
Модератори: Global Moderators, News
На засаді ОЕС також може бути створено лазерний сенсор, діапазон дальності дії якого становить від 3 до 0,5 м та швидкості наближення до об’єкта порядку 950 м/с з кутом підходу до 45
напевно 2016р, пост з фото за цей рік.alex999 написав:Стенд компанії "Енерготехпром" на виставці "Зброя і безпека"-2017
General Dead написав:напевно 2016р, пост з фото за цей рік.
alex999 написав:В продовження теми лазерних підривачів viewtopic.php?p=245640#p245640
http://mon.gov.ua/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0 ... ikova.pptxНа засаді ОЕС також може бути створено лазерний сенсор, діапазон дальності дії якого становить від 3 до 0,5 м та швидкості наближення до об’єкта порядку 950 м/с з кутом підходу до 45
http://mon.gov.ua/content/%D0%94%D1%96% ... a-2016.pdf
stailker написав:цікаво, де саме область використання?
Оптико-електронний датчик цілі (ОЕДЦ), діапазон дальності дії якого визначається використанням в боєприпасах з кумулятивним пропалюванням при великій швидкості наближення з відповідним кутом підходу.
оптико-електронний датчик цілі для модернізації підривачів боєприпасів систем РСЗО.
Системами наведення снаряда за зображенням об’єкта ми почали займатися 30 років тому на замовлення Росії. На жаль, за останні 26 років жодного замовлення від оборонних відомств України ми так і не отримали. Зараз уже майже три роки триває процес узгодження програми робіт з Укроборонпромом.
подальше виконання ДКР „Кончар-2” та ДКР „Ковш” неможливе внаслідок незавершення освоєння технології спікання та прокатки твердосплавних заготовок вітчизняними підприємствами, в той же час на проведення зазначених робіт лише в 2007-2008 роках використано майже 1,9 млн гривень.(!!! – "велетенські" гроші, на тлі "стадіонів", хюндаїв", "автобанів", "депутатів", "межигірь" і т.д.)
Між Державним науково-виробничим підприємством «Алкон-твердосплав» Науково-технологічного концерну «Алкон» Національно академії наук України (замовник) та Інститутом надтвердих матеріалів ім. В. М. Бакуля Національної академії наук України (виконавець) 01.10.2007 року було укладено державний контракт з оборонного замовлення №3910, відповідно до умов якого замовник доручає, а виконавець зобов'язується виконати роботи (надати послуги), пов'язані із забезпеченням потреб оборони і національної безпеки відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2007 року №731-4 ДКР «Розробка конструкцій нестандартних пристроїв, оснащення, засобів малої механізації і технологічних інструкцій приготування сумішей, пресування та спікання для серійного виробництва заготовок з важких сплавів для виробу «Кончар-2». Замовник зобов'язаний прийняти роботи або послуги і оплатити їх.
На виконання умов контракту, а саме етапу №1 «Проведення дослідження по впливу технологічних параметрів на властивості зразків, виготовлених на промисловому обладнанні. Розробка РКД на пристрої та оснастку», сторонами було підписано акт здачі-приймання науково-технічної продукції від 25 грудня 2007 року, де зазначається, що робота по договору виконана в повному обсязі і у встановлений термін. Загальна сума авансу, перерахована за виконання 1 етапу склала 90 000,00 грн.
На виконання умов контракту, які стосуються етапу 2.2. «Розробка РКД на засоби малої механізації, вдосконалення технологічних процесів стосовно промислового обладнання» позивач виконав роботи в повному обсязі та у встановлений термін, про що свідчить підписаний обома сторонами акт здачі-приймання науково-технічної продукції від 08.12.2008 року про те, що виконана робота відповідає вимогам договору та належним чином оформлена.
Вартість робіт по другому етапу становить 60 000,00 грн.
Отже, взяті на себе за контрактом зобов'язання позивач виконав належним чином, в той час як відповідач не здійснив оплату виконаних робіт в розмірі 60 000,00 грн.
Вказаний розмір заборгованості також підтверджується актами звірки взаєморозрахунків між сторонами від 01.11.2012 року та від 16.01.2013 року, які містяться в матеріалах справи та не заперечується відповідачем у відзиві.
Однако, нельзя не отметить, что в отчетном году путем участия в тендерах нам удалось получить в качестве инвестиций бюджетные средства, которые освоены в полном объеме на следующие направления:
...
- выполнение работ по подготовке серийного производства изделия «Кончар-2» - 1,3 млн. грн.
...
О.Турчинов наголосив на необхідності розробити і реалізувати Державну програму виробництва українських боєприпасів.
15.06.2016
Щодо … "Державної програми виробництва українських боєприпасів" … такої програми не передбачено.
21.07.2016
Вопрос: Ранее Вы заявляли, что Минобороны отказывается от реализации проекта "Сапсан". Это вызвало критические комментарии экспертов, поскольку в этот проект уже были вложены существенные средства. Не преждевременное ли это решение и чем оно аргументировано?
Ответ: На сегодняшний день Министерство обороны Украины осуществляет мероприятия по реформированию Вооруженных сил Украины и создания их новой модели. В ней просто не предусмотрено применение такого ракетного комплекса как "Сапсан". В связи с этим в Министерстве обороны и Генеральном штабе Вооруженных сил Украины принято решение относительно нецелесообразности дальнейшей реализации проекта "Сапсан".
Повернутись до Вогнепальна зброя та піхотне озброєння
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість