВ канал

Предпологаеться для использования против кораблей, воздушных целей
 

Поперед.Далі

Повернутись до Флот

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей