Про новий корвет

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про новий корвет

Повідомлення alex999 » 24 січня 2017 23:40

Ганс написав:Оппа... А НДІКА де зараз?


Якщо те, що мені розповіли на виставці правда, то там поки що не дуже весело.
Причому дякувати за це треба виключно київському кордебалету некомпетентних клоунів-казнокрадів.

А взагалі ця таблиця якось дивно виглядає, складається враження що це якась чернетка у стані начального наповнення.
Принаймні, мені б хотілось щоб так і було...
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про новий корвет

Повідомлення alex999 » 29 січня 2017 00:07

27.06.2014 комісією позивача складений акт виконаних робіт № 58250.МОУ.140627 у відповідності до якого за результатами проведення роботи комісія встановила, що роботи сьомої черги підетапу 3.1 та четвертої черги підетапу 3.2 дослідно-конструкторської роботи, шифр Корвет-П в обсязі отриманого авансу за додатковою угодою № 18 від 16.12.2013 до контракту, вважаються виконаними.

У період з 10 по 12 вересня 2014 року відбулося остаточне прийняття робіт у ПАТ Завод Фіолент за актом приймання від 12.09.2014, у складі комісії позивача, яка приймала роботи, а саме: локальний прилад управління ТЗК ИДФР.468332.039 - 6 од.; комплект монтажних частин в обсязі переліку ИДФР.421941.009ПР4.3. Пунктом 2.4 вказаного акту комісія встановила, що вся науково-технічна продукція, яка створена під час виконання СЧ ДКР, шифр Сердолік-58250, знаходиться у належному стані на відповідальному зберіганні у ПАТ Завод Фіолент.

Крім того, відповідача в судовому засіданні та в письмових поясненнях зазначив, що створені ПАТ Завод Фіолент за договором на виконання складної частини дослідно-конструкторської роботи шифрСердолік-58250 від 31.07.2008 №48/251/2/06-1 знаходяться на тимчасово окупованій території, внаслідок подій, що мають суспільно-політичний характер, не залежить від волі сторін за контрактом та є непереборними.

28.01.2015 сторони провели роботу нараду, щодо визначення подальших кроків у вирішенні проблемних питань, повязаних з виконавцем СЧ ДКР шифрСердолік-58250, що підтверджено протоколом наради від 28.01.2015 наявному в матеріалах справи.

02.02.2015 позивач, у відповідності до п.2.13 контракту, звернувся до відповідача з розпорядженням за вих. № 247/6/627 про переміщення науково-технічної продукції, яка створена при виконанні СЧ ДКР, шифрСердолік-58250 та зберігається на ПАТ Завод Фіолент у м. Севастополь.

06.02.2016 відповідач направив ПАТ Завод Фіолент вимогу № 04/133 щодо здійснення переміщення науково-технічної продукції, яка створена при виконанні СЧ ДКР, шифрСердолік-58250 та зберігається на ПАТ Завод Фіолент у м. Севастополь.

Проте, вказана вимога субпідрядником (ПАТ Завод Фіолент ) залишена без реагування та відповіді.

Факт форс мажорних обставин щодо зобовязання переміщення науково-технічної продукції, що зберігається на ПАТ Завод Фіолент (м. Севастополь, Автономна Республіка Крім, Україна) засвідчений сертифікатом Торгово-промислової палати України № 3676 (вих.№1331/05-4 від 24.03.2015).

Листом від 03.04.2015 №04/303 відповідач повідомив позивача про неможливість здійснити переміщення науково-технічної продукції, яка створена при виконанні СЧ ДКР, шифрСердолік-58250 та зберігається на ПАТ Завод Фіолент у м. Севастополь, через настання форс-мажорних обставин.


http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/56908814
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про новий корвет

Повідомлення alex999 » 28 лютого 2017 23:56

КОРАБЕЛЬНИЙ ПІДВОДНО-ТЕХНІЧНИЙ КОМПЛЕКС З САМОХІДНИМ ПРИВ’ЯЗНИМ ПІДВОДНИМ АПАРАТОМ КНПА-58250

Зображення
Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про новий корвет

Повідомлення alex999 » 18 квітня 2017 14:37

Результати досліджень, викладені в кандидатській дисертації Гусака Захара Тарасовича «Випромінювання гідроакустичних сигналів циліндричними п’єзокерамічними перетворювачами з екранами», використані:

- при виконанні розрахунків звукових полів циліндричних перетворювачів по контракту №15DMAC/YZD589UA від 28.08.2015 р. з КНР;

- при розробці перетворювачів антени виробу, створюваного по ДКР «Зірниця-58250» (державний реєстраційний номер №0107И000073Т)


http://rada.kpi.ua/files/dissertation/d ... k_Z.T..pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про новий корвет

Повідомлення alex999 » 19 квітня 2017 08:57

Цим документом засвідчуємо, що розробка Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова (НУК) – технічний проект «Дистанційно керований підводний апарат для надводного корабля» (шифр – КНПА-58250), № державної реєстрації 0109U005256 (науковий керівник д.т.н., проф.. Блінцов В.С., виконавець – м.н.с. Авдєєва О.А.) використана у Державному підприємстві «Дослідно-проектний центр кораблебудування» Державного концерну «Укроборонпром» при виконанні Державного оборонного замовлення зі створення перспективного корабля класу «корвет» проекту 58250.

Група і вид впровадження: VIII-нова техніка і технологія; III-виконання проектних робіт.

Найменування документів, які підтверджують впровадження: Звіт про науково-дослдну роботу по договору від 01.01.2009 р. №1731 «Складова частина ДКР, шифр «КНПА-58250».

Ефективність впровадження розробки:

а) науково-технічні переваги полягають у розробці дистанційно керованого самохідного підводного апарату корабельного базування, який забезпечує висвітлення підводної обстановки в районах базування і тимчасової якірної стоянки корабля проекту 58250 та нейтралізацію виявлених загроз кораблю шляхом доставки до джерел загроз адекватних засобів знешкодження; визначені Замовником тактико-технічні характеристики дистанційно керованого самохідного підводного апарату корабельного базування досягнуто шляхом розробки та використання у технічному проекті низки інноваційних науково-технічних рішень у напрямках електроенергетики, електромеханіки та систем автоматичного керування режимами підводного апарата, а також оптимальних конструктивних рішень при загальній компоновці його вузлів і систем;

б) соціально-економічні переваги полягають у заміні водолазних технологій висвітлення підводної обстановки та нейтралізації загроз на роботизовані (безлюдні) підводні технології, а також у підвищенні якості і продуктивності виконуваних підводних робіт;

в) економічний ефект – не розраховувався.

Перспективи розширення впровадження полягають у розробці на базі створеного технічного проекту багатоцільового дистанційно керованого самохідного підводного апарату для ВМС ЗС України.


http://opu.ua/upload/files/diss/new_dis ... vdeeva.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 1057
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Re: Про новий корвет

Повідомлення stailker » 19 квітня 2017 14:20

Зображення
 

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 1057
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Re: Про новий корвет

Повідомлення stailker » 19 квітня 2017 21:59

у корвета уже готовы секции к соединению, всего их 11 штук

 

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 1057
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Re: Про новий корвет

Повідомлення stailker » 16 вересня 2017 09:24

Він наголосив на необхідності добудови багатоцільового корвета пр.58250 «Володимир Великий» і повідомив про рішення виділити для цього у 2017 р. фінансування в межах 1 млрд 200 млн грн. Командувач дав слово зробити усе від нього залежне для добудови корвета, тим більше, що справа набирає також політичного забарвлення, оскільки в рамках підписаних контрактів залучено більше 100 вітчизняних та іноземних підприємств і фірм, якими для нового корабля створено 28 зразків ОВТ, механізмів, агрегатів та систем озброєння. Створення корабля здійснюється на підставі “Державної цільової оборонної програми будівництва кораблів класу “корвет” за проектом 58250” від 09.11.11 р. № 1150. З 2014 р. фінансування програми припинено. Відновлення добудови корвета при наявності фінансування реально можливе з 2018 р.

З урахуванням певних змін, що ускладнюють Україні під час війни закупку деяких зразків ОВТ за кордоном, прийнято рішення про розробку для корвета вітчизняних ракетних систем (ударна та ППО), проте артилерію доведеться купувати за кордоном (Італія, Швейцарія, Китай). Відтак, у кращому випадку, корвет може бути спущено на воду у 2020 р., а завершення добудови слід очікувати не раніше 2023 р.

Що ж стосується ударної компоненти, то розробка технічного проекту РКА пр. 58261 типу «Лань» все ще триває. Також не готова поки що і морська версія ПКР «Нептун», до речі, потрібна також для озброєння нового корвета. Триває поки що розробка берегової версії ПКР, у 2016 р. успішно відбулися два випробувальних кидкових пуски макетів ракет. За повідомленням розробника, у 2017 р. заплановано пуск ПКР на максимальну дальність (280 км).
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про новий корвет

Повідомлення alex999 » 20 жовтня 2017 10:51

Чому завмер проект 58250

Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 31617
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Про новий корвет

Повідомлення Adam » 05 червня 2018 08:23

Коштів на відновлення будівництва корвету "Володимир Великий" немає – ЗМІ
Понеділок, 4 червня 2018, 18:08

У держбюджеті немає фінансування у розмірі 1,361 мільярда гривень, заявлених минулого року, на відновлення будівництва корвету серії "Володимир Великий".

Про це заявив командуючий Військово-морськими силами ЗСУ віце-адмірал Ігор Воронченко на загальних зборах Асоціації суднобудівельників "Укрсудпром" наприкінці травня у Миколаєві, повідомляє "Український мілітарний портал".

"Констатую факт: вроді б то всі мужі державні підписують постанову, але кошти рахують після того, як підписали. Проходить лист буквально 2 тижні тому, що немає в державі коштів відповідних", - сказав Воронченко.



Він додав, що з цього приводу звернувся до нардепів, до президента, і нині розглядається питання, щоб "у другому півріччі цього року кошти були знайдені".

Воронченко також нагадав, що програма корвет залучає близько 200 підприємств, на яких працює орієнтовно 9 тисяч осіб.

Як повідомлялося, відповідно до постанови уряду "Про внесення змін до Державної цільової оборонної програми будівництва кораблів класу "корвет" за проектом 58250" № 879 від 22 листопада з 2017 року планувалося відновити фінансування будівництва корабля класу "корвет" проекту 58250.

Відповідно до цієї програми перший корабель має бути переданий Військово-морським Силам України вже у 2022 році.

Корвет проекту 58250 – перспективний багатоцільовий бойовий корабель, розроблений миколаївським державним підприємством "Дослідно-проектний центр кораблебудування" для потреб Військово-морських сил України. Розробка проекту була завершена у 2008 році, а будівництво першого корабля почалося у травні 2011 року, спуск на воду спочатку планувався у 2012 році.

Всього було заплановано побудувати до 2026 року 10-12 кораблів проекту 58250, в тому числі 4 повинні були увійти до складу українського флоту 2021 року. Згодом серію було зменшено до 4-х одиниць.

З того часу строки завершення будівництва неодноразово переносилися, у 2017 озвучили намір здати перший корабель у 2022 році.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про новий корвет

Повідомлення alex999 » 06 липня 2018 10:17

ЗАЯВЛЕНИЕ ОТНОСИТЕЛЬНО ПРИЗНАНИЯ БАНКРОТОМ ПАО «ЧЕРНОМОРСКИЙ СУДОСТРОИТЕЛЬНЫЙ ЗАВОД» И ОТКРЫТИЯ ЛИКВИДАЦИОННОЙ ПРОЦЕДУРЫ ОБЩЕСТВА
05 Июля 2018
3 июля Хозяйственный суд Николаевской области постановил прекратить процедуру санации ПАО «Черноморский судостроительный завод» (ЧСЗ, Николаев), признать банкротом и открыть ликвидационную процедуру общества. Судебная инстанция констатировала, что система мероприятий по возобновлению платежеспособности ПАО «ЧСЗ», ранее утвержденных соответствующим судебным решением в составе плана санации, не смогла быть реализована и предотвратить банкротство должника.

Данное решение является прямым следствием деструктивной позиции Генеральной прокуратуры Украины.

Еще в июле 2017 года по ходатайству следователей Генпрокуратуры в рамках расследования дела о якобы невыполнении инвестиционных обязательств при приватизации ЧСЗ в 2003-2012 годах на все имущество предприятия и на эмитированные им акции был наложен арест. Существование данного ареста делало невозможным выполнение плана санации и финансового оздоровления, подразумевающего среди прочего реализацию имущества, не связанного с производственной деятельностью, с целью удовлетворения требований кредиторов.

14 июня 2018 года руководитель санацией ПАО "ЧСЗ" Александр Остапенко обращался с официальным письмом к Генеральному прокурору Юрию Луценко, в котором указал, что фактически удержание арестов на имущество и акции Общества блокирует мероприятия, предусмотренные планом санации, срок которого истекал 1 июля.

Особое внимание Генпрокуратуры руководитель санацией обращал на государственную программу строительства серии корветов, которая была приостановлена из-за отсутствия финансирования. В 2014 году головное судно серии, готовность которого на сегодня составляет порядка 17%, было законсервировано. Рабочей группой при Министерстве обороны Украины, созданной для решения проблемных вопросов упомянутой государственной программы, был рассмотрен и оценен как перспективный вариант выделения из состава ПАО "ЧСЗ" нового предприятия с соответствующим переходом к нему всех прав обязанностей по проекту. Соответствующие мероприятия были включены в план санации и утверждены судебным решением, обязательным для выполнения его на всей территории Украины с момента вступления в силу. Общее собрание акционеров ПАО "ЧСЗ" в декабре 2017 года одобрило выделение из состава общества нового ПАО "Судостроительная компания "Корвет" с уставным фондом 5,168 млн грн. Однако из-за существующих арестов решение общего собрания осталось нереализованным. А. Остапенко отмечал в официальном письме, что с момента регистрации уголовного производства прошло уже 13 месяцев, чего вполне достаточно для проведения полного и непредвзятого досудебного расследования. Он предупреждал, что ПАО "ЧСЗ" намерено обратиться в Печерский районный суд Киева с иском о снятии арестов и попросил Ю. Луценко учесть интересы государства при формировании правовой позиции представителей ГПУ в суде.

Тем не менее, 26 июня на заседании в Печерском районном суде Киева представители ГПУ настояли на сохранении ареста и суд согласился с их сомнительной аргументацией. Примечательно, что в судебном заседании следователь и прокурор открыто заявляли, что их основная задача с помощью уголовного преследования запустить процесс реприватизации предприятия, к имуществу которого, как известно по информации СМИ, проявляют повышенный интерес некоторые владельцы судостроительных активов.

В этой связи, следуя букве закона, комитет кредиторов вынужден был констатировать невозможность выполнения плана санации и обратиться в суд с ходатайством о прекращении санации и открытии ликвидационной процедуры. Данное обращение было поддержано представителями государственных учреждений и ведомств, требования которых включены в реестр кредиторов ПАО.

Таким образом, позиция прокуратуры привела к ликвидации ведущего предприятия военного кораблестроения Украины и убыткам для государственного бюджета. Будут потеряны 74 млн грн авансов по договорам с нерезидентами. Также неразрешенная ситуация с арестами ведет к дальнейшему удорожанию проекта. С момента начала строительства его стоимость превысила прогнозный показатель уже на 1,4 млрд грн. К тому же, вероятность реализации государственной программы стала стремиться к нулю. Т.к. аресты не позволили выделить из состава общества новое ПАО "Судостроительная компания "Корвет", это привело к тому, что построенный корпус корвета будет включен в ликвидационную массу для дальнейшей реализации. Мы подготовили обращение в Службу безопасности Украины с просьбой разобраться с антигосударственной позицией представителей ГПУ.

http://smart-maritime.com/ru/pressroom/ ... om-pao-ch/

Звідки з'явилось 1,4 млрд.грн.? Чи це мається на увазі різниця на курсі долара/інфляції/зарплати порівняно з 2009 роком?
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
Ярослав Мезенцев
Member
Member
 
Повідомлень: 3055
З нами з:
10 березня 2006 11:09

Re: Про новий корвет

Повідомлення Ярослав Мезенцев » 06 липня 2018 11:36

Чуркин и за ним Новинский выполнили свою задачу - предприятие уничтожено. Украина отказалась от его реанимации за госсчет.
Предлагаю вывести в ров - и расстрелять!!!
 

Isidor
Member
Member
 
Повідомлень: 95
З нами з:
14 жовтня 2017 15:15

Re: Про новий корвет

Повідомлення Isidor » 06 липня 2018 21:41

Ярослав Мезенцев написав: Украина отказалась от его реанимации за госсчет.


Я так думаю, що в такий сентенції слово Україна потрібно писати з маленької літери та брати в лапки ("україна"). Звісно - це ж Завод,а не Приватбанк! І головне - що всі ці "фахівці та експерти" водночас і "прокурори та судді". І до прірви готові вести і розстріляти? А якщо вийде навпаки, "за базар" хто відповість? "Хазяїн" зробив собі "безвіз"на Сейшели, а інші куди?
А що до 1,4 млрд. - це ті суми, які "госсчет" заборгував (офіційно признано МОУ) з 2014 р. двом основним виконавцям програми створення корвету, які два роки (до 2016 р.) своїми ресурсами підтримували державу. І зараз підтримують, бо і документація (більше 4000 одиниць примірників, без урахування тиражу) і "залізо" (більше 1000 т конструкцій та комплектуючого обладнання)) знаходяться на відповідальному зберіганні (а це великі витрати), а представники МОУ кожен квартал складають про це акти.
 

Аватар користувача
Ярослав Мезенцев
Member
Member
 
Повідомлень: 3055
З нами з:
10 березня 2006 11:09

Re: Про новий корвет

Повідомлення Ярослав Мезенцев » 14 липня 2018 10:10

Isidor написав:
Ярослав Мезенцев написав: Украина отказалась от его реанимации за госсчет.


Я так думаю, що в такий сентенції слово Україна потрібно писати з маленької літери та брати в лапки ("україна"). Звісно - це ж Завод,а не Приватбанк! І головне - що всі ці "фахівці та експерти" водночас і "прокурори та судді". І до прірви готові вести і розстріляти? А якщо вийде навпаки, "за базар" хто відповість? "Хазяїн" зробив собі "безвіз"на Сейшели, а інші куди?
А що до 1,4 млрд. - це ті суми, які "госсчет" заборгував (офіційно признано МОУ) з 2014 р. двом основним виконавцям програми створення корвету, які два роки (до 2016 р.) своїми ресурсами підтримували державу. І зараз підтримують, бо і документація (більше 4000 одиниць примірників, без урахування тиражу) і "залізо" (більше 1000 т конструкцій та комплектуючого обладнання)) знаходяться на відповідальному зберіганні (а це великі витрати), а представники МОУ кожен квартал складають про це акти.



Я повторюсь снова - Чуркин и Новинский выполнили свою задачу и уничтожили завод. При мне Чуркин резал на лом то, что было на заводе "на ответственном хранении" и вывозил медь госрезерва. Я еще успел отфоткать макеты самолетов и оборудование, оставшееся с реализации проектов авианесущих кораблей. Но потом вообще все на лом начали резать. И так активно, что перехитрили самих себя. Срезали и продали тросы с нескольких кранов, а потом не смогли продать сами краны. Таким образом собирали деньги на выплату Фонду госимущества за приватизацию ЧСЗ (там на несколько частей было поделено, но полностью все равно не оплатили).

Потом Новинский закрыл долги Чуркина перед ФГИ, и продолжил уничтожение завода. При нем ушли последние сварщики, способные формировать носовую часть корабля. "Вербовщики" с Адмиралтейских верфей и калининградского "Янтаря" экзаменовали сварщиков прямо на ЧСЗ, отбирая нужных по квалификации.

Размещение проекта корабля именно на ЧСЗ - это все было обманом с самого начала, чтобы утопить его в этом болоте Новинского. Похоже, русские валили проект через контроль над его "строительством" и "ответственным хранением".
Предлагаю вывести в ров - и расстрелять!!!
 

Isidor
Member
Member
 
Повідомлень: 95
З нами з:
14 жовтня 2017 15:15

Re: Про новий корвет

Повідомлення Isidor » 16 липня 2018 20:21

Ярослав Мезенцев написав:
Я повторюсь снова - Чуркин и Новинский выполнили свою задачу и уничтожили завод. При мне Чуркин резал на лом то, что было на заводе "на ответственном хранении" и вывозил медь госрезерва. Я еще успел отфоткать макеты самолетов и оборудование, оставшееся с реализации проектов авианесущих кораблей. Но потом вообще все на лом начали резать.
Я не сторонник Чуркиных-Новинских, но не нужно ничего перевирать.
Ну меди на заводе практически не было, т.к. завод цветным литьем не занимался с середины 90-х. А макеты самолета и вертолета - это не более чем цветной металлолом, который после сдачи 105 заказа ("Кузнецова") в 1990 г. никому был не нужен. Зато могли бы очень пригодиться сертифицированные декомпрессионные камеры со спасателя "Гиндукуш", которые в это время резали на "государственном заводе им.61 комунара", да и не только камеры. И ничего из комплектующих с "ответственного хранения" вы не фотографировали, оно все было грифованное и находилось в закрытой таре. Так и храниться частично до сих пор. Гриф не снят. А часть, под охраной автоматчиков, было вывезено в Киев, во времена секретаря РНБО Порошенко.

Потом Новинский закрыл долги Чуркина перед ФГИ, и продолжил уничтожение завода. При нем ушли последние сварщики, способные формировать носовую часть корабля.
[i]Кстати о "сварщиках". В этом вопросе вы просто некомпетентны. Сложные конструкций судов и кораблей (а это не только носовые части) формируют не сварщики, а судосборщики. Сварщики проводят окончательную обварку. Эти же ребята собирали оконечности корвета, а сейчас собирают корпуса гражданских судов.[/i]

Размещение проекта корабля именно на ЧСЗ - это все было обманом с самого начала, чтобы утопить его в этом болоте Новинского. Похоже, русские валили проект через контроль над его "строительством" и "ответственным хранением".

На последнем этапе тендера оставались два игрока "ЧСЗ" и "Залив". С ваших слов та тендерная комиссия, которая принимала решение о выборе завода- строителя (николаевские конструкторы, военпреды, моряки из Севастополя) - это все были "пособники Новинского", лгуны и враги? Кстати, они все живы и здоровы, все служат Украине и не советую после таких слов попадаться им на глаза. Они сделали все, чтобы корвет остался в Николаеве, а не в Крыму. Можете ругать Новинского, но правда такова: ни при Тимошенко, ни при Ющенко на строительство корвета не дали ни копейки! А при Новинском-Азарове, не взирая на сопротивление и Минфина и даже минобороны Саламатина - деньги завод на корвет получал! Последний аванс завод на сборку корпуса получил во второй половине 2013 года! Отработал этот аванс до октября 2014! Это все подтверждено фактзатратами, реально собранными конструкциями и закупленным комплектующим оборудованием (и фотографии есть!). Поменьше бы политизированных заявлений всяких "экспердов с фотоаппаратами" дело бы лучше делалось. [/u]
 

Поперед.Далі

Повернутись до Флот

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей