Сторінка 7 з 11

Re: Проекти минулого і сучасності

ПовідомленняДодано: 23 липня 2019 22:28
Ганс
Шановні ! Хтось може нарить ескіз есмінця Хаджибей?

Re: Проекти минулого і сучасності

ПовідомленняДодано: 24 липня 2019 19:22
Isidor
Ганс написав:Шановні ! Хтось може нарить ескіз есмінця Хаджибей?

А навіщо?

Re: Проекти минулого і сучасності

ПовідомленняДодано: 24 липня 2019 21:35
Ганс
Isidor написав:
Ганс написав:Шановні ! Хтось може нарить ескіз есмінця Хаджибей?

А навіщо?

Хай буде).

Re: Проекти минулого і сучасності

ПовідомленняДодано: 27 липня 2019 06:31
alex999
Продаж технічної документації китайцям

Зображення

Зображення

Re: Проекти минулого і сучасності

ПовідомленняДодано: 10 серпня 2019 01:42
valahor
Зображення Доброго дня. Цікаво знати. 3д модель корвету на плакаті - це реально існуючий проект чи просто "рандомна" 3д модель, яку зліпили з того . що було?

Re: Проекти минулого і сучасності

ПовідомленняДодано: 10 серпня 2019 07:55
kraz750
это картинка, которая показывает корвет 58250. Нового ничего тут нет

Re: Проекти минулого і сучасності

ПовідомленняДодано: 10 серпня 2019 08:27
alex999
valahor написав: Доброго дня. Цікаво знати. 3д модель корвету на плакаті - це реально існуючий проект чи просто "рандомна" 3д модель, яку зліпили з того . що було?



viewtopic.php?p=160804&sid=f63ad61cd1a138c1fc9a8499dbe53155#p160804
Novik

Друга - теж не першої свіжості. Їй теж більш ніж три роки. Ідея належить проектанту корабля, але з іншим змістом та насиченням. Далі, хтось із "представників Генерального замовника" з так званих "патріотичних поривів" щось домалювам і підсунув військовому керівництву. От тепер ця "продукція" "всплила" і на форумі.



Зображення

Цей варіант зображення корвета ЦНДІ ОВТ часто використовує у свої статтях.

Зображення

Re: Проекти минулого і сучасності

ПовідомленняДодано: 10 серпня 2019 13:13
valahor
Зрозуміло. дякую

Re: Проекти минулого і сучасності

ПовідомленняДодано: 13 серпня 2019 06:50
alex999

Re: Проекти минулого і сучасності

ПовідомленняДодано: 13 серпня 2019 11:05
pustomelyk
alex999
Я у морі не тямлю зовсім, але чомусь виникло враження, що у тому «SIATA» ще ті фантазери сидять.
От як все це
Зображення
може розміститись на 32,4*7,4м і ще й літати зі швидкістю 60 вузлів? + Шторми до 12 балів :?:

Re: Проекти минулого і сучасності

ПовідомленняДодано: 13 серпня 2019 15:03
alex999
pustomelyk написав:ще ті фантазери сидять.


:pardon:

У них, начебто, є якісь успіхи в гідродинаміці, але, мабуть, немає досвіду проектування саме бойових кораблів.

Зображення

Зображення

http://www.kruzyahts.amariner.net/powerboats.html

https://www.seamagicnavy.com/-2

https://www.seamagicnavy.com/rd

І їх пропозиції з'явились у кількох "спецекспортерів", хоча то таке...

З іншого боку - ще один потенційний майданчик для виготовлення платформ водотоннажністю до 500-800 т. під конструкторським наглядом того ж ДПЦК.

Re: Проекти минулого і сучасності

ПовідомленняДодано: 13 серпня 2019 23:07
valahor
цікаве питання - а специ з ДПЦК приймали участь у створення турецьких корветіп MILGEM? Якщо так, то що вони саме там робила (якщо хтось звичайно знає))

Re: Проекти минулого і сучасності

ПовідомленняДодано: 13 серпня 2019 23:11
valahor
і ще таке спостереження - ось проект від Української контори Asaba shipdesign
Зображення
а ось-болгарський проект
Зображення- вони за обводами ідентичні ( а првильніше сказати це один і той самий корабель)
По суті ракетний катер, чи скоріше малий ракетний корвет.
Цікаво, ним хоч хтось в командуванні ВМФ цікавився? Адже це українці розробили

Re: Проекти минулого і сучасності

ПовідомленняДодано: 13 серпня 2019 23:50
alex999
valahor написав:цікаве питання - а специ з ДПЦК приймали участь у створення турецьких корветіп MILGEM? Якщо так, то що вони саме там робила (якщо хтось звичайно знає))


Була така інформація від шановного Novika

Банальное здравомыслие должно опираться на банальное знание фактов, а не на общие разглагольствования. А факты таковы: основной костяк коллективов в ключевых проектных организациях остался. Мало того, все двадцать лет поддерживал форму, вне зависимости от политических симпатий руководства Украины или ее соседей.

Первый опыт был получен в 1996 г. в тендере на поставку фрегата в Бангладеш. В тот год спарринг-партнеры (ЧСЗ и Исследовательско-проектный центр кораблестроения) без поддержки (еще не было УКРСПЕЦЭКСПОРТА) обошли 12 конкурентов (включая РОСВООРУЖЕНИЕ/Зеленодольск). И выиграли бы, если бы Кравчук и Кучма не погрязли в политических спекуляциях вокруг "Лобова" и "Варяга". Нужно было лоббирование на уровне первых лиц. Но... Приз взяла фирма DAEWOO. Фрегат оказался как две капли воды похож на украинский "Сапсан-2100".

Потом было участие в турецком MILGEM, причем украинцы работали на турок с известной проектной конторой из США (Gibbs $ Kox). В Николаеве до сих пор есть чертежи со штампом "Complyed with Gibbs & Kox" (для тех кто не знает - это "американское СПКБ").

Были и другие эпизоды, а в 2007 г. по заданию турецкой фирмы Dearsan был спроектирован 400-тонный NTPB - тип TUZLA(уже второй вступил в строй). Проектировался как турецкий национальный проект (таковы были условия контракта - но за этим стояли хорошие деньги). И это никогда не было тайной. Просто иногда необходимо почитывать и украинскую специальную прессу. Не строили для Украины и на Украине. Да, это правда. Не было лидеров, которые бы хотели видеть Украину морской державой.

Re: Проекти минулого і сучасності

ПовідомленняДодано: 14 серпня 2019 00:07
valahor
Дякую за швидку відповідь. Цікаво і, нажаль, доволі сумно це все