[ЗСУД] Авіація

Модератори: Global Moderators, Альтернатива

sergei-lvov
Member
Member
 
Повідомлень: 451
З нами з:
11 квітня 2011 00:54

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення sergei-lvov » 03 грудня 2014 16:54

atez написав:Сікорський - російський великодержавний шовініст. Але теоретично можливість працювати в УД можна припустити.

Все це правда, але російського великодержавного шовініста звали Іван Іванович і помер він ЄМНІП взимку 1918/19 років. А от щодо погляди Ігора Івановича мені наразі невідомі. З іншого боку, до кінця 20-х він більшою мірою животів в Америці, тоді як Київ - це дім.
 

sergei-lvov
Member
Member
 
Повідомлень: 451
З нами з:
11 квітня 2011 00:54

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення sergei-lvov » 03 грудня 2014 17:02

gazon написав:Ну із заводами більш-менш зрозуміло, а з авіаконструкторами що??? Може повернемо Сікорського з Америки!?

Григорович сидів у Криму, Гуревич теж був десь на півдні, Лебедєв (фіг зна чи він авіаконструктор, але інженер і власник то точно), Калинін, Сікорський
ГРИГОРАШВИЛИ (ГРЕГОР) МИХАИЛ ЛЕОНТЬЕВИЧ, СТРУКОВ МИХАИЛ
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1630
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення pustomelyk » 25 жовтня 2015 21:40

Давно тут не мріяли про минуле :D
Начиркаю трохи того, що мені бачиться хоч якось чітко.

Авіаконструкторами у нас Григорович і Калінін, з другої половини додадуться Неман і Антонов. Не сприймайте, як - більш нікого! :D

Ровиток ДеКа подібний до того, що відбувся в теперішній реальності. Головні відмінності - вища кваліфікація ІТР і організаторів і вища технологічна дисципліна. Прагнемо досягнути організації виробництва якнайближчої до рівня Фордівської. Власне, це повинно відбуватися по всій промисловості, де краще, де - як вийде. Як наслідок, наші аналоги М-85 і їх похідних запрацюють раніше. Наприклад той-таки м-85 у 1935, а може і у 1934, якщо раніше про ліцензію поклопочемось, уже буде в серії.

Озброєння.
До середини 30х безальтернативно - наша варіація М1919. Мені вона бачиться більш подібною до Британської, зі стрільбою з відкритого замка. І з перемиканням напрямку подачі стрічки. От тільки пиляти доведеться починати самим ще у середині 20х. Можна разом з Кольтом або ФН. Я б і для піхотних такі "зручності" повводив. Припустимо, ліцензію на Браунінг купуємо десь у 1925-26, модернізований чекаємо на 1930р.
Плюс до середини 1930х маємо допиляти наш 12,7мм Браунінг М2НВ. І починаючи з того часу він стане основною зброєю.
Що з авіаційними гарматами буде, я визначитись не можу. Можемо, звичайно, купувати ліцензії на Ерликони з Іспано-Сюізами і мадсенами, а разом з тим ще й намагатись маштабувати Браунінгівський кулемет до 20-23мм калібру, але, чим закінчиться, я вам не скажу.
Додам ще волюнтаристську вимогу розташовувати озброєння у фюзеляжі винищувачів. Для смаку :D

Про особистості. я б ще Супруна повернув до України. Хай навіть з комуністичними бджолами у голові. Вони йому допоможуть до Іспанії добровольцем махнути. Все одно потім повернеться.

Для початку досить.
Як буде натхнення, пізніше вкину про конструкції на озброєнні. Поки пару картинок.
Зображення Зображення
Зображення
Зображення
 

Аватар користувача
gazon
Member
Member
 
Повідомлень: 41
З нами з:
23 квітня 2009 17:02
Звідки: Волинь

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення gazon » 02 листопада 2015 23:24

pustomelyk написав:Давно тут не мріяли про минуле :D
Начиркаю трохи того, що мені бачиться хоч якось чітко.

Авіаконструкторами у нас Григорович і Калінін, з другої половини додадуться Неман і Антонов. Не сприймайте, як - більш нікого! :D

Ровиток ДеКа подібний до того, що відбувся в теперішній реальності. Головні відмінності - вища кваліфікація ІТР і організаторів і вища технологічна дисципліна. Прагнемо досягнути організації виробництва якнайближчої до рівня Фордівської. Власне, це повинно відбуватися по всій промисловості, де краще, де - як вийде. Як наслідок, наші аналоги М-85 і їх похідних запрацюють раніше. Наприклад той-таки м-85 у 1935, а може і у 1934, якщо раніше про ліцензію поклопочемось, уже буде в серії.

Озброєння.
До середини 30х безальтернативно - наша варіація М1919. Мені вона бачиться більш подібною до Британської, зі стрільбою з відкритого замка. І з перемиканням напрямку подачі стрічки. От тільки пиляти доведеться починати самим ще у середині 20х. Можна разом з Кольтом або ФН. Я б і для піхотних такі "зручності" повводив. Припустимо, ліцензію на Браунінг купуємо десь у 1925-26, модернізований чекаємо на 1930р.
Плюс до середини 1930х маємо допиляти наш 12,7мм Браунінг М2НВ. І починаючи з того часу він стане основною зброєю.
Що з авіаційними гарматами буде, я визначитись не можу. Можемо, звичайно, купувати ліцензії на Ерликони з Іспано-Сюізами і мадсенами, а разом з тим ще й намагатись маштабувати Браунінгівський кулемет до 20-23мм калібру, але, чим закінчиться, я вам не скажу.
Додам ще волюнтаристську вимогу розташовувати озброєння у фюзеляжі винищувачів. Для смаку :D

Про особистості. я б ще Супруна повернув до України. Хай навіть з комуністичними бджолами у голові. Вони йому допоможуть до Іспанії добровольцем махнути. Все одно потім повернеться.

Шановний pustomelyk, а звідки у нас Антонов, якщо він в Україні (УРСР) з'явився тільки в 1952-му???
Борітеся — поборете! Вам бог помагає! За вас правда, за вас слава. І воля святая! /Т.Г. Шевченко/
Форум альтернативної історії Української Держави 1918р.http://ud.ukrbb.net
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1630
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення pustomelyk » 03 листопада 2015 22:21

gazon
пардон, занесло за інерцією. Значить, хтось інший буде.
:pardon:
 

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 3068
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення thrary » 08 червня 2016 10:07

atez написав:Сікорський - російський великодержавний шовініст. Але теоретично можливість працювати в УД можна припустити.


Зображення
 

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 3068
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення thrary » 08 червня 2016 10:09

sergei-lvov написав:
atez написав:Сікорський - російський великодержавний шовініст. Але теоретично можливість працювати в УД можна припустити.

Все це правда, але російського великодержавного шовініста звали Іван Іванович і помер він ЄМНІП взимку 1918/19 років. А от щодо погляди Ігора Івановича мені наразі невідомі. З іншого боку, до кінця 20-х він більшою мірою животів в Америці, тоді як Київ - це дім.


Такий самий великодержавний шовініст. Від слова Україна у нього ротом йшла розкішна фіолетова піна:

Зображення
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1630
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення pustomelyk » 08 червня 2016 23:23

А за гроші? :D
Мені бачиться, тому Сікорському, якого ми знаємо, в Україні буде тісно. Хай собі їде.
Нам і Григоровича з Калініним, Неманом, можливо Касьяненками і ще кимось, кого не знаємо і про кого не здогадуємось, вистачить на все.
А до них ще ж різні Юнкерси з Дорньє та інший закордон.
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1630
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення pustomelyk » 15 жовтня 2018 20:45

Випадково виявив, що наш дописувач тишком-нишком, не "рекламуючи" тут) (чому?), промальовує свій варіант авіації УД: http://aviation-ud.blogspot.com/
:good:
Прохання, якщо є ще десь Ваші думки на цю тему, дайте знати.
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7658
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення Oleh Nemchinov » 16 жовтня 2018 08:58

Зображення
Прийшла повістка - іди служити!
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2078
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення atez » 21 жовтня 2018 08:57

pustomelyk написав:Випадково виявив, що наш дописувач тишком-нишком, не "рекламуючи" тут) (чому?), промальовує свій варіант авіації УД: http://aviation-ud.blogspot.com/
:good:
Прохання, якщо є ще десь Ваші думки на цю тему, дайте знати.

Та я в принципі вже з рік як пішов з усіляких форумів - вирішив, що надто багато часу забирають. Завів собі кілька затишних блогів й пописую для власного задоволення :)
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2078
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення atez » 26 травня 2019 17:06

Про Казенний авіаційний завод:
початок - https://aviation-ud.blogspot.com/2018/12/blog-post_24.html
продовження - https://aviation-ud.blogspot.com/2019/05/blog-post.html
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1630
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення pustomelyk » 03 липня 2019 19:52

atez
Каюсь, не дуже уважно вчитувався у художнє оформлення.
На час подій десь у Криму має бути Григорович, не забудьте забрати до нас :D
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1630
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення pustomelyk » 05 серпня 2019 22:54

atez
Про Гном і Рон
Цель договора — покупка права постройки мотора Ю‑VI‑480 л. с., с последующим развитием этого типа мотора (за отдельную плату), и получение техпомощи на постановку производства этих моторов. Указанный тип мотора был выбран УВВС как современный тип боевого мощного мотора с воздушным охлаждением для постановки его на самолеты собственной конструкции. В настоящее время мотор ставится на самолеты истребительного типа И‑4. Необходимость приобретения лицензии на этот мотор диктовалась отсутствием такого типа моторов в нашем производстве и большим распространением их за границей.

Договор заключен 24 августа 1928 г. сроком на 5 лет, т. е. по 24 августа 1933 г. Стоимость всего договора определяется в 250 тыс. долларов. Дополнительным обязательством по этому договору является покупка Авиатрестом (для УВВС) на основе особого договора 250 моторов Ю‑VI по цене 6 тыс. долларов за мотор с прямой передачей и 6,9 тыс. — за мотор с редуктором. Уплачено по настоящее время фирме всего 150 тыс. долларов.

Постановка производства указанного мотора осуществляется Авиатрестом на заводе № 29 в Запорожье. От фирмы к настоящему времени получены все материалы, предусмотренные договором и необходимые для постановки производства. В настоящее время заводом заканчивается намеченный план развертывания производства в части изготовления рабочих чертежей, приспособлений и инструмента, и пущены в производство мелкие детали. На завод поступила первая партия закупленных за границей поковок, моделей и образцовых алюминиевых отливок. В соответствии с договором от фирмы поступают периодически дополнительные сведения о текущих изменениях мотора, производимых фирмой.

Для приемки и ознакомления с материалами фирмы, а также ознакомления с производством, в истекшем 1928/29 г. Авиатрестом было командировано за границу на завод «Гном и Рон» 4 специалиста. В текущем году намечается для более детального изучения отдельных процессов производства командирование 8 чел., из коих: 5 — рабочих и 3 — инженера. Авиатрестом намечен в конце текущего года выпуск первой партии опытных моторов в количестве 5 шт.

Необходимо отметить те затруднения, которые переживала сама фирма при сдаче УВВС по особому договору, упомянутому выше, первых партий указанных моторов и которые заключались, в главнейшем, в недостаточной мощности моторов (вместо 480 сил получалось 420), поломке коленчатых валов и выплавлении шатунного подшипника. Эти недостатки задержали сдачу моторов более чем на полгода и послужили причиной того, что фирма предоставила нам безвозмездное право на получение чертежей мотора последующего типа Ю‑VII. Впоследствии отмеченные затруднения фирмой, судя по удовлетворительному 50‑часовому испытанию за границей переделанного ею мотора, изжиты. Окончательных заключений по этому вопросу, однако, к нам еще не поступало. В связи с отмеченным возможны затруднения в этой части и на заводе № 29.

Отношение фирмы к выполнению своих основных обязательств по договору нельзя считать в полной мере удовлетворительным, так:

1) чертежи, полученные от фирмы, при детальном ознакомлении с ними, содержали в себе ряд неточностей и ошибок, потребовавших своего устранения путем соответствующей проработки чертежей на заводе № 29;

2) заказанный через фирму за границей режущий и мерительный инструмент для производства мотора Ю‑VI оказался в некоторой части несоответствующим по своим размерам.

http://istmat.info/node/30378
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2078
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення atez » 07 серпня 2019 19:29

pustomelyk - Бєня знаєт за облаву! :)
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Поперед.

Повернутись до Альтернатива

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей

cron