Підводні апарати

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Підводні апарати

Повідомлення alex999 » 20 листопада 2017 22:01

Блінцов В.С., д.т.н., професор
Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова

ВИКОРИСТАННЯ ІСНУЮЧИХ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗРАЗКІВ ПІДВОДНОЇ РОБОТОТЕХНІКИ В ІНТЕРЕСАХ ВМС ЗС УКРАЇНИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ.
РОЗРОБКА ПЕРСПЕКТИВНИХ ЗРАЗКІВ ПІДВОДНОЇ РОБОТОТЕХНІКИ З МЕТОЮ ВІЙСЬКОВОГО ТА ПОДВІЙНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ


Підводна робототехніка є ефективним технічним засобом впровадження безлюдних технологій військового та подвійного призначення у морську діяльність. На цей час в Україні створено та успішно використовується у наукових дослідженнях та у задачах Державної служби України з надзвичайних ситуацій низка підводних апаратів-роботів пошукового та технологічного типів. До 2014 року такі роботи проводилась і в інтересах ВМС ЗС України, у результаті чого було поставлено на озброєння два зразка телекерованих підводних апаратів. Проте, на цей час діяльність вітчизняних науковців у напрямках проектування і побудови засобів підводної робототехніки проводиться лише на волонтерських засадах. Так, за останні три роки у Національному університеті кораблебудування імені адмірала Макарова запроектовано декілька підводних систем пошуково-обстежувального, інспекційного, транспортно-технологічного та протимінного призначення, побудовано та випробувано три телекеровані підводні апарати-роботи, один з яких передано до ВМС ЗС України у підконтрольну експлуатацію як навчально-тренувальних зразок. Колективом університету виконуються ініціативні проекти створення засобів морської робототехніки для висвітлення морської обстановки у територіальних водах держави, для виконання антитерористичних, протидиверсійних та протимінних операцій на мілководді, готується власне судно забезпечення для випробувань та ефективного використання створюваних зразків.

Однак, на сьогодні волонтерські принципи розробки і створення сучасних засобів підводної робототехніки в інтересах ВМС ЗС України та інших вітчизняних організацій, які проводять охоронну та оборонну діяльність на морі, є застарілими за формою та гальмівними за результативністю. На цей час актуальним для вітчизняної військово- морської науки є прикладне науково-технічне завдання створення та передачі до бойових підрозділів серійних зразків підводних апаратів- роботів та систем на їх основі для комплексного розв’язання триєдиної оборонної задачі:
- висвітлення морської обстановки у територіальних водах держави;
- формування інформації для цілевказування на об’єкти несанкціонованої морської діяльності у територіальних водах держави;
- вжиття заходів, які б унеможливили несанкціоновану морську діяльності у територіальних водах держави.

Найбільш ефективним шляхом реалізації такого прикладного науково-технічне завдання започаткування «Державної програми розробки і створення засобів морської роботехніки військового та подвійного призначення».

http://mon.gov.ua/content/%D0%94%D1%96% ... /tezu5.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Підводні апарати

Повідомлення alex999 » 28 січня 2018 10:39

• На протязі 2017 року у ВМС ЗС України успішно використовувався телекерований підводний апарат-робот «МР-1» , який був спроектований та побудований в НДІ підводної техніки НУК та на волонтерських засадах переданий Командуванню ВМС ЗС України.

• На замовлення МОН України виконувалась держбюджетна НДР №2047, шифр «Апарат» (Для службового користування»)

• На замовлення підприємства Державного концерну «Укроборонпром» виконується НДР «Розробка, супровід, виготовлення та випробування зразка вантажного саморухомого телекерованого підводного носія у комплекті з технічною документацією», шифр «ВСПН».


https://drive.google.com/file/d/0B6rziI ... yRGNr/view
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Підводні апарати

Повідомлення alex999 » 28 січня 2018 22:36

Автономний підводний робот "Скарус-1"

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Підводні апарати

Повідомлення alex999 » 28 січня 2018 22:38

Телекеровані підводні апарати серії "Дельта"

Зображення

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Підводні апарати

Повідомлення alex999 » 28 січня 2018 22:40

Телекеровані підводні апарати серії "Атлеш"

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Підводні апарати

Повідомлення alex999 » 28 січня 2018 22:42

Телекерований підводний апарат "КНПА"

Зображення
Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Підводні апарати

Повідомлення alex999 » 28 січня 2018 22:44

Телекеровані підводні апарати серії "Гідрограф"

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Підводні апарати

Повідомлення alex999 » 29 січня 2018 08:09

СУЧАСНІ ЗАВДАННЯ СТВОРЕННЯ БАГАТОЦІЛЬОВОГО МОРСЬКОГО БЕЗПІЛОТНОГО КОМПЛЕКСУ

Відомо, що основною сферою застосування БМБК є участь у морських операціях:
– наукові дослідження водних акваторій (гідрофізика, гідрохімія, екологія, археологія тощо);
– виробничі й інспекційні роботи на надводних і підводних об’єктах морської інфраструктури;
– ведення надводної й підводної розвідки мінеральних ресурсів на акваторіях Азовського і Чорного морів;
– пошукові й аварійно-рятувальні роботи на морі;
– висвітлення оперативної обстановки на морських акваторіях, включаючи підводну, надводну й повітряну обстановку на визначених акваторіях територіального моря України;
– ведення протимінної й протидиверсійної боротьби на морі;
– надання допомоги кораблям Морської охорони Держприкордонслужби України.

Виходячи із завдань, які сьогодні стоять перед організаціями України, доцільним є створення таких видів засобів морської робототехніки (ЗМР) широкого призначення для оперативної діяльності в Азово-Чорноморському басейні [2]:

– самохідних автономних підводних апаратів (АПА, в англомовній літературі — Аutonomous Underwater Vehicle, AUV) — для наукових досліджень морських акваторій, висвітлення підводної обстановки на захищених акваторіях (морських і річкових водних транспортних шляхах, фарватерах і портах), оборонних завдань (прихованого розгортання на морському дні стаціонарних систем озброєння й військової техніки, ураження надводних і підводних
цілей тощо);

– донних підводних апаратів (ДПА, в англомовній літературі — Bottomed Underwater Vehicle, BUV) — для наукових досліджень морського середовища й висвітлення підводної обстановки на контрольованих акваторіях);

– несамохідних опускних (прив’язних) підводних апаратів (ОПА) — для взяття проб води й ґрунту, відеообстеження донної поверхні й підводних об’єктів;

– буксированих підводних апаратів і систем (БПА, в англомовній літературі — Towed Underwater Vehicle, TUV) — для обстеження донної поверхні й водної товщі на великих за площею акваторіях з високою продуктивністю, створення цифрових карт донної поверхні й виявлених на ній підводних об’єктів;

– самохідних прив’язних підводних апаратів (ППА, в англомовній літературі — Remotely Operated Vehicle, ROV) — для виконання науково-дослідних, інспекційних, пошукових, аварійно-рятувальних, протимінних, протидиверсійних та антитерористичних морських операцій;

– малорозмірних безекіпажних надводних суден (МНС, в англомовній літературі — Unmanned Surface Vehіcles, USV) — для оперативного природоохоронного моніторингу морської обстановки, контролю доступу на захищені акваторії, висвітлення надводної й підводної обстановки та її цифрового картографування, а також для ураження надводних і підводних цілей;

– малорозмірних гібридних (надводно-підводних) суден (МГС, в англомовній літературі — Hybrid Unmanned Surface Vehіcles, HSV) — для оперативного висвітлення надводної й підводної обстановки та її цифрового картографування, а також для прихованої доставки озброєння й військової техніки на певну акваторію й ураження надводних і підводних цілей.

Перелік видів ЗМР широкого призначення для моніторингу акваторій Азово-Чорноморського басейну наведено на рис. 6 [3], де скороченням СН позначено судна-носії ППА, що повинні забезпечити доставку ППА у визначений район моря, а цифрові характеристики мають такі значення:
– чисельник — дальність ходу в морських милях;
– знаменник — робоча глибина занурення для підводних складових ЗМР.


Зображення

Автономні підводні апарати доцільно використовувати для довготривалих дослідницьких і пошукових підводних місій, а також для прихованих складових військово-морських операцій: розвідки морських комунікацій і портових акваторій противника, розгортання на морському дні спеціальної (зокрема, розвідувальної) апаратури, а також як носії морської зброї [4].

Прив’язні підводні апарати можна застосовувати для високопродуктивного пошуку підводних цілей (БПА — для оперативного виконання обстежень донної поверхні на великих за площею акваторіях, ППА — для допошуку й обстеження підводних об’єктів у реальному часі, виконання технічних робіт під водою за допомогою начіпних інструментів і приладів — маніпуляторів, різаків тощо [4].

Малорозмірними надводними суднами (катерами) доцільно послуговуватися для оперативного висвітлення морської обстановки на власних акваторіях. Такі БМС також можуть бути носіями морської ударної зброї [4]. Малорозмірні гібридні (надводно-підводні) судна є відносно новим і перспективним видом морської техніки для проведення спецоперацій на захищених акваторіях, технічні вимоги до них наразі розробляються [4].

Безпілотні літальні апарати (малорозмірні літаки, гелікоптери) доцільно використовувати для ведення повітряного обстеження акваторій і пошукових робіт на морі із застосуванням з приморських баз і борту суден, які виконують завдання в територіальних водах України. Такі засоби морської робототехніки також можуть стати носіями спеціальних засобів ураження класу «повітря – земля» [4].

Розробка наукових основ створення ЗМР, які комплексно розв’язують проблему висвітлення підводної, надводної й повітряної обстановки у виключній (морській) економічній зоні, територіальному морі й внутрішніх водах України, утворить теоретичне підґрунтя для інтеграції зусиль вітчизняних науковців і проектувальників на вирішення завдання створення вітчизняних ЗМР як питання загальнодержавного значення [5−7].

До основних завдань створення ЗМР віднесемо [8, 9]:
– розробку концепції єдиної системи моніторингу підводної, надводної й повітряної обстановки в територіальних водах України з автоматизованим й автоматичним керуванням;
– опрацювання теоретичних основ проектування надводної, підводної й авіаційної складових ЗМР як елементів єдиного комплексу, призначених для висвітлення підводної обстановки;
– розвиток основ теорії автоматизованого й автоматичного керування в реальному часі багатоцільовими морськими безекіпажними апаратами;
– створення прикладних інженерних методик синтезу узагальнених структур систем автоматизованого й автоматичного керування ЗМР і законів керування автономним рухом АПА, ППА, МНС і БЛА в умовах невизначеності зовнішніх збурень і нестаціонарності просторових характеристик виявлених морських рухомих об’єктів;
– удосконалення технології комп’ютерного моделювання й дослідження процесів керування автономним і груповим узгодженим рухом підводного, надводного і авіаційного компонентів ЗМР в умовах невизначеності зовнішніх збурень і нестаціонарності просторових характеристик виявлених морських рухомих об’єктів;
– створення діючих макетів складових ЗМР у складі малорозмірних підводного, надводного й літального апаратів з дослідним зразком системи автоматизованого й автоматичного керування;
– виготовлення й лабораторні та морські натурні випробування дослідних зразків складових ЗМР;
– розробку навчального обладнання для підготовки операторів ЗМР.

Упровадження ЗМР у морську практику дозволить скоротити рівень капітальних витрат і підвищити ефективність морських робіт за рахунок введення безлюдних технологій і застосування режимів автоматизованого й автоматичного керування й забезпечить суттєві переваги порівняно з традиційними (пілотованими) морськими технологіями, зокрема [3]:
– повну відсутність ризику для життя людини;
– низьку залежність від гідрокліматичних умов району застосування;
– низькі експлуатаційні витрати;
– високий рівень оперативності й достовірності інформації про морське середовище.

Це дає змогу порушити питання щодо започаткування галузевої програми розробки й створення ЗМР в інтересах організацій України та інших міністерств України, які проводять активну виробничу діяльність на морі [3].

Крім того, такий вид наукоємної продукції може мати успіх на зовнішньому ринку й бути джерелом валютних надходжень для бюджету України.

ВИСНОВКИ.

До першочергових завдань зі створення й впровадження БМБК слід віднести:
– розробку й обґрунтування нових для України безекіпажних (роботизованих) технологій збору й оперативного оновлення інформації про надводну й підводну обстановку як складової ефективного управління морською діяльністю України в мирний час, кризових ситуаціях й особливий період;
– створення та обґрунтування нових для України методів проектного менеджменту в напряму будівництва БМБК.

У зв’язку з цим необхідно запровадити нові роботизовані технології висвітлення надводної й підводної обстановки, розробити нову теорію застосування БМБК і тактику їх використання для проведення пошукових, науково-дослідницьких, протимінних, антитерористичних і протидиверсійних морських операцій.


http://jnn.nuos.edu.ua/article/download/107451/102381
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Підводні апарати

Повідомлення alex999 » 19 червня 2018 08:38

ГЛИБОКОВОДНИЙ АВТОНОМНИЙ ПІДНІМАЛЬНИЙ ПРИСТРІЙ /АПП/

Роботу АПП засновано на продувці гнучкої оболонки, що розкривається генерованим воднем, у результаті реакції забортної води з гідрореагуючим складом (ГРС).

Пристрій складається з генератора водню, заряду ГРС, розміщеного усередині генератора, і гнучкої оболонки, що продувається.

АПП розміщується на палубі підводного апарата (ПА) на спеціальній рамі, у вихідном у стані зі складеною оболонкою і доставляється до затонулого об'єкта. Він має позитивну плавучість і втримується в такому стані на рамі за допомогою пневмозамків.

Забортна вода через відкритий нижній люк генератора надходить у його порожнину в процесі занурення. У контакті з нижніми шарами заряду ГРС із води виробляється порціонний водень, що компенсує зростання зовнішнього тиску й зберігає плавучість пристрою практично постійною.

Запуск АПП здійснюється подачею гідроакустичного сигналу з ПА на відкриття пневматичних замків, що втримують гнучку оболонку, яка продувається, у складеному стані. Оболонка розпрямляється під впливом генерованого водню. Набувши позитивної плавучості, АПП разом з об'єктом спливає на поверхню.

Використання водню як піднімальної сили дає можливість застосовувати пристрій практично на будь-яких глибинах Світового океану.

Раціональне компонування конструктивних елементів забезпечує АПП саморозвантаження корпусу від зовнішнього тиску.

Мінімальні масогабаритні характеристики, простота й безпека експлуатації. Застосовується для підйому затонулих об'єктів, а також виносу напрямних тросів для великотоннажних об'єктів; доставки встаткування й конструкцій для підводних нафтогазопроводів на задану глибину; освоєння природних ресурсів Світового океану (видобуток залізомарганцевих конкрецій).

Закічена дослідно-конструкторська робота. Виготовлено два дослідних зразки пристрою.


Зображення

http://ipmach.kharkov.ua/downloads/prop ... posals.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

zil1991
Member
Member
 
Повідомлень: 84
З нами з:
21 грудня 2017 00:57

Re: Підводні апарати

Повідомлення zil1991 » 21 червня 2018 00:06

так є ж фірма Миколаївська яка виготовляє якийсь безпілотник підводний і той безпілотник вже десь у Сирії навіть засвітився
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Підводні апарати

Повідомлення alex999 » 03 жовтня 2018 08:32

Система цифрового гiдроакустичного зв’язку в умовах мiлководних акустичних хвилеводiв є необхiдним елементом для розгортання i роботи по дослiдженню свiтового океану за допомогою датчикiв, сенсорiв, автономних безпiлотних пiдводних апаратiв (АБПА). Оскiльки корабель не може одночасно монiторити великi простори океану протягом тривалого часу на великих площах и в широкому дiапазонi глибин застосовуються АБПА i датчики, якi обмiнюються данними по бездротовим каналам зв’язку. Бездротовий зв’язок дає широкi можливостi для об’єднання цiлого класу автономних апаратiв в єдину iнформацiйну мережу з можливiстю оперативного керування i монiторингу обстановки. Можна залишати стацiонарнi, або дрейфуючi датчики на довгий час для збору даних без необхiдностi тримати плавзасоби поблизу, одночасно отримувати даннi з широкої мережi таких засобiв, що будуть покривати значнi об’єми акваторiй. Оперативнiсть розгортання засобiв для монiторингу акваторiй також є сильною стороною АБПА. Для забезпечення надiйної роботи АБПА, оперативного зв’язку i управлiння АБПА з кораблем, монiторингу широкої акваторiї силами групи АБПА очевидною є необхiднiсть розробки продуктивного, надiйного i високоефективного бездротового зв’язку в морi i океанi. Серед засобiв, що забезпечують бездротовий зв’язок в товщi води найбiльш ефективними, надiйними i унiверсальними є засоби цифрового гiдроакустичного (ЦГА) зв’язку.

Складнiсть структури акустичних полiв в хвилеводах призводить до зиження продуктивностi систем цифрового гiдроакустичного (ЦГА) зв’язку в мiлководних каналах аж до їх повної непрацездатностi. Цей факт призводить до необхiдностi розробки пiдходу по зменшенню впливу iнтерференцiї, дисперсiй i мiжчастотної взаємодiї на продуктивнiсть ЦГА. Основне протирiччя, що постає перед розробником полягає в наступному:

∙ Необхiдно збiльшувати частоти з’вязку для збiльшення швидкостi передачi даних i зменшення впливу дисперсiї на складний акустичний сигнал.
∙ Необхiдно зменшувати частоту для зменшення впливу неоднорiдностей в хвилеводi i збiльшення дальностi зв’язку.

Приведене протирiччя вимагає вiд розробника пошуку компромiсу i адаптацiї до конкретних умов. Це призводить до неможливостi розробки унiверсальних засобiв ЦГА зв’язку, що будуть адаптованi до будь-яких умов, або до вкрай невисокої продуктивностi таких засобiв. В роботі представлено один з можливих алгоритмiв пошуку компромiсного рiшення, а саме систему адаптацiї до умов каналу. Представлена система експериментально перевiрена i пiдтвердила свою ефективнiсть.

1. Розроблена модель гiдроакусичного каналу дозволяє прогнозувати ефективнiсть обраної реалiзацiї системи кодового гiдроакустичного зв’язу з урахуванням особливостей розповсюдження акустичних iмпульсiв в акустичних хвилеводах.

2. Детально розглянутий вплив дисперсiї на форму акустичного iмпульсу є основою для вибору функцiї на основi якої проводиться розширенням спектру сигналу i є базисом для розробленого в роботi методу адаптацiї до умов каналу.

3. Аналiз областей сингулярностi в хвилеводi дозволяє рекомендувати використання сигналiв з розширенням спектру, що зменшить вплив частотних завмирань в каналi i дозволить збiльшити надiйнiсть системи ЦГА зв’язку.

4. Отриманi в роботi кривi, що вiдображають зв’язок швидкостi передачi даних з розряднiстю використовуваного коду, шириною робочої смуги частот, тривалiстю акустичного iмпульсу для кодового гiдроакустичного зв’язку в мiлкому морi є основою для моделювання ефективностi систем ЦГА зв’язку.

5. Розроблений метод динамiчної адаптацiї до умов каналу знижує вплив iнтерференцiї i дисперсiї дозволяє значно пiдвищити продуктивнiсть ЦГА зв’язку.

6. Експериментальне пiдтвердження наявнiсть в ГА каналi вихорiв потоку акустичної енергiї є пiдтвердженням адекватностi обраної моделi, надає строге пояснення явища частотних завмирань в каналi, є важливим фактором для моделювання ЦГА зв’язку в мiлкому морi.

7. Результати дисертацiйної роботи впровадженi в Державному пiдприємствi «Київський науково дослiдний iнститут гiдроприладiв» при виконаннi розрахункiв та моделюванні розповсюдження звукових хвиль для задачі звукопідводного зв'язку в мілкому морі по контракту № STE-1-31-K/KE-17 вiд 18.04.2017р. з РК, що пiдтверджується вiдповiдним актів впровадження.

http://rada.kpi.ua/files/dissertation/d ... %20N.D.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Підводні апарати

Повідомлення alex999 » 11 жовтня 2018 19:57

Схема системи роботизованого висвітлення морської обстановки в єдиному інформаційному просторі
(НДІ підводної техніки Національного університету кораблебудування ім.адмірала Макарова)

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Підводні апарати

Повідомлення alex999 » 19 жовтня 2018 10:26

Національний Університет Кораблебудування ім. адмірала Макарова
4 октября в 10:00

Учебно-научное судно «Дельта» возобновит исследовательские работы

Судну «Дельта» уже 55 лет. За такой срок на нем смогли обучиться, пройти плавпрактику и провести массу экспедиций не только студенты, но и ученые. Как рассказал проректор по научной работе НУК им. адмирала Макарова Владимир Блинцов, одно из первых исследований «Дельты» было проведено в рамках экспедиции в Италию, в частности, в Неаполь. Речь идет о научной работе университета еще в 1990-е годы.

По словам проректора, судно «Дельта» пробовали использовать по разному назначению: как коммерческое плавательное средство, как транспортного перевозчика, некоторое время корабль даже стоял у пирса.

«Но с конца 2000-х судно «Дельта» стало базовым для прохождения практики студентами», - заявил Владимир Блинцов. Как рассказал проректор, одной из серьёзных экспедиций, по заданию МЧС Украины, стала работа с взрывоопасными предметами. Когда за 3 недели им удалось обнаружить порядка сотни потенциально опасных объектов, которые впоследствии, обезвредили.

Позже были и другие экспедиции. Но, со временем, судно «Дельта» исчерпало свои ресурсы, и его поставили у причала, хотя и при этом также проводили исследовательские работы. Несколько лет подряд дальнейшая судьба судна была не известна, потому что средств для восстановления «Дельты» у НУК имени адмирала Макарова не было. Так продолжалось до того момента, пока руководство университета не возглавила новая команда, во главе с ректором Евгением Трушляковым. Именно он обратился к руководству ЧСЗ, к другим судоремонтным компаниям, к представителям бизнеса, с просьбой помочь возродить к жизни учебно-научное судно «Дельта». Благодаря этому, в 2018 году моторную яхту поставили на ремонт на завод ЧСЗ, где она находится по сегодняшний момент.

«Сейчас «Дельта» стоит в гавани. В ее восстановлении участвуют не только судоремонтные компании, но и студенты, преподаватели НУК, а также члены экипажа судна. Благодаря всем причастным, ректору, проректорам НУК, мы оказались на ремонте, на заводе ЧСЗ. Мы очень признательны всем. Надеемся, долго мы здесь не простоим и в ближайшее время отправимся на воду выполнять исследовательские задания. Судно к этому готово, хотя ему 55 лет. Но это не так много, учитывая, что его практически полностью восстановят», - рассказал 2 механик моторной яхты «Дельта», Олег Древятников.

Как сообщил директор судоремонтной компании ЮСК Сергей Бурковец, исследовательское судно проходит доковый ремонт: проводится замена металла, очистка корпуса, покраска и другие восстановительные работы.

«На мой взгляд надо отдавать долги, если есть такая возможность. Я сам выпускник НКИ, и очень благодарен преподавателям за те знания, которые получил во время обучения. И конечно, когда ректор НУК имени адмирала Макарова Евгений Трушляков обратился к нам и предложил поучаствовать в проекте по восстановлению судна «Дельта», мы с удовольствием согласились. Образовалась группа небезразличных николаевцев, в которую вошли представители завода ЧСЗ, «Смартмаритайм групп», компании ЮСК и другие. Нас объединила одна цель – снова ввести в строй судно «Дельта» и доказать, что корабелам море по колено», - поделился Сергей Бурковец. По его мнению, такое судно необходимо, поскольку на нем проводят исследовательские работы на большой воде, и учат морскому делу студентов. А нет ничего более ценного, подчеркнул директор компании ЮСК, чем практика непосредственно в море. Благодаря судну «Дельта» николаевских моряков и ученых знают далеко за пределами Украины. Сергей Бурковец сказал, что в наших силах сделать так, чтобы слава о николаевских корабелах оставалась реальностью всегда.


Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

https://www.facebook.com/nuos.uk/posts/ ... __tn__=K-R
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Підводні апарати

Повідомлення alex999 » 16 листопада 2018 01:09

Науково-дослідницькому інституту підводної техніки НУК – 25

У 2018 році Науково-дослідницькому інституту (НДІ) підводної техніки НУК під керівництвом проректора з наукової роботи проф. В. С. Блінцова виповнилося 25 років. З цієї нагоди, 31 жовтня співробітниками відділу обслуговування Наукової бібліотеки НУК в НН ІАЕ була проведена пізнавальна година «Дослідження морських глибин».

З особливою гордістю про підводні апарати розповів засновник власної наукової школи В. С. Блінцов. У своїй розповіді він зазначив, що під його керівництвом, а також із його з особистою участю, створювались підводні апарати, розроблялись та на практиці відпрацьовувались нові технології виконання підводно-технічних робіт на різних видах гідротехнічних споруд. У сучасному світі підводні апарати-роботи виконують різноманітні завдання з обстеження підводного простору, інколи відшукуючи скарби минулого. Професор В. С. Блінцов розповів про можливості підводних апаратів, поділився своїм досвідом та спогадами про експедиції, учасники яких демонстрували, окрім творчого підходу та професійної майстерності, ще й особисту мужність та взаємодопомогу. Його розповідь супроводжувалась демонстрацією підводних відеозйомок. Планів у Володимира Степановича багато, тому що дуже багато перспективних напрямків для морської діяльності, а головне – створювати техніку і технології, будувати, експериментувати й застосовувати нові види підводних апаратів, які повинні замінити водолаза.

З презентацією підводних апаратів, які були створені НДІ, виступив к. т. н. Г. В. Бабкін, викладач кафедри електричної інженерії суднових та роботизованих комплексів. На сьогоднішній день це 18 унікальних багатофункціональних апаратів, які використовуються з науково-дослідницькою метою. Ці апарати брали участь у багатьох наукових, пошукових та археологічних підводних дослідженнях на Чорному та Азовському морях, морі Уедделла (Антарктида), Балтійському морі.

Викладач кафедри електричної інженерії суднових та роботизованих комплексів А. М. Войтасик показав відеоролик, в якому було продемонстровано можливості підводних апаратів, розроблених та виготовлених НДІ. Ці підводні апарати – найновіше досягнення в галузі підводної техніки. Деякі з них, на сьогоднішній день, не мають аналогів у світі.

Всі присутні з цікавістю слухали розповіді. Викладачі, співробітники, студенти і гості мали можливість ознайомитись із деякими макетами підводних апаратів. На стенді були представлені технічні характеристики підводних апаратів, грамоти, якими були нагороджені винахідники, та фотоколаж з життя під час експедицій і випробувань підводних апаратів.

Співробітниками відділу обслуговування Наукової бібліотеки НУК в НН ІАЕ було організовано книжкову виставку «Підводні рухомі об’єкти», та перегляди: «Матеріали науково-технічних конференцій», «Збірники наукових праць НУК», «Наукова школа професора Блінцова В. С.».


http://www.nuos.edu.ua/vazhlyvi-novyn/n ... iky-nuk-25
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3648
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Підводні апарати

Повідомлення alex999 » 18 листопада 2018 09:09

Науково-дослідний інститут підводної техніки

Зображення

http://smi.nuos.edu.ua/index.php/smi/is ... nload/10/5
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Поперед.

Повернутись до Флот

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron