МАЗ-Богдан-Козак

Модератори: Global Moderators, News

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 3083
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення thrary » 17 вересня 2019 09:11

Дуже дивно, бо хто наразі лобіює МАЗ?
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4517
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення alex999 » 17 вересня 2019 09:36

thrary написав:Дуже дивно, бо хто наразі лобіює МАЗ?


Тендер було оголошено у травні, відбувся 21 серпня. Пєтіного "сєвєрно-южного" дебіла-клєптомана кишнули 29 серпня. Кількість "прохвесійних захисників-патрійотів" у МО (невідомої державної належності) напевно залишилась така сама як і після павліка лєбєдєва.

Я думаю цю аферу з гівномазами та іншим приватно-викрутковим непотрібом Україна ще довго буде відхаркувати.
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 3083
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення thrary » 17 вересня 2019 10:31

alex999 написав:
thrary написав:Дуже дивно, бо хто наразі лобіює МАЗ?


Тендер було оголошено у травні, відбувся 21 серпня. Пєтіного "сєвєрно-южного" дебіла-клєптомана кишнули 29 серпня. Кількість "прохвесійних захисників-патрійотів" у МО (невідомої державної належності) напевно залишилась така сама як і після павліка лєбєдєва.

Я думаю цю аферу з гівномазами та іншим приватно-викрутковим непотрібом Україна ще довго буде відхаркувати.



Ну, що вони робили разом з Практикою на перший погляд якесь право на існування мало.
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1688
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення pustomelyk » 20 жовтня 2019 20:33

Десь тут ховається відповідь на viewtopic.php?f=43&t=18863&start=45#p284677
лист міністра Степана Полторака 2017 року до уряду, у якому він просив залишити прийнятий критерій – заборона підприємствам, продукція яких менш ніж на 60% складається з деталей українського виробництва (локалізація виробництва), брати участь в державних оборонних закупівлях
Потім
було прийнято рішення – купувати їх у тих, у кого рівень локалізації більший

https://inforesist.org/ua/u-spravi-glad ... ziv-u-zsu/
З.І.
на той час локалізація “Богданів” становила лише 26%, а Кразів – 75,4%
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15366
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 20 жовтня 2019 21:40

alex999 аферу з гівномазами


приватно-викрутковим непотрібом


alex999 я трохи по-офтоплю про тендер від АТ «Укргазвидобування»

В конце минувшего лета "украинец" и "белорус" сошлись в заочном поединке. Компания АО "Укргаздобыча" объявила тендер на приобретение 40 седельных тягачей повышенной проходимости с колесной формулой 6х6 с ожидаемой общей стоимостью 134.880.000 гривен (примерно 4,8 млн долларов на тот момент). Свои заявки подали представители ЧАО "АвтоКрАЗ" и ОАО "МАЗ" (соответственно ООО "Торговый дом АвтоКрАЗ" и ООО "Современные грузовики"), а также еще три компании-дилера, представлявшие марки MAN, Mercedes-Benz и Renault.

Заказчик выставил следующие требования к автомобилям: двигатель - Евро-5 мощностью не менее 440 л.с.; коробка передач - механическая с числом ступеней не менее 14; допустимая полная масса полуприцепа при буксировке по дорогам с твердым покрытием - не менее 38.000 кг; нагрузка на ССУ - не менее 18.000 кг; все мосты - с межосевыми и межколесными блокировками дифференциалов; ошиновка - с протектором для бездорожья (при этом на второй и третьей осях - двускатная); кабина - со спальным местом. По оснащению: кондиционер; бортовой компьютер; цифровой тахограф; двусторонний видеорегистратор; зеркала заднего вида с подогревом и электрорегулированием; электростеклоподъемники; автономный отопитель; предпусковой подогреватель.

Кременчуг заявил на тендер модификацию КрАЗ-6510T6-500 с механической 16-ступенчатой коробкой передач, Минск - тягач МАЗ-643228 с 460-сильным мотором Weichai WP12 Евро-5 и КПП ZF 16S2525TO.

В ходе торгов ТД АвтоКрАЗ сделал самое выгодное ценовое предложение - 115,8 млн гривен. Однако оно было отклонено, так как не соответствовало требованиям документации (представленные документы противоречили один другому; отсутствовали документы на серийное изготовление). В результате победителем тендера было объявлено ООО "Современные грузовики" с ценовым предложением 122,64 млн гривен. Таким образом, АО "Укргаздобыча" закупит 40 седельных тягачей МАЗ-643228. Договор на поставку был заключен 22 ноября. Для Минска это важная победа.
https://www.abw.by/novosti/commercial/207560
Зображення
Зображення


шо ми бачім - Ах, йозеф, йозеф (три два китайца красят яйца) - тільки у краза ще й КД у безладі :(
здесь водки нет
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4517
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення alex999 » 21 жовтня 2019 09:16

congo написав:alex999 я трохи по-офтоплю

Ви вирішили мені нагадати про відсутність в Україні таких понять як "стратегія розвитку" і "національні інтереси"? Дякую, мені це давно відомо.


congo написав:у краза ще й КД у безладі

Ви уважно вивчили документацію того тендеру (під час, начебто, війни) організації (якою керує держава) з "залізобетонними" аргументами на користь військово-політичного союзника окупанта, а не вітчизняного виробника?

Чи Вам нагадати, як "сєвєро-южноє" міністерство оборони (незрозумілої державної належності) малювало в умовах тендеру "МАЗ або аналоги"?
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15366
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 21 жовтня 2019 11:25

alex999 написав:Ви вирішили мені нагадати про відсутність в Україні таких понять як "стратегія розвитку" і "національні інтереси"? Дякую, мені це давно відомо.


таки "стратегія розвитку" і "національні інтереси" це конструкт, абсолютно беззмістовний, звичайне бла-бла-бла, риторичні прийоми

Ви уважно вивчили документацію того тендеру (під час, начебто, війни) організації (якою керує держава) з "залізобетонними" аргументами на користь військово-політичного союзника окупанта, а не вітчизняного виробника?

Ні, не вивчав, (представленные документы противоречили один другому; отсутствовали документы на серийное изготовление) мені цього достатньо

Чи Вам нагадати, як "сєвєро-южноє" міністерство оборони (незрозумілої державної належності) малювало в умовах тендеру "МАЗ або аналоги"?

я Вам навів порівняння, двух перелицьованих китайців, тіпа білоруса і тіпа українця
а Ви з експресією , мені про те що Живаго це тіпа національні інтереси, а "богдан" антинаціональні
здесь водки нет
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1688
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення pustomelyk » 21 жовтня 2019 21:20

congo
От мені просто цікаво, за 7М грн можна дати кандидату в переможці можливість виправити помилки в документації? Під час допуску на тендер тих помилок не бачили або вони не були перепоною. А потім, коли з'ясувалося, що КрАЗ запропонував нижчу ціну, прозріли. :shock:
Що до "отсутствовали документы на серийное изготовление", гадаю, КрАЗ саме цю модель серійно не виробляє. Правда, не виключно, що й МАЗ свою модель серійно не виробляє, але тамтешня дівчинка з відділу збуту значно далі від української прокуратури, тому може склепати будь-які документи.
я Вам навів порівняння, двух перелицьованих китайців, тіпа білоруса і тіпа українця

Я от чомусь впевнений, що у нашому "китайці" українських деталей і т.п. більше ніж у білоруському. Хочете довести протилежне?
А автоскладальний завод №2 з його МАЗами і Гладковський у РНБО - саме про національні інтереси.
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15366
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 21 жовтня 2019 21:33

pustomelyk в переможці можливість виправити помилки в документації?


ой... думаю що такі помилки не виправляються - шлях від дослідного зразка до серійного - дуже не близький
українських деталей і т.п. більше ніж у білоруському. Хочете довести протилежне

ні не хочу, бо під лозунгами "підтримки вітчизняного виробника" убили український автопром, майже трохи більше чим повністтю.
лозунгами "підтримки вітчизняного виробника" - прибили тваринництво
і т.д.
Приєднані файли
Цінова пропозиція після аукціону.pdf
(497.61 Кб) Завантажено 6 разів
здесь водки нет
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15366
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 21 жовтня 2019 21:53

pustomelyk
от білоруси - отримали такий
Зображення
Зображення
здесь водки нет
 

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 3083
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення thrary » 22 жовтня 2019 12:31

pustomelyk написав:congo
А автоскладальний завод №2 з його МАЗами і Гладковський у РНБО - саме про національні інтереси.


От цей товариш стверджує, що у КРАЗа на момент прийняття рішення не міг збирати у потрібних обсягах.

http://www.dsnews.ua/politics/-gruzovik ... 2019080000
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4517
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення alex999 » 22 жовтня 2019 13:17

thrary написав:От цей товариш стверджує, що у КРАЗа на момент прийняття рішення не міг збирати у потрібних обсягах.

http://www.dsnews.ua/politics/-gruzovik ... 2019080000


Михаил ЖИРОХОВ
Военный эксперт

:lol: :lol: :lol:

Далі по тексту - ставший вже звичним фонтан жироховсько-ікспердної маячні.


Йому цей вислів треба на фамільному гербі намалювати

Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1688
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення pustomelyk » 22 жовтня 2019 13:50

thrary написав:От цей товариш стверджує, що у КРАЗа на момент прийняття рішення не міг збирати у потрібних обсягах.

Про завантаженість потужностей не зле було б керівництво КрАЗу послухати. І згадати, що з ними МО не розраховувалось за поставлену продукцію, натомість зробило передплату Богдану.
Але, припустимо. А АС№2 Богдан не міг на той момент організувати збирання КрАЗ "Сержант" замість МАЗ-6317? Сира машина? А МАЗ після переобладнання
китайским двигателем, коробкой передач Fast Gear и сцеплением Hummer Kupplungen турецкого производства
не сирий?

congo
А на що я у Ваших посиланнях мав звернути увагу? Бо у довідці від мінінфраструктури говориться, затверджені наступні моделі МАЗ. І шо? :D
Про підтримку свого виробника іншим разом.
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4517
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення alex999 » 22 жовтня 2019 14:41

pustomelyk написав:Про завантаженість потужностей не зле було б керівництво КрАЗу послухати.


- Насколько у КрАЗа загружены мощности?

- Около 25%

https://biz.liga.net/all/avto/interview ... it-armiyu-


В этом году мы также надеялись и на бОльшие заказы наших силовиков, но, в отличие от 2014 года, у нас не закупала технику Нацгвардия, погранвойска, да и ВСУ заказали меньше, чем мы рассчитывали. Вместо этого в Украину много заходит иностранной техники, и, как не прискорбно, ее активно продвигают чиновники разных уровней, закупают наши муниципалитеты, облгосадминистрации, госструктуры. В том числе продолжают закупать российскую технику – чего я просто не понимаю.

Госслужба по чрезвычайным ситуациям красиво рассказывала о прозрачных тендерах, о приоритете отечественного, а в результате приобрела немецкие MANы, белорусские МАЗы - из более 50 машин закуплено всего лишь 12 украинских КрАЗов, хотя разговоры велись два года, и мы могли всю линейку закрыть. Такой псевдопатриотизм получается. Создают множество структур, проводят якобы прозрачные тендеры, но ничего не меняется, и по-прежнему условия тендера прописываются под определенную марку.

Т.е. у того же МАЗа позиции в Украине достаточно уверенные?
Ответ: Да, потому что Минский автозавод – госпредприятие, его поддерживает государство, они демпингуют на нашем рынке, а в Украине никто не хочет инициировать антидемпинговое расследование. Государство Беларусь, не в пример нашему, предоставляет различные системы лизинга, кредитования, но когда мы хотим у них закупить комплектующие для автомобилей, производимых для армии – ту же резину, рессоры - наши добрые соседи нам отказывают. Но готовый автомобиль – пожалуйста, берите. И многие наши структуры ухватились за МАЗы и толкают их – в том числе коммунальные, строительные службы.

https://interfax.com.ua/news/interview/305915.html

По словам Романа Черняка, в 2014 году завод выпустил 1388 грузовиков, из которых 600 единиц было для нужд силовых структур.
В 2016-м объем производства сократился до 800 штук.
В 2017-м произвели уже 629 КрАЗов.
Динамика за 1 полугодие 2018 года пока +5%, но военные заказали только около 100 штук.
КрАЗу не просто конкурировать даже на украинском рынке, где даже государственные структуры часто закупают импортные грузовики.

http://autoconsulting.ua/article.php?sid=42161
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15366
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 22 жовтня 2019 14:51

pustomelyk
А на що я у Ваших посиланнях мав звернути увагу? Бо у довідці від мінінфраструктури говориться, затверджені наступні моделі МАЗ. І шо? :D
Про підтримку свого виробника іншим разом.

це не "довідка" це інший документ - але вам же все одно :)
я так зрозумів ви взагалі не розумієте про що мова

підтримуйте купіть собі трохи кразу :) гарна машина, будете на дачу їздити
здесь водки нет
 

Поперед.Далі

Повернутись до Бронетанкова техніка

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей