Перспективи Флоту

Модератори: Global Moderators, News

Volodya
Member
Member
 
Повідомлень: 54
З нами з:
24 січня 2018 21:51

Re: Перспективи Флоту

Повідомлення Volodya » 01 липня 2018 15:38

Isidor в 90-ті роки державне підприємство "СБЗ "ЛК" ледве пережило, були випадки, коли по 2 роки!!! не виплачували заробітну плату. Тому, те, що роз'їхалися фахівці вина явно не приватних власників. Ви дарма так марите "державною власністю". Порошенко зумів побудувати ТНК "Рошен" з менеджментом та технологіями на рівні світових лідерів. Скажу більше. Клайпедска кондитерска фабрика, яку Порошенко придбав у Литві у 2007 році, всього за 5 років збільшила виробництво з 80 тон солодощів в місяць до 1290 тон. І це все досягалось українським менеджментом, який спеціально відкомандирували в Литву. Хочу нагадати, що Клайпедска кондитерска фабрика була приватизована ще в 1990 році і німецькі інвестори навіть близько не показали того результату, чого досяг Порошенко. Це один з прикладів, чому Порошенка поважають у бізнес колах та серед політиків країн ЄС. Зважаючи на це, я не думаю, що держава могла бути більш ефективним власником "СБЗ "ЛК" ніж Порошенко. Основна проблема для Кузні - це відсутність замовлень. Не з хорошого життя вони почали створювати гранатомети та бронемашини.
"Зрадофілам" хоч тризуб над Кремлем постав – скажуть, що криво (С) Порошенко
 

Volodya
Member
Member
 
Повідомлень: 54
З нами з:
24 січня 2018 21:51

Re: Перспективи Флоту

Повідомлення Volodya » 01 липня 2018 15:59

Adam написав:Про всяк випадок, Volodya, я тежпройду ваш «детектор брехні», оскільки дуже критично відношуся до тієї банди, що зараз обкрадає Україну:

1. Крим — український (хоча особисто я хотів би бачити його частково кримсько-татарським у рамках державної автономії).
2. Україна воює на Донбасі з Росією та росіянами.

Дякую за відповідь!

alex999 Ви не дали конкретну відповідь на питання. Те, що Україна недостатньо активно працювала над Донбасом і Кримом, ми і так знаємо. То чий Крим, і з ким Україна воює на Донбасі?
"Зрадофілам" хоч тризуб над Кремлем постав – скажуть, що криво (С) Порошенко
 

Isidor
Member
Member
 
Повідомлень: 72
З нами з:
14 жовтня 2017 15:15

Re: Перспективи Флоту

Повідомлення Isidor » 01 липня 2018 20:28

Volodya написав:Isidor в 90-ті роки державне підприємство "СБЗ "ЛК" ледве пережило, були випадки, коли по 2 роки!!! не виплачували заробітну плату. Тому, те, що роз'їхалися фахівці вина явно не приватних власників. Ви дарма так марите "державною власністю". Порошенко зумів побудувати ТНК "Рошен" з менеджментом та технологіями на рівні світових лідерів. Скажу більше. Клайпедска кондитерска фабрика, яку Порошенко придбав у Литві у 2007 році, всього за 5 років збільшила виробництво з 80 тон солодощів в місяць до 1290 тон. І це все досягалось українським менеджментом, який спеціально відкомандирували в Литву. Хочу нагадати, що Клайпедска кондитерска фабрика була приватизована ще в 1990 році і німецькі інвестори навіть близько не показали того результату, чого досяг Порошенко. Це один з прикладів, чому Порошенка поважають у бізнес колах та серед політиків країн ЄС. Зважаючи на це, я не думаю, що держава могла бути більш ефективним власником "СБЗ "ЛК" ніж Порошенко. Основна проблема для Кузні - це відсутність замовлень. Не з хорошого життя вони почали створювати гранатомети та бронемашини.

По-перше, в 90-х роках на більшості українських суднобудівних заводів наступив кризис "жанру" "красних директорів". Вони не змогли працювати в нових умовах. Так і ЗЛК, який очолював Д.Черненко.
По-друге. Пішла приватизація. І цей завод перший було приватизовано - 1995 році. Але виживав він, приватизований діючою командою, за рахунок добудови та розпродажу радянського запасу (траулерів, суднового обладнання, а потім і станочного парку, і гектарів території у центрі Києва (на Комінтерна). І якщо "Основна проблема для Кузні - це відсутність замовлень", то це був і є великий мінус "менеджменту", який його приватизував!
По-третє. Не дуже цікаво, як збільшила виробництво у 1995 р. "Клайпедска кондитерска фабрика", а потім і Липетська, більш цікаво як в той же час зріс випуск суден на Клайпедскому заводі "Балтія" (за допомогою миколаївського менеджменту), на ЧСЗ, на "Заливі" та на ХСЗ. Но це вже історія, яку не потрібно ні замовчувати переписуючи, ні приукрашати.
В четверте. Щодо управління власністю, то наша держава (через своїх чиновників), на жаль, керівник некудишній. Ні стратегії, ні тактики, ні бізнес-мотивованності....
 

Поперед.

Повернутись до Флот

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron